Mhh, goed punt, in het artikel waar deze link als bron gaf stond dat, maar blijkbaar niet in deze press release zelf. Ik zal eens op zoek gaan of de hele lijst beschikbaar is waar ook steden die niet in de top 3 staan vertegenwoordigd zijn (want in het artikel hadden ze het ook over "Oslo had de op een na laatste plek voor ... ").quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:30 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]Leuk onderzoekje, maar waar zie je dat het Rome is?
(Ben ik nou zo moe?)
Het is wel een leuk artikel inderdaad. Als ik burgemeester van Parijs was zou ik me trouwens wel zorgen maken. Als je ziet hoe hoog Parijs scoort op "most overrated" en "unfriendliest".quote:Op donderdag 7 mei 2009 07:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mhh, goed punt, in het artikel waar deze link als bron gaf stond dat, maar blijkbaar niet in deze press release zelf. Ik zal eens op zoek gaan of de hele lijst beschikbaar is waar ook steden die niet in de top 3 staan vertegenwoordigd zijn (want in het artikel hadden ze het ook over "Oslo had de op een na laatste plek voor ... ").
Serieus? Hamburg? Dudequote:Op donderdag 7 mei 2009 18:20 schreef B-artt het volgende:
Ik zit op dit moment in Hamburg....en je kunt veel van de Duitsers zeggen maar mooie vrouwen hebben ze hier in overvloed.
1. Hamburg
2. Kopenhagen
3.....
Gaaf initiatief, Fogel! Ik ben benieuwd of je het krijgt toegestuurd!quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:09 schreef Fogel het volgende:
Ik heb de correspondent van de Noorse krant een e-mail gestuurd en hij zei dat hij de hele dataset van tripadvisor had gekregen maar dat het niet in zijn volledigheid gepubliceerd was bij tripadvisor zelf en het meest relevante artikel als bron is gegeven (zodat je kan zien dat het niet het materiaal van de krant zelf is) en adviseerde me een mail te sturen naar tripadvisor om direct van hun de dataset te krijgen. Dat ga ik zo dus maar even doen
Ik vind Parijs vooral erg smerig, en met uiterst slechte faciliteiten (bijv geen standaard roltrappen in de metro; slechte bewegwijzering; slechte website stad Parijs), en indd gemiddeld niet bijzonder klantvriendelijk.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:15 schreef Hik het volgende:
Het is wel een leuk artikel inderdaad. Als ik burgemeester van Parijs was zou ik me trouwens wel zorgen maken. Als je ziet hoe hoog Parijs scoort op "most overrated" en "unfriendliest".(ben het er wel een beetje mee eens op zich).
Een grotere verzameling lelijke mensen dan daar ben ik zelden tegen gekomen.quote:
Ik haal je even uit de illusie, alle vrouwen hebben van nature harige armen.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:37 schreef Millitia het volgende:
Ik vond Rome erg tegenvallen. Harige armen zijn ook niet vreemd daar![]()
Voor vrouwen dan, neem ik aan, want Russische mannen zijn echt gruwelijk!quote:
Uiteraard (wat ook wel weer voordelen heeft...)quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:55 schreef Hik het volgende:
[..]
Voor vrouwen dan, neem ik aan, want Russische mannen zijn echt gruwelijk!
Mwoah. Ik was er vorige week en kan nou niet echt zeggen dat de vrouwen daar veel knapper zijn dan in de gemiddelde Nederlandse stad. Wel beter gekleedquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |