Fail.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:48 schreef Bredewout92 het volgende:
Dieren zijn nou eenmaal bedoelt om gebruikt te worden door de mens.
Achterlijke mongool.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:48 schreef Bredewout92 het volgende:
Wat een kut organisatie is dat toch. Ze gaan soms gewoon veel te ver met hun acties. Dieren zijn nou eenmaal bedoelt om gebruikt te worden door de mens. Neem nou dit bijvoorbeeld: http://blog.peta.org/archives/2008/09/breast_is_best.php Als het aan hun lag dan zat er nu menselijke moedermelk in Ben and Jerry's
Ze zijn niet eens helemaal naakt!!! Dan telt het ook nietquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:51 schreef Kai-Itza het volgende:
[ afbeelding ]
PETAGeniale Southpark aflevering though.
Zwaar eens met TS.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:48 schreef Bredewout92 het volgende:
Dieren zijn nou eenmaal bedoelt om gebruikt te worden door de mens.
Hippie. Ga maar is geschiedenis lerenquote:
Als je PETA enkel van dat kent, dan moet je echt eens vaker naar buiten en minder gamenquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:51 schreef Vinno het volgende:
Das toch van die knakker die door Paul de Leeuw werd gestript?
Dat dus. Fuck biologisch voedsel. Ik wil goedkoop vleesquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:53 schreef Agiath het volgende:
Mensen staan bovenaan de voedselketen, dus die dieren mogen al blij zijn dat ze goed behandeld worden hier.
Als het aan mij lag werden al die dieren nog meer opgehokt en nog systematischer afgeslacht, worden de biefstukjes misschien ook wat goedkoper.
Dusch jij wilt naaktfoto's? just say soquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Ze zijn niet eens helemaal naakt!!! Dan telt het ook niet
Geen enkele (fatsoenlijke) gamer kijkt Paul de Leeuwquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:55 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Als je PETA enkel van dat kent, dan moet je echt eens vaker naar buiten en minder gamen
Wat kan mij het nou interesseren wat die gekken doen, alsof die nieuwsberichten ga lezenquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:55 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Als je PETA enkel van dat kent, dan moet je echt eens vaker naar buiten en minder gamen
IDD koeien mogen nog niet stemmen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:55 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dat dus. Fuck biologisch voedsel. Ik wil goedkoop vlees
Ja maar, kom op. Stukje algemene ontwikkeling. Net zoals niet weten wat er in WOII gebeurde of wie de president van Amerika is.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:56 schreef Agiath het volgende:
[..]
Wat kan mij het nou interesseren wat die gekken doen, alsof die nieuwsberichten ga lezen
quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:57 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja maar, kom op. Stukje algemene ontwikkeling. Net zoals niet weten wat er in WOII gebeurde of wie de president van Amerika is.
Je maakt jezelf belachelijk.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:57 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja maar, kom op. Stukje algemene ontwikkeling. Net zoals niet weten wat er in WOII gebeurde of wie de president van Amerika is.
Het gaat niet om hun daden of wie ze zijn als individu ei. Het gaat om de naam, de organisatie.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:00 schreef Agiath het volgende:
[..]
Die dingen vergelijken met wat kuthippies in tuinbroeken
quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:54 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
Hippie. Ga maar is geschiedenis leren
Jij bent zeker zo'n idioot die op de partij van de dieren stemt
Op de bbq met peper en zout zeker.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:01 schreef dagdag het volgende:
hoi,dieren hebben ook recht op een normaal leven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |