begin 20...deal! en voor de rest een beetje ophouden hoor. Je wordt een beetje treurig!quote:Op woensdag 3 juni 2009 01:46 schreef Meds het volgende:
Joh, die hele huub kan me echt niet boeien, ik vind het zo'n enorme niksigheid. En hij is er nog trots op ook gezien de filmpjes die hij hier weer plaatst. Alsof ie een prestatie laat zien. Tegen een peuter die zindelijk moet worden kan je nog zeggen: dat is een hele mooie hoop die je hebt gedaan. Maar een kereltje van begin twintig moet je echt niet belonen met zijn poep en plasfase.
He da's gek ik schrijf ook wekenlang hele zeikverhalen over dingen die me niet boeien.quote:
Ik ook. Gelukkig krijg ik ervoor betaald. Dat verlicht de pijn een beetje.quote:Op woensdag 3 juni 2009 09:58 schreef eleusis het volgende:
He da's gek ik schrijf ook wekenlang hele zeikverhalen over dingen die me niet boeien.
sta je nog steeds achter deze scherpzinnige post?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 02:14 schreef Meds het volgende:
welk huwelijk? er is geen huwelijk, het was een allerbelabberst slecht toneelstukje waarbij de trouwdocumenten door JdeM zelfgeknutselde printjes waren
Tuurlijk doetie dat, dat huwelijk is toch één grote farce. Jullie zijn alleen nog maar bij elkaar omdat er een kind op komst is en om met je giechel in de bladen te komen zodat je geld kan beurenquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:25 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
sta je nog steeds achter deze scherpzinnige post?
oh eerst was het huwelijk totaal nep, en nu moet je daar op terugkomen, dat weiger je. dus is het over een jaar afgelopen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:29 schreef Meds het volgende:
lijkt mij nog steeds on topic.
ik voorspel binnen een jaar een scheiding, die waarschijnlijk net zo wordt uitgemolken als de rest van het oninteressante leventje van deze lieden.
Want die baby is natuurlijk echt, en die gaat janken, en dan wordt je moe en dan is het spelletje ineens niet meer leuk
Praat jij ook altijd tegen de journaallezer op televisie?quote:
Als jouw vader jouw moeder niet was tegengekomen dan was jij nooit geboren, net wat Cc zegt: 'laat het los'.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:18 schreef Meds het volgende:
Natuurlijk is dat huwelijk nep, dat weet je zelf ook wel diep in je hart. Zonder camera's en DGK was jij nooit met het kapstertje getrouwd
Volgens mij kwam jij dit topic binnengestruikeld en begon jij met je zielloze posts richting mijn kantquote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 02:51 schreef Meds het volgende:
Ik wist trouwens niet dat je alleen maar positieve berichten mag schrijven als je een tijdje inactief bent geweest op een topic. Beetje dom van mij. Als ik dat had geweten had ik er heel iets anders van gemaakt. Bijv: Wat leuk dat hier nog fans zijn van dat gezellige programma. En wat geweldig dat onze eigen huis tuin en keukenlaaf Huub een mini-me krijgt samen met de voluptueuze haar-therapeute Claire. En wat heeft ie een goede baan!!!! ... programmamaker..... poeh..... en hij hoeft niet een....... sjonge jonge...... en dan ook nog die spetterende optredens in hoogst interessante etablissementen af en toe. Dat brengt toch ook nog een leuke cent in het laatje. Die liefdesbaby komt in een gespreid sponsorbedje. Wat zal hij of zij trots zijn op de televisiecarrière van paps en mams. Want een geweldige carrière was het zeker, ze hebben zich helemaal blootgegeven tot de endeldarm en verder. Zoooo kwetsbaar heeft pap zich opgesteld voor het welzijn van de natie. Hallelujah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |