Doe ik nog welquote:Op maandag 27 april 2009 20:24 schreef BlackSheep het volgende:
Nou dan zit je hier prima toch! (moet je alleen wel nog even je banden met Breda definitief doorsnijden)
Jazeker, in 2005 eindexamen gedaan geloof ik.
Waarschijnlijk niet. Ik was niet zo opvallend - jij denk ik ook niet, maar volgens mij heb ik bij gym bij je gezetenquote:Op maandag 27 april 2009 20:26 schreef BlackSheep het volgende:
Dan ga ik je even Pm'en, ben wel benieuwd nl of ik jou ook ken
Met jou kan ik pratenquote:
Hey!quote:
Ik heb het gepresteerd vrij anoniem te blijven in die periode jaquote:Op maandag 27 april 2009 20:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet. Ik was niet zo opvallend - jij denk ik ook niet, maar volgens mij heb ik bij gym bij je gezeten
Haha, maakt niet uit! Ik doe dat zelf ook niet zo heeél snel als ik iemand herken, haha. Volgende keer mag je wel zwaaien hoor! Dat meisje naast mij weet ongeveer wel wie je bentquote:Op maandag 27 april 2009 20:29 schreef hetzusjevan het volgende:
Ja goed van me hè. Ik durfde alleen niet je aandacht te trekken.. dalijk dachten de mensen bij wie je zat van "wtf doet zij nou weer raar". Sorry
.
Ja ik ook wel hoorquote:Op maandag 27 april 2009 20:30 schreef BlackSheep het volgende:
[..]
Ik heb het gepresteerd vrij anoniem te blijven in die periode ja
Men zelfvertrouwen, wat doe jequote:Op maandag 27 april 2009 20:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja ik ook wel hoor
Maar was jij niet altijd zo'n klein mannetje...?
Sorry! Ik zal via de PM verder gaan!quote:Op maandag 27 april 2009 20:35 schreef BlackSheep het volgende:
[..]
Men zelfvertrouwen, wat doe je![]()
Euhm ja, herken je me aan mijn achternaam?
Ik stuur je een CC!quote:Op maandag 27 april 2009 20:37 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik vond het net zo interessant, gaan jullie PMen.
Ik ben blij dat het via Pm gaat, ik ben te oud en traag om dit topic bij te kunnen houdenquote:Op maandag 27 april 2009 20:37 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik vond het net zo interessant, gaan jullie PMen.
Dude, je bent maar een jaar ouder dan ik, stel je niet aanquote:Op maandag 27 april 2009 20:42 schreef BlackSheep het volgende:
[..]
Ik ben blij dat het via Pm gaat, ik ben te oud op dit topic bij te kunnen houden
Dan ben ik blij dat ik nog zowaar ouder ben inderdaad, anders was het helemaal een belediging geweestquote:Op maandag 27 april 2009 20:43 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Dude, je bent maar een jaar ouder dan ik, stel je niet aan.
Mannen...quote:Op maandag 27 april 2009 20:43 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Dude, je bent maar een jaar ouder dan ik, stel je niet aan.
Lekker van die inhalers halenquote:Op maandag 27 april 2009 20:40 schreef toma het volgende:
ik ben zoooooooooooooooooooooo verkouden
het lijkt wel of de stukadoor aan de binnenkant van m'n neus bezig is geweest om alle gaten dicht te smeren.
Dan moet je maar meer posten hierquote:Op maandag 27 april 2009 20:56 schreef BlackSheep het volgende:
Jaaa van die capsules! Machtig spul is dat
Oh, mag ik trouwens weer op de kaart? (Ik vlieg er steeds vanaf na 1 topic).
Wat wou je dan? Michael Jackson imiteren ofzo?quote:Op maandag 27 april 2009 21:37 schreef toma het volgende:
Die capsules werken ook voor geen meter.
Zit nu bijna een half uur met een zakdoek voor m'n neus en hij zit nog steeds muurvast.
stomen! gewoon een bak pakken, vullen met kokend water en dan er boven gaan hangen met een doek over je hoofd!quote:Op maandag 27 april 2009 21:37 schreef toma het volgende:
Die capsules werken ook voor geen meter.
Zit nu bijna een half uur met een zakdoek voor m'n neus en hij zit nog steeds muurvast.
Kdoe mijn bestquote:
dat maar eens proberen. Word er helemaal gek van.quote:Op maandag 27 april 2009 21:42 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
stomen! gewoon een bak pakken, vullen met kokend water en dan er boven gaan hangen met een doek over je hoofd!
beter nog met van die eucalyptus druppels, maar dit werkt ook wel!
Dat deed ik ook altijd, totdat ik toch een keer ging stomen. Scheelt nogalquote:Op maandag 27 april 2009 21:47 schreef toma het volgende:
[..]
dat maar eens proberen. Word er helemaal gek van.
Ik had een capsule uitgeknepen in een zakdoek en die heb ik op m'n neus hangen.
Heb net 2 capsules in een kom gedaan met kokend water. Daar ben ik een 20 min. boven gaan zitten. En het is nog net als daarnetquote:Op maandag 27 april 2009 21:50 schreef BlackSheep het volgende:
[..]
Dat deed ik ook altijd, totdat ik toch een keer ging stomen. Scheelt nogal
Hou je trouwens wel aan de instructie van 1 capsule per pan/kom water, ik deed er 2 in en dat was nogal overweldigend
Heb je geen dampo in huis?quote:Op maandag 27 april 2009 22:11 schreef toma het volgende:
[..]
Heb net 2 capsules in een kom gedaan met kokend water. Daar ben ik een 20 min. boven gaan zitten. En het is nog net als daarnet
Behalve dan dat nu m'n poriën helemaal openstaan.
Pak een warme cognac met wat suiker...quote:Op maandag 27 april 2009 22:38 schreef toma het volgende:
Bedankt voor de tips. Maar ik denk dat ik zo maar eens vroeg naar bed ga. Hopelijk is het morgen beter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 april 2009 22:48 schreef toma het volgende:
Ik keek net tot wanneer die capsules geldig zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
quote:Op maandag 27 april 2009 22:48 schreef toma het volgende:
Ik keek net tot wanneer die capsules geldig zijn.Whehehe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
full stops and exclamation marks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |