tering...quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:16 schreef Kopbal het volgende:
Doe eens normaal man. Mijn opa is overleden aan buren.
En trouwens, van 4 tot 2 slapen. Wat voor een kneus ben je dan?
dat dus en neem koffie mee, vinden harde werker leuk, maak je vrienden meequote:Op vrijdag 24 april 2009 13:21 schreef Rasher het volgende:
Je zou bijvoorbeeld eens de deur uit kunnen gaan. En stel je voor dat je dan, al waggelend, naar de buren toe gaat waar je, heel beleefd vraagt: "Hoi, ik ben de buurman. Jullie kennen me niet want ik slaap als jullie wakker zijn, maar zou het teveel gevraagd zijn dat jullie wat rustiger aan kunnen doen. Dan kan ik van mijn welverdiende dag rust genieten."
Ik noem maar iets...
Goed puntquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:26 schreef 2NutZ het volgende:
Fucking zombie![]()
Half 4 thuis en dan tot 2 uur slapen...
Echte kerels gaan OF in een keer door of slapen gewoon 6 / 7 uur en staan weer op om wat te gaan doen overdag!
Ach.. misschien zit deze jongeman nog in zijn groeispurt en heeft hij zoveel slaap nodigquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:29 schreef Rasher het volgende:
[..]
Goed punt
Half 4 thuis, tot 2 uur slapen = 10 en een half uur slapen. Watje!
volgens mij ben jij de enige die zich druk maaktquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:37 schreef junkiesietze het volgende:
Dr is een of ander bedrijf bezig in t huis van me buren, die zullen echt niet ophouden
laat me lekker slapen zeg waar maken jullie je druk om
JA KON DAT MAAR!quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:39 schreef error_404 het volgende:
[..]
volgens mij ben jij de enige die zich druk maakt
terwijl je gewoon lekker slapie moet gaan doen
dat heb ik nietquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:45 schreef Purevil het volgende:
Als ze klaar zijn met slopen stoppen ze vanzelf wel, tot die tijd maar een dag/nachtritme aanwennen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |