Die in Den Bosch, die nu met een andere knakker ligt te krikken.quote:Op zondag 26 april 2009 21:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee dat maakt het makkelijker
quote:
Ik dacht dat het om de rest ging. Dat ziet er nl wel oud uit.quote:Op zondag 26 april 2009 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat grijze stuk is de bewuste trein, Einstein
Daar heb ik geen moeite mee hoor, ik ben niet hypocrietquote:Op zondag 26 april 2009 21:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Die in Den Bosch, die nu met een andere knakker ligt te krikken.
quote:Op zondag 26 april 2009 21:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Je weet dat zijn schoonvader ( schoonOA ) hier soms meeleest he![]()
Wie schoonOA in werkelijkheid is, van wie het een kloon is dus, weet niemand zeker, maar het is zeker niet mijn echte schoonvader.quote:
* Misan vraagt kloonscan aanquote:Op zondag 26 april 2009 21:37 schreef OA het volgende:
[..]
Wie schoonOA in werkelijkheid is, van wie het een kloon is dus, weet niemand zeker, maar het is zeker niet mijn echte schoonvader.
Kies je wel zelf?quote:
Nee, ik laat het gedeeltelijk aan haar overquote:
Dat kan bij je passen natuurlijk..quote:Op zondag 26 april 2009 21:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, ik laat het gedeeltelijk aan haar over
Bewust Vrijgezel dan?quote:Op zondag 26 april 2009 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik doe gewoon altijd alles zelf. Ik heb niemand nodig. Nergens bij.
Nou, vrijwillig is anders, maar je moet verder hequote:
Nou ja, zo ben ik ook wel hoor, maar als zij het museum kiest weet ik ook meteen waar ze van houdtquote:Op zondag 26 april 2009 21:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat kan bij je passen natuurlijk..
Ik ben het gewoon om altijd overal het voortouw in te nemen. Daarom heb ik ook iemand nodig die makkelijk tegengas geeft en zich niet onder laat sneeuwen
Eens!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Nieuwe vriendin?quote:Op zondag 26 april 2009 22:16 schreef Muck het volgende:
Deze heeft mijn broer sinds gisteren![]()
[ afbeelding ]
Tijd voor een gesprek over smaak dusquote:Op zondag 26 april 2009 22:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nou ja, zo ben ik ook wel hoor, maar als zij het museum kiest weet ik ook meteen waar ze van houdt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |