Nee, daar hadden wij ook op aangestuurd, maar dat ging blijkbaar nietquote:Op zondag 26 april 2009 09:19 schreef iamredleader het volgende:
Lekker... is er dan geen reglementair 3-0 verlies?
Ik ben nog ff te lui om uit bed te gaan en koffie te halenquote:Op zondag 26 april 2009 09:27 schreef iamredleader het volgende:
Mjah, niks aan te doen dus
Ha, lekkere bak koffie
Laptop + bed iddquote:Op zondag 26 april 2009 09:34 schreef iamredleader het volgende:
Je zit achter een laptop of mobieltje nog onder de tekens te Fok!ken?
Relaxedquote:
Ik moet eigenlijk ook niet in bed gaan internetten, krijg last van mn rug zoquote:Op zondag 26 april 2009 09:37 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Relaxedik moet mezelf er soms van weerhouden om 's-avonds nog "eventjes" op m'n mobiel te gaan slowchatten
Hoi Jair!!quote:Op zondag 26 april 2009 09:53 schreef iamredleader het volgende:
Jair zit nu mee te Fok!kenZit lekker op schoot, en kijkt naar het computerscherm
Alleen MaJo en PS weten het antwoord op je vragen.quote:Op zondag 26 april 2009 07:49 schreef iamredleader het volgende:
16 mei heb ik trouwens in m'n agenda gezet, enig idee wie/waar/hoe laat?
Volgens mij weet nog geen van de aanwezigen het hoe en wat. Blijft wel spannend zo.quote:Op zondag 26 april 2009 10:07 schreef iamredleader het volgende:
Dan zal ik MaJo en PS een sms'je of msn-berichtje sturen
Jair is alweer weg, had honger
Massage?quote:Op zondag 26 april 2009 10:56 schreef wyccie het volgende:
Nog steeds overal spierpijn.
En geen zin om mijn to-do-lijstje af te werken.
Ok danquote:Op zondag 26 april 2009 11:24 schreef wyccie het volgende:
Hehe, nog een keer?
Lekker, dan ga ik een beetje indutten.
quote:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:25 schreef Whiteguy het volgende:
[ afbeelding ]
Er zijn agenten met humor !
Alweer!?quote:Op zondag 26 april 2009 13:29 schreef MaJo het volgende:gister vergeten vloeistof bij mijn lenzen te doen, die zijn nu dus mooi uitgedroogd
en het was mijn laatste setje dus nu ben ik blind
dit gaat volgens mij zo'n 'gaat hem niet worden' dag zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |