als je zoveel bijwerkingen hebt van de yasmin kan je mss beter de yasminelle proberen?quote:Op zondag 12 juli 2009 19:40 schreef Noek het volgende:
Een vraagje. Ik zit sinds anderhalve maand aan de Yasmin en behalve 2 cupmaten erbij inmiddels, doen ze me ontzettend zeer. Ik hou van op mijn buik slapen, sterker nog, het was mijn favoriete hobby maar dit kan ik dus niet meer uitoefenen. Gaan mijn meisjes op een dag weer pijnloos door het leven of blijft deze warme strakke pijn want anders stop ik ermee. Ik heb hem voor mijn huid gekregen overigens, qua anticonceptie heb ik niks nodig. En komt mijn libido ook ooit nog terug want ik denk alleen aan boodschappen en eten als ik in bed lig.
Aangezien ik het écht alleen voor mijn huid slik, heeft de Yasminelle dan wel dezelfde eigenschappen?quote:Op zondag 12 juli 2009 21:08 schreef _LotT het volgende:
[..]
als je zoveel bijwerkingen hebt van de yasmin kan je mss beter de yasminelle proberen?
dit is een lichtere versie van die pil
ik neem hem zelf ook en heb er persoonlijke helemaal geen bijwerkingen van
Zou iemand mijn vraag nog willen beantwoorden alsjeblieft?quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:04 schreef Niara het volgende:
ehm @Elckiebone antibiotica kan inderdaad de werking van de pil vermidneren.
Je kan het beste de bijsluiter van de pil en de kuur lezen
Ehm nu heb ik een vraag
Mijn pil is helaas helemaal plat en verkruimeld en ik heb hem gewoon geslikt. (of tja, opgelikt)
Is dit nog steeds veilig? Ik denk eigenlijk van wel omdat het om de stoffen gaat en niet om de vorm..
Maar heeft iemand hier ervaring mee? Of een duidelijk antwoord?
volgens mij wel hoor.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:14 schreef Niara het volgende:
[..]
Zou iemand mijn vraag nog willen beantwoorden alsjeblieft?
de yasminelle is minder 'sterk', de hormonen zijn in kleinere hoeveelheid aanwezig dusquote:Op maandag 13 juli 2009 22:39 schreef Noek het volgende:
[..]
Aangezien ik het écht alleen voor mijn huid slik, heeft de Yasminelle dan wel dezelfde eigenschappen?
Kan natuurlijk ook even zelf googlen hoor.![]()
Oh ja en ik was vergeten te zeggen dat ik behalve veel tiet ook een stuk heup en buik erbij heb gekregen. Mijn buik was helemaal plat!Zomaar binnen 2 weken en dat heb ik er niet aangegeten. Was het maar waar. Ik heb graag eer van mijn eetgedrag. Ik wil best heupen hebben maar dan wil ik ook genoten hebben van veel patat en chocolade en dat is niet zo.
Heb je er wel eens bij nagedacht dat je borsten nog kunnen groeien op jouw leeftijd en dat die cupmaatgroei misschien niets met de pil van doen heeft?quote:
Welk effect?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:00 schreef appelsjap het volgende:
Ik gebruik nu ongeveer 6-7 maanden de pil. Maar het effect is nog niet merkbaar, hoe kan dat?
Onvruchtbaarheid enzulks.quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:56 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Onvruchtbaarheid enzulks.![]()
Want het meisje werd gewoon zwanger
aangezien ze die vergeten pil toch nog genomen heeft moet ze blijven doornemenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:36 schreef Party_P het volgende:
Hmm, ff een vraagje...
Mijn vriendin slikt de pil nu al aantal weken achter elkaar, oftewel na de 3wkn geen stopweek gedaan vanwege rijexamen. Nadat de eerste strip op was (3wkn) is ze dus meteen begonnen aan de 2de strip.
Afgelopen week zat ze in laatste week van die 2de strip, en heeft ze donderdagavond de pil geslikt en is ze 'm vrijdagavond vergeten en heeft ze die pil pas vanmiddag genomen (meer dan die 12 uur extra te laat), maar...ze is vandaag wel ongesteld geworden, een paar dagen te vroeg dus.
Wat moet ze nu doen? Meteen stopweek inlassen of toch nog strip opmaken?
Ah dankje, ongesteldheid was enigzins loos alarm, want er kwam eenmalig een klein beetje bloed (meer snotachtige meuk) uit en verder helemaal niks. Bij haar normale ongesteldheid gaat het wel een paar dagen door. Ze slikt dus gewoon weer de pil, voor zekerheid weer 7dgn.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:44 schreef _LotT het volgende:
[..]
aangezien ze die vergeten pil toch nog genomen heeft moet ze blijven doornemen
anders had ze ook kunnen stoppen en haar stopweek onmiddellijk inlassen (mag vanaf het moment je 14 pillen genomen hebt dus mocht zeker in dit geval)
nu zegt mijn bijsluiter dit: Pil alsnog innemen en nog 7 dagen de pil doorslikken (gebruik hiervoor de tabletten van een nieuwe strip). Na die 7 dagen moet je een stopweek inlassen. Op die manier ben je beschermd tegen een zwangerschap.
zelfs al is ze ongesteld geworden dus
mijn dokter zei dat ze rond mijn 17e niet meer zouden groeien, iig niet dramatisch (vroeg in de puberteit.. )quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:01 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Heb je er wel eens bij nagedacht dat je borsten nog kunnen groeien op jouw leeftijd en dat die cupmaatgroei misschien niets met de pil van doen heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |