SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gister is mijn laptop teruggekomen van acer met de post van ups ze kwamen in een zwart busje met goude strepen ik dagt Ateam maar nee het was ups met mijn laptop van acer vanaf acer
hij belde aan maar ik was de sleutel kwijt dus moest ik een sleutel zoeken en toen de deur open gedaan ik pakte de doos en moest een handtekening zetten maar het was een raar potlood achtig ding dus ik vroeg hoe ik de pen moest uitklikken maar dat hoefde helemaal niet dus want het was zon touch pennetje stom van me.
klacht weer fok verslaafd
paints
klacht paints doen het niet op schoolAls ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
Mannetje. Niet zo streng zijn.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:30 schreef genakt het volgende:
User -5
topic: -3
Paints -10
Totaal -18
Net iets beter als dagdag zijn topics dus
edit: acer'- 10
Totaal - 28 net zo erg als dag dag
Dit doet mij denken aan dat ik nog 4 was ofzo. Dat als jij iets deed, er meteen iemand was die zei dat een ander data alang al een keer gedaan had.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:33 schreef TheClown1 het volgende:
probeert iedereen dagdag na te doen
Dat ie z'n laptop terug kreeg?quote:
ha, zulks een hilarische grapquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:33 schreef Joachim het volgende:
Dat is kut, komt je laptop eindelijk terug, zijn ze nog vergeten de toetsen met alle leestekens te plaatsen
Haal je kat van je shift keyquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:26 schreef sezten het volgende:
gister is mijn laptop teruggekomen van acer met de post van ups ze kwamen in een zwart busje met goude strepen ik dagt Ateam maar nee het was ups met mijn laptop van acer vanaf acer
hij belde aan maar ik was de sleutel kwijt dus moest ik een sleutel zoeken en toen de deur open gedaan ik pakte de doos en moest een handtekening zetten maar het was een raar potlood achtig ding dus ik vroeg hoe ik de pen moest uitklikken maar dat hoefde helemaal niet dus want het was zon touch pennetje stom van me.
klacht weer fok verslaafd
De reacties zijn positief dus niet doen al kan je wel bagger weg halen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:37 schreef Isdatzo het volgende:
Ik moet me inhouden om hier geen slotje op te zetten.
je moet posotief doenquote:
ooit word ik paintwereldkampioenquote:
Fail, die kat zit op de caps lock.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:38 schreef Westsidee het volgende:
[..]
Haal je kat van je shift key![]()
[ afbeelding ]
Eerder leestekensquote:
Ooit kom ik ook jouw geld ophalen.quote:
quote:Beste sezten,
Op Tweakers is het niet de bedoeling dergelijke zaken over hardware te bespreken. Ik heb hier uitvoerig over gesproken met het doktersteam, en we zijn tot de conclusie gekomen dat dit niet gewenst is.
Tweakers.net bedankt je wel voor je tomeloze inzet, ook al is de kwaliteit van je topic matig.
Mocht je vragen hebben, dan kun je je wenden tot een moderator of een admin. Wellicht hebben zij het antwoord op je vragen.
Het heeft overigens geen nut je te melden bij mij. Ik doe er toch niks mee.
Groet,
Biogarde
Moderator Tweakers.net
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |