www.rottepop.nl voor die bandjes. Is geen geld, me dunkt.quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij het huisje, ik de berg.
[..]
Huh, wat waar hoe?
He?quote:
Die geruchten gaan al een tijdje in de wandelgangen. Onder de noemer: Bea besteeg de troon op 42-jarige leeftijd, en Alexander nu ook, enz enz. Zou dan ook de 100e verjaardag van haar moeder zijn.quote:
Maar dat gaat nog wat kosten. Ambtelijke stukken herschrijven, plus het feit dat WA het nog zwaar gaat krijgen als Wilders met de scepter zal zwaaien.quote:
Hij gaat zeker een leuke tijd tegemoet.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maar dat gaat nog wat kosten. Ambtelijke stukken herschrijven, plus het feit dat WA het nog zwaar gaat krijgen als Wilders met de scepter zal zwaaien.
Daarom gaan er ook juist weer verhalen dat Trix het nog een paar jaar blijft doen, om de tijden van crisis en de verkiezingen nog ff uit te zittenquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maar dat gaat nog wat kosten. Ambtelijke stukken herschrijven, plus het feit dat WA het nog zwaar gaat krijgen als Wilders met de scepter zal zwaaien.
Aan de andere kant wordt zij er ook niet jonger op.quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:04 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Daarom gaan er ook juist weer verhalen dat Trix het nog een paar jaar blijft doen, om de tijden van crisis en de verkiezingen nog ff uit te zitten
elizabeth 2 is toch ook bijna 90. maar dit soort geruchten gaan toch ieder jaar rondquote:Op zaterdag 25 april 2009 00:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Aan de andere kant wordt zij er ook niet jonger op.
Elizabeth 2 wacht volgens mij tot William er klaar voor is. Ze slaan Charles gewoon over.quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:38 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
elizabeth 2 is toch ook bijna 90. maar dit soort geruchten gaan toch ieder jaar rond
De moeder van een collega is dierenarts, deze kat was op nogal lullige manier achtergelaten. Is inmiddels weer opgelapt, dus is niets mis meer mee. Wat ik ook heel tof vind is dat deze kat Elsje gedoopt is, terwijl het eigenlijk een vrij forse ex-kater isquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:27 schreef LadyBlack het volgende:
Tim, wat voor kat wil je adopteren?? Uit het asiel?
Heb je al een foto?
zou toch ook lullig gaat gaat charles na 5 jaar op de troon alweer de pijpuitquote:Op zaterdag 25 april 2009 00:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Elizabeth 2 wacht volgens mij tot William er klaar voor is. Ze slaan Charles gewoon over.
Niks mis met samen met een kat slapenquote:Op zaterdag 25 april 2009 00:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De moeder van een collega is dierenarts, deze kat was op nogal lullige manier achtergelaten. Is inmiddels weer opgelapt, dus is niets mis meer mee. Wat ik ook heel tof vind is dat deze kat Elsje gedoopt is, terwijl het eigenlijk een vrij forse ex-kater is
Overigens denk ik toch dat ik het maar niet doe, omdat ik basically een eenkamerappartement heb, wel met een aparte gang. Maar ik vind niet dat ik het die kat kan aandoen om hem 's nachts in de gang op te sluiten en ik er toch niet om zit te springen om in een kamer te slapen met een kat er bij
Of Charles moet de MI6 inhuren om Liz uit de weg te ruimen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zou toch ook lullig gaat gaat charles na 5 jaar op de troon alweer de pijpuit
quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:53 schreef MaJo het volgende:
De opdracht komt eindelijk een beetje van de grondDankzij papoe
Vrijwel hetzelfde verhaal ken ik als volgt:quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:52 schreef Whiteguy het volgende:
Over vissen en vrouwen gesproken.. ooit een keer het volgende gelezen ergens:
[..]
quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
FEMALE INTERVIEWER: "But you're equipping them to become violent killers."
GENERAL REINWALD: "Well, you're equipped to be a prostitute, but you're not one, are you? "
Komt bij dat het hier niet overdreven groot is en ik nog wel es een heel weekend weg ben, vind ik dan ook zielig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |