**inserts RickRoll here**quote:
er zijn ook bisexuele jongens hoorquote:
quote:
* WhiteLightning geeft sm0kez 40 zweepslagenquote:
Dat vind ie alleen maar lekkerquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
* WhiteLightning geeft sm0kez 40 zweepslagen
[ afbeelding ]
daag me maar uit, dan krijg je van mij zweepslagenquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
* WhiteLightning geeft sm0kez 40 zweepslagen
[ afbeelding ]
helaasquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:47 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
daag me maar uit, dan krijg je van mij zweepslagen
http://grandprestige.mybrute.com
Gewoon goed... lekker, mooi weertje! Mag niet klagenquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
GARNALEN FAPPER !!!!!
Hoe is het man ?
Ik zo weer ff naar een dell pc kijken, ding geeft in 1 keer disk errors
hahahhaa, hoe kan zo iemand dat werk uitvoerne man hahahaquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:10 schreef Droxz.nl het volgende:
Dam sommige IT collega's zijn echt dom:
Collega: Ej droxz
Droxz... ja wat?
Collega: Heeft USB 2.0 een andere stekker dan USB 1.0?
Droxz:EINZZZZZZZZZZZ
godsammen ik lees dit en schiet echt keihard in de lachquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:10 schreef Droxz.nl het volgende:
Droxz... ja wat?
Had je eigenlijk ja moeten zeggenquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:10 schreef Droxz.nl het volgende:
Droxz... ja wat?
quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:10 schreef Droxz.nl het volgende:
Droxz... ja wat?
je moet je praktijken niet in dit topic gaan onthullen heaquote:
dell optiplex 755.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:08 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Gewoon goed... lekker, mooi weertje! Mag niet klagen![]()
Hoest daar dan?
Welke type Dell?
staat al op de frontpagequote:Op vrijdag 24 april 2009 11:17 schreef tripack het volgende:
[..]
je moet je praktijken niet in dit topic gaan onthullen hea
dus je bent erbij?quote:
ik heb hier een 745 staan. best een relaxed ding. hoor geen geluid eruit komen zelfs. ok ok, hij zal wel geen ventilators hebben maar tochquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dell optiplex 755.
Gebruiker gaat koffie halen komt terug: Alles weg
hd naar de knoppen
komen maandag repareren.
laatste tijd ook bij de optiplexen 755 veel defecte voeding ventilatoren
jij bent er vroeg bijquote:
moeten ze eerst kunnen bewijzenquote:
hebben wij ook npg hierquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb hier een 745 staan. best een relaxed ding. hoor geen geluid eruit komen zelfs. ok ok, hij zal wel geen ventilators hebben maar toch
Hier weinig problemen met die 755's eigenlijk. Vooral die 620's gaven hier veel problemen, en die oudere 270's was helemaal een drama. Werk nu zelf met een 760, prima dingetjequote:Op vrijdag 24 april 2009 11:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dell optiplex 755.
Gebruiker gaat koffie halen komt terug: Alles weg
hd naar de knoppen
komen maandag repareren.
laatste tijd ook bij de optiplexen 755 veel defecte voeding ventilatoren
Inderdaad, volgens mij heeft hij zijn diploma's zelf zitten fotosoepen ofzo... En dat werkt hier nog vast ook, en krijgt 2x zoveel als ikquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahahhaa, hoe kan zo iemand dat werk uitvoerne man hahaha
whahahaquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:27 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Inderdaad, volgens mij heeft hij zijn diploma's zelf zitten fotosoepen ofzo... En dat werkt hier nog vast ook, en krijgt 2x zoveel als ik
ja fout 0142quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:25 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Hier weinig problemen met die 755's eigenlijk. Vooral die 620's gaven hier veel problemen, en die oudere 270's was helemaal een drama. Werk nu zelf met een 760, prima dingetje
Laat me raden, pc komt niet eens door die HD test heen?
dus druk werken vandaag LLquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:28 schreef Ladylike het volgende:
pfff Iedereen heeft al zn facturen bewaard en ze gisteren allemaal naar mij verstuurd geloof ik
Ben nog niet klaar met de ene stapel, komt de TNT de volgende alweer brengen
Lekker Dell laten langskomen dus hahahaquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja fout 0142
maaaaaaaaaaaaaar hij start wel de pc op
jah, dat doe ik dus ook liefste, alleen volgens het bedrijfspolicy hier hebben we daar geen tijd voorquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:32 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Lekker Dell laten langskomen dus hahaha
Ze kwam hier net nog langs, kapotte voeding op een 755..
Dell: Moeten we een monteur langs sturen?
Ik: Die bouw ik zelf wel in hoor
ja, voorlopig ben ik nog ff bezig..quote:
LLquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja, voorlopig ben ik nog ff bezig..
Maar och, zo gaat de dag lekker snel
daar ben ik net overheenquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:40 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Nog 248 berichten, dan zit ik op de magische 10.000
schaam jequote:Op vrijdag 24 april 2009 11:43 schreef tripack het volgende:
[..]
daar ben ik net overheenik was zo druk bezig dat ik het niet eens merkte
ik zit bijna op de 10500quote:
ja dat welquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja, voorlopig ben ik nog ff bezig..
Maar och, zo gaat de dag lekker snel
Geen tijd, geen tijd? Dat zijn toch juist leuke dingen om te doenquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, dat doe ik dus ook liefste, alleen volgens het bedrijfspolicy hier hebben we daar geen tijd voor
en jah, we betalen dat contract ....
dus jah
ik ook vaak.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:54 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Geen tijd, geen tijd? Dat zijn toch juist leuke dingen om te doen
Ik sloop die dingen uit/in elkaar, vandaar dat ik Dell altijd al kan aangeven wat er stuk is.
Zijn ze bij Dell meestal ook wel blij mee
E .. E .. ik zeg Equote:Op vrijdag 24 april 2009 11:56 schreef tripack het volgende:
ik heb geen zin meer om te werken
waarom?
a) omdat het vrijdag is
b) omdat het mooi weer is
c) omdat het gewoon zo is
d) al het bovenstaande
Zei gisteren al tegen mn schoonpa dat volgend weekend mn loon van jou wel op zal gaan in de clubquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ja dat wel![]()
hoop het vanavond voor ons ook
quote:
quote:Today, I was having sex with my girlfriend. She started panting harder and going, "AH, AH, AH..." and I thought she was about to come. Next thing I know, there's snot splattered all over my face and neck. Turns out it was a sneeze. FML
betaal ik dan zoveelquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zei gisteren al tegen mn schoonpa dat volgend weekend mn loon van jou wel op zal gaan in de club
e) Omdat het kan!quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:56 schreef tripack het volgende:
ik heb geen zin meer om te werken
waarom?
a) omdat het vrijdag is
b) omdat het mooi weer is
c) omdat het gewoon zo is
d) al het bovenstaande
quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:57 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
E .. E .. ik zeg E
wat win ik?
quote:
killerquote:
nee, te weinig, anders hield ik wel wat overquote:
jij koopt te veelquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee, te weinig, anders hield ik wel wat over
PRRFFRRTquote:
heul nietquote:
quote:
Ik wil ook vrijquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:24 schreef Crazy-p het volgende:
om 1 uur vrij.. mn dag kan alleen maar beter worden![]()
klaag niet, jij ziet me meer in die lingerie dan mn eigen ventquote:
Ohquote:
neukenquote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
klaag niet, jij ziet me meer in die lingerie dan mn eigen vent
Blijf je bezig vandaag?quote:
hihiquote:
Dunnoquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:48 schreef WhiteLightning het volgende:
Waarom Geven Vrouwen Zoveel Geld Uit ?
Heb je ooit wel eens een spaarvarken gezien met de gleuf aan de onderkant ?quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Heb je ooit wel eens een spaarvarken gezien met de gleuf aan de onderkant ?
quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:51 schreef Droxz.nl het volgende:
Man op seks met hond betrapt
Een man uit de omgeving Haarlem werd door zijn swaffel-bukkake "vriend" betrapt toen hij seks had met de hond des huizes.
De swaffel-bukkake "vriend" was eerder uit werk thuisgekomen en trof zijn echtgenoot op de benedenverdieping aan in een pijnlijke situatie. Tegen de man van middelbare leeftijd is aangifte gedaan wegens dierenmishandeling.
Ze zijn lekker bezig in de omgeving Haarlem: vorige maand werd een 19-jarige jongeman uit Den Haag schuldig bevonden aan het seksueel mishandelen van schapendoes Rosie van zijn pleegouders.
In december kreeg een 46-jarige man uit Hoek van Holland drie jaar cel nadat hij bekende twee keer seks te hebben gehad met een paard.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Heb je ooit wel eens een spaarvarken gezien met de gleuf aan de onderkant ?
quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:51 schreef Droxz.nl het volgende:
Man op seks met hond betrapt
Een man uit de omgeving Haarlem werd door zijn swaffel-bukkake "vriend" betrapt toen hij seks had met de hond des huizes.
De swaffel-bukkake "vriend" was eerder uit werk thuisgekomen en trof zijn echtgenoot op de benedenverdieping aan in een pijnlijke situatie. Tegen de man van middelbare leeftijd is aangifte gedaan wegens dierenmishandeling.
Ze zijn lekker bezig in de omgeving Haarlem: vorige maand werd een 19-jarige jongeman uit Den Haag schuldig bevonden aan het seksueel mishandelen van schapendoes Rosie van zijn pleegouders.
In december kreeg een 46-jarige man uit Hoek van Holland drie jaar cel nadat hij bekende twee keer seks te hebben gehad met een paard.
lol, is gewoon een bericht van spitsnieuws hoor, heb maar weinig aangepastquote:
hey groeten aan rosie tripackquote:
jah vastquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:05 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
lol, is gewoon een bericht van spitsnieuws hoor, heb maar weinig aangepast
wat een gekken zegquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:56 schreef Droxz.nl het volgende:
OMFG:
(hier heb ik dus NIETS aan ge-edit!)
Nieuwe trend: Vaseline in klabanus
Dé nieuwste hit in Azië: je penis proberen te verlengen met Vaseline. Artsen moeten steeds vaker mannen behandelen waarvan de penis ernstig is beschadigd doordat zij hebben geprobeerd Vaseline in hun klabanus te spuiten.
Intussen zouden ook het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten lucht hebben gekregen van de hype, en zijn daar ook de eerste gevallen van knalklabanus () bekend. Een Britse arts kreeg een man over de vloer die zijn lid met behulp van een pneumatische spuit had geïnjecteerd met Vaseline.
"De penis van de patiënt bleef maar uitzetten en bovendien kon hij geen erectie meer krijgen," aldus de arts. De man moet het voortaan stellen zonder een flink deel van zijn fapmaatje.
ja en jij aan het paardquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey groeten aan rosie tripack
Valt echt mee hoor!quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:06 schreef tripack het volgende:
[..]
jah vastalleen in begrijpelijke taal gezet
quote:
Goed bezig droxzquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:05 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
lol, is gewoon een bericht van spitsnieuws hoor, heb maar weinig aangepast
ja hij staat ook op de FPquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:09 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Valt echt mee hoor!
Klikkerdekliklik
Dank u, dank u! Verveel me dood man!quote:
Hier op de FP kijk ik echt nooit, fok! loopt altijd een week achterquote:
ja ik hou van het grotere werkquote:
ik ook, komt voronamelijk omdat ik geen zin hebquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:16 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dank u, dank u! Verveel me dood man!
Zo maar weer eens gaan roken!
jij vat het voor iedereen goed samen in deze mooie topic killquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik ook, komt voronamelijk omdat ik geen zin heb
Jah was gewoon niks meer op in te brengenquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:32 schreef tripack het volgende:
[..]
jij vat het voor iedereen goed samen in deze mooie topic kill
iedereen die zwijgt stemt toequote:Op vrijdag 24 april 2009 13:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Jah was gewoon niks meer op in te brengen
quote:
Vind ik ookquote:
Have funquote:
niet alles gelezen hequote:
Neequote:
Tot hoe laat krijg jij vandaag je aanwezigheidspremie?quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik ook, komt voronamelijk omdat ik geen zin heb
weer blondquote:
wat heeft iets niet lezen met blond zijn te maken?quote:
ik ookquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wat heeft iets niet lezen met blond zijn te maken?
En ik heb tenminste nog haar
tot 17:00quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:49 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Tot hoe laat krijg jij vandaag je aanwezigheidspremie?
* Droxz.nl externe schijf met films zoeken doet...
en bedanktquote:
en is het het weekend??quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:00 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M hoort de deurbel gaan en doet de deur open
ik ook... misschien pik ik een kwartiertjequote:
Nee, ik val gewoon binnen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en bedankt
Dus jij stond voor de deur
Ik moet nog langer aanwezig zijn ja!quote:
gewoon terug schoppenquote:
dat klinkt lekkerquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:02 schreef WhiteLightning het volgende:
ik heb even spareribs besteld bij de slager
doet jouw oprapenquote:
ik sta je bij in de moeilijke tijd.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:04 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik moet nog langer aanwezig zijn ja!
Ik een meer hout voor mijn buro... maarja, dat kan je weer niet etenquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:02 schreef WhiteLightning het volgende:
ik heb even spareribs besteld bij de slager
Zie hier:quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:04 schreef tripack het volgende:
[..]
gewoon terug schoppen
[..]
dat klinkt lekker![]()
quote:
hey maar jij hebt een externe HD vol met leuke dingen meegenomenquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:04 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik moet nog langer aanwezig zijn ja!
Uh....quote:
heb je al gefeest in alkmaar ? stomme vraag denk ik, maar ik stel hem tochquote:
quote:
truequote:
LLquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
true
maar wat heb ik nou gemist? want ik heb teruggelezen maar snap niet waarom iemand mij met open mond roept
Jah wat nou?quote:
Jaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je al gefeest in alkmaar ? stomme vraag denk ik, maar ik stel hem toch
Feestbeestquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:12 schreef lynda het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
Was half 6 's ochtends geworden en dit weekend gaan we weer
Zo maar eens kijken of dat ding nog werkt hahaha...quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey maar jij hebt een externe HD vol met leuke dingen meegenomen
hahahaquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:12 schreef lynda het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
Was half 6 's ochtends geworden en dit weekend gaan we weer
had je je sms gister nu nog gelezen he ?quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:15 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zo maar eens kijken of dat ding nog werkt hahaha...
* Droxz.nl beukt er een USB kabel in..
gebruik je niet de verkeerde kabel (USB1)quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:15 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
ja want usb2.0 moet via de 56kb kabelquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gebruik je niet de verkeerde kabel (USB1)
Uh nee?quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik sta je bij in de moeilijke tijd.
Gister sms nog gehad ?
dus mijn sms zweeft nog in het grote oerwoudquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:18 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Uh nee?![]()
Ik heb een nieuw nr heOude toestel is gesloopt door een kind, dus kon mijn nr's niet overzetten
wat hout voor je bureau ? ben je een nieuw bureau aan het bouwen dan ? ik dacht vd foto dat dat juist een nieuwe wasquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:06 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik een meer hout voor mijn buro... maarja, dat kan je weer niet eten
Euhm.. ik ben al bij de NOS geweest en sta in minimaal 1 krantquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahahamooi! ik verwacht je wel op TV over 1 week bij de huldeging hoor.
Daarom werkt ie dus niet!quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gebruik je niet de verkeerde kabel (USB1)
Net serieel geprobeerd, maar helaas!quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja want usb2.0 moet via de 56kb kabel
USB1.0 of USB 2.0quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:15 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat is 2 nr's terugquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dus mijn sms zweeft nog in het grote oerwoud
0652 heb ik van jou
Dit is ook een nieuwe, maar nog niet helemaal af.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wat hout voor je bureau ? ben je een nieuw bureau aan het bouwen dan ? ik dacht vd foto dat dat juist een nieuwe was
ows ....quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:21 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Daarom werkt ie dus niet!![]()
[..]
Net serieel geprobeerd, maar helaas!
is wel heeel oud danquote:
whahaquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:21 schreef lynda het volgende:
[..]
Euhm.. ik ben al bij de NOS geweest en sta in minimaal 1 krant
Gisterenquote:
ah okequote:Op vrijdag 24 april 2009 14:23 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dit is ook een nieuwe, maar nog niet helemaal af.
Komen nog 2 lade's in, en boven dat buro hangt een plank aan de muur waar nog 2 kastjes op komen
Krant heb ik wel, nieuws kan me niets boeiendquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whahamooi, heb je het wel opgenomen, dat je het later terug kan zien ? altijd leuk toch ?
kom ik welquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gisteren![]()
Heb mn jurk nou nog aan, de priester is in slaap gevallen en de gasten zijn naar huis...
waar blijf je?
Jij bent ineens weer getrouwd met nicolequote:
Daar kan ik nog wel inkomenquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:27 schreef lynda het volgende:
[..]
Krant heb ik wel, nieuws kan me niets boeiendIk zou het ook niet eens meer terug kunnen vinden omdat ik nogal wat uurtjes mis van die avond
![]()
Kreeg sms van ja je bent op het nieuws!!!!!!! ik had zoiets van rot op laat me met rust ik ben een feestje aan het vieren
zeggen dat ik veel feestquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:27 schreef lynda het volgende:
[..]
Krant heb ik wel, nieuws kan me niets boeiendIk zou het ook niet eens meer terug kunnen vinden omdat ik nogal wat uurtjes mis van die avond
![]()
Kreeg sms van ja je bent op het nieuws!!!!!!! ik had zoiets van rot op laat me met rust ik ben een feestje aan het vieren
Zondag kwam je toch ook langsquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zeggen dat ik veel feest
ik weet meestal nog wel iets van ee navond
Kut ik dacht wel dat ik gister wat was vergetenquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gisteren![]()
Heb mn jurk nou nog aan, de priester is in slaap gevallen en de gasten zijn naar huis...
waar blijf je?
VGA?... net zitten solderen, maar werkt ook nie!quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ows ....
ehm, al vga geprobeerd ?
ff laptop toetsenbord beneden ophalen.
* Crazy-M is stout geweest en heeft tegen dell gezegd stuur maar op
Valt mee, ik had een nieuw nummer gekregen maar die bleek 4 maanden geleden nog van iemand anders geweest te zijn. Mensen gingen me rare smsjes sturen, en steeds anoniem bellen... ik klagen bij KPN, heb ik WEER een nieuw nr gekregenquote:
Doe datquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:33 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
VGA?... net zitten solderen, maar werkt ook nie!![]()
Ik ga nu proberen er een RJ45 stekker op te rammen... ok?
quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jij bent ineens weer getrouwd met nicole
Maar ik kan ook altijd op je rekenen he
Waarom is 18mm max? En waarom niet een plank van 2 meter ipv 2x1?quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah okeja ik ga binnenkort ook een burea in mekaar flansen haha
ben benieuwd. wordt een L vorm, zoieso 2x1 mtr het rechte gedeelte. en dan 2 platen van 18mm op mekaar gelijmd, want 18mm is de dikste
en nog steeds geen pmquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:35 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Valt mee, ik had een nieuw nummer gekregen maar die bleek 4 maanden geleden nog van iemand anders geweest te zijn. Mensen gingen me rare smsjes sturen, en steeds anoniem bellen... ik klagen bij KPN, heb ik WEER een nieuw nr gekregen
pffff, moest hij niet in slaap vallen !quote:
Neequote:Op vrijdag 24 april 2009 14:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
pffff, moest hij niet in slaap vallen !
Omdat het kan?quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Doe dat
en ok: geef me 1 fucking reden waarom die *************** Systeembeheerder hier nog werkt zucht.
hmmm toch maar eens vragen dan. ze zeiden tegen een maat van mij , die pas ook een tafel heeft gebouwd, dat het 18mm max was, dus hadden ze 2 platen op mekaar gelijmd. zie je niets van hoor. ik wil een burea van 1 meter diep , en 2 meter breed, ja en dan nog dat l stuk eraan vast. maja moet nog ff bedenke hoe ik alles wil.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:38 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Waarom is 18mm max? En waarom niet een plank van 2 meter ipv 2x1?
Mijn nieuwe buro is 1 stuk 2.10 meter van (ik dacht) 23 mm
nee echt ... dit is echt erg.quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee echt ... dit is echt erg.
Hier een grote printer / kopier staan. Gebruikers kunnen dan dubbelzijdig printen. Nu was er 1 applicatie en die zag die lades niet goed. Hebben ze er een nieuwe driver op geinstallerd.
Nu kunnen gebruikers niet meer dubbelzijdig printen en niet meer nieten
dat wordt een dure grapquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:48 schreef WhiteLightning het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)rijgt_make-over.html
wow
ik hoop echt dat dat wijf wint trouwens
Zoiets wat ik heb dus? Mijne is 2.10 meter en helemaal vlak. (staat nu een tijdelijk kastje rechts op de foto, maar die gaat dus weg). Ik kan op dat buro gaan staan, hangen, springen... gaat echt niet doorbuigen hoor, en is krasbestendigquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hmmm toch maar eens vragen dan. ze zeiden tegen een maat van mij , die pas ook een tafel heeft gebouwd, dat het 18mm max was, dus hadden ze 2 platen op mekaar gelijmd. zie je niets van hoor. ik wil een burea van 1 meter diep , en 2 meter breed, ja en dan nog dat l stuk eraan vast. maja moet nog ff bedenke hoe ik alles wil.
ik wil eigelijk een soort werkbank semi computer tafel
wat voor hout heb jij gekozen, en hoe duur was het ?quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:51 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zoiets wat ik heb dus? Mijne is 2.10 meter en helemaal vlak. (staat nu een tijdelijk kastje rechts op de foto, maar die gaat dus weg). Ik kan op dat buro gaan staan, hangen, springen... gaat echt niet doorbuigen hoor, en is krasbestendigAlles op maat laten zagen, dus alles is mooi recht zonder beschadigingen.
Ik had wel eerst even een tekening gemaakt in google sketchup.
tjah, noemt zich netwerkbeheerderquote:
ahahah wat een prutsers daar!quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee echt ... dit is echt erg.
Hier een grote printer / kopier staan. Gebruikers kunnen dan dubbelzijdig printen. Nu was er 1 applicatie en die zag die lades niet goed. Hebben ze er een nieuwe driver op geinstallerd.
Nu kunnen gebruikers niet meer dubbelzijdig printen en niet meer nieten
zeg als het bij pamela anderson kan, kan het bij haar ookquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:50 schreef tripack het volgende:
[..]
dat wordt een dure grap
ze blijft wel lelijken best mannelijk, maar ze heeft een beste stem
U ook!quote:
ik weet welke smoes hij gebruikt...quote:
kyocere, oce printersquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:52 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
ahahah wat een prutsers daar!![]()
Welk merk gebruiken jullie daar als ik vragen mag?
wat een make-over?quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg als het bij pamela anderson kan, kan het bij haar ook
Was niet echt goedkoop nee, wat voor hout?!... tsja... ik zal vanavond anders even wat duidelijkere foto's maken, ok? plank van 2.20 bij 60 was uit mijn hoofd rond de 50 a 60 euro. Ik was totaal 200 kwijt, dus met een extra 2.20 plank voor boven mijn buro, dus aan de muur. (alles inclusief, boortjes, schroefjes, beugels en hout)quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wat voor hout heb jij gekozen, en hoe duur was het ?
nee, moet je eens 3 liter bier drinken, wedden dat je standpunt verandert ?quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:55 schreef tripack het volgende:
[..]
wat een make-over?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dit is geen beste foto van Pam, maar ze ziet er nog steeds beter uit dan susan
Ok, daar ben ik dus niet mee bekend. Wij hebben alleen van die achterlijk grote Minolta's staanquote:
maar... waar jij werkt bouwen ze toch niksquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:57 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ok, daar ben ik dus niet mee bekend. Wij hebben alleen van die achterlijk grote Minolta's staan![]()
Oja, we hebben 1 OCE printer... A0 formaatje voor bouwtekeningen
neequote:Op vrijdag 24 april 2009 14:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee, moet je eens 3 liter bier drinken, wedden dat je standpunt verandert ?
Intern zijn ze wel aan het bouwen, we hebben weer wat nieuwe machie's voor in het LAB enzo.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:58 schreef tripack het volgende:
[..]
maar... waar jij werkt bouwen ze toch nikstoch?
haha ok danquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:57 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ok, daar ben ik dus niet mee bekend. Wij hebben alleen van die achterlijk grote Minolta's staan![]()
Oja, we hebben 1 OCE printer... A0 formaatje voor bouwtekeningen
ja ik had zoiets al gerekend. 200/300 euro. maja eerst maar s het ontwerp bepalen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:56 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Was niet echt goedkoop nee, wat voor hout?!... tsja... ik zal vanavond anders even wat duidelijkere foto's maken, ok? plank van 2.20 bij 60 was uit mijn hoofd rond de 50 a 60 euro. Ik was totaal 200 kwijt, dus met een extra 2.20 plank voor boven mijn buro, dus aan de muur. (alles inclusief, boortjes, schroefjes, beugels en hout)
okeequote:Op vrijdag 24 april 2009 15:00 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Intern zijn ze wel aan het bouwen, we hebben weer wat nieuwe machie's voor in het LAB enzo.
Een vriesdroger ofzo, groot ding met veel draadjes en slangetjes iig hahaha
Ze draaien daar alle tekeningen mee uit... van stoom, stroom, netwerk... noem het maar op![]()
Ben ff lunchen!
Gewoon plankje op 2 kratjes bier en klaarquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik had zoiets al gerekend. 200/300 euro. maja eerst maar s het ontwerp bepalen.
ja al zou je ff fotos kunnen maken, relaxed![]()
die fucking poten ervan zijn al behoorlijk duur. maja ik weet zeker dat ik er anders spijt van krijg als ik goedkopere neem.
das ook nog een heel werk hoorquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:03 schreef lynda het volgende:
[..]
Gewoon plankje op 2 kratjes bier en klaar
Wel Jupiler kratjes dan !!!!quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:03 schreef lynda het volgende:
[..]
das het probleem juist, ik koop alleen maar traysquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:03 schreef lynda het volgende:
[..]
zeg maar gewoon heinekenquote:
maar ik denk dat 2 kratjes ook niet hoog genoeg zijn om je benen eronder kwijt te kunnenquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das het probleem juist, ik koop alleen maar trays
oh nee??!?, moet jij eens 2 kratten leegdrinken. wedden dat je gestrekt ligt ?quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:20 schreef tripack het volgende:
[..]
maar ik denk dat 2 kratjes ook niet hoog genoeg zijn om je benen eronder kwijt te kunnen
moet je toch nog werkenquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:15 schreef Ladylike het volgende:
shit.. ik dacht dat mn baas een afspraak buiten huis had, maar hij zit hier gewoon nog
quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh nee??!?, moet jij eens 2 kratten leegdrinken. wedden dat je gestrekt ligt ?
Nah ik weet niet WAT ik heb gedronken afgelopen weekend maar het hangt hier echt af van de kroegquote:
Nee, maar hij is er nogquote:
das wel beter hoor. ja voor mij geen heineken. koppijn gegarandeerdquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:23 schreef lynda het volgende:
[..]
Nah ik weet niet WAT ik heb gedronken afgelopen weekend maar het hangt hier echt af van de kroeg
Aankomende zondag ook, de bars op kanaal zijn het zelfde, kroegen schenken allemaal weer anders
* Crazy-M kotst met je meequote:
Ik hou dan nooit zo bij.. ik kan ook gewoon een hele avond genieten van mn glas colaquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das wel beter hoor. ja voor mij geen heineken. koppijn gegarandeerd
afgelopen weekend 10 halve liters op, volgende dag geen koppijn. kijk das werelds![]()
Toch maar niet gaan luchen... wel lekker in de zon gerooktquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik had zoiets al gerekend. 200/300 euro. maja eerst maar s het ontwerp bepalen.
ja al zou je ff fotos kunnen maken, relaxed![]()
die fucking poten ervan zijn al behoorlijk duur. maja ik weet zeker dat ik er anders spijt van krijg als ik goedkopere neem.
jupilerquote:
ja nou , tegenwoordig ben ik wel ieder weekend weer dronkenquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:26 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik hou dan nooit zo bij.. ik kan ook gewoon een hele avond genieten van mn glas cola
quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh nee??!?, moet jij eens 2 kratten leegdrinken. wedden dat je gestrekt ligt ?
gewoon doen alsof dusquote:
En ik juist niet meer dronken in het weekendquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja nou , tegenwoordig ben ik wel ieder weekend weer dronkeniets met mooi weer enzo (tja moet toch wat verzinnen
)
probeer eens een Vaandel biertjequote:
maar wel elke dag doordeweeks ?quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:28 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
En ik juist niet meer dronken in het weekend
Ik ben meestal de bobquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja nou , tegenwoordig ben ik wel ieder weekend weer dronkeniets met mooi weer enzo (tja moet toch wat verzinnen
)
ja precies, vandaar dat ik het even goed moet uitdokteren , voordat ik later denk, dat had ik beter zo en zo kunnen doenquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:26 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Toch maar niet gaan luchen... wel lekker in de zon gerookt
Ik heb juist geen poten gekocht, maar heb een verstevigingsbalk verticaal gemaakt, en beide zijkanten dichtgemaakt voor de versteviging. Foto's zal ik vanavond even voor je maken.
Besparen op hout, zkr niet doen! Beter alles in 1 keer goed als later spijt toch
Gelukkig zit ie niet in de zelfde ruimte te vergaderenquote:
De keren dat ik dronken ben geweest kan ik op 1 hand tellenquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
)
Huh?quote:
1x per maandquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ben meestal de bob
1 x per maand drink ik wat ik wil en hoe veel ik wil
je krijgt zo pmquote:
Niet stiekem 2 handen, of heb ik er 1 a 2 meegemaakt?quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:30 schreef lynda het volgende:
[..]
De keren dat ik dronken ben geweest kan ik op 1 hand tellen
de andere kan je het niet meer herinneren?quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:30 schreef lynda het volgende:
[..]
ik dacht hetzelfde maar wou het niet zeggenquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
maar wel elke dag doordeweeks ?
Ik heb 2 dagen zitten tekenen/uitrekenen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja precies, vandaar dat ik het even goed moet uitdokteren , voordat ik later denk, dat had ik beter zo en zo kunnen doen
en ik kom weer handen tekortquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:30 schreef lynda het volgende:
[..]
Je hebt er geen 1 mee gemaakt in die 1,5 jaar tijd.. ben maar 1x echt goed dronken geweest..quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:31 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Niet stiem 2 handen, of heb ik er 1 a 2 meegemaakt?
ja.. als john rijdtquote:
Zkr goed gezelligquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:33 schreef lynda het volgende:
[..]
Je hebt er geen 1 mee gemaakt in die 1,5 jaar tijd.. ben maar 1x echt goed dronken geweest..
Die 2x die jij bedoeld was het gewoon goed gezellig
2 handen voor 1 week wel genoeg?quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja.. als john rijdt
nja misschien morgen ookslaap toch bij jullie
hahahahquote:
Hoop dat Harry en Ben met Laika kunnen opschieten, kan ze ook een keertje spelenquote:
Niet dat ik zo snel ben vandaag, maar waar blijft ie nou?quote:
1x per biertjequote:Op vrijdag 24 april 2009 15:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahahahnee ik ben geen 16 meer hoor, dus maar 1 keer
Iedere dag dronken is ook een geregeld levenquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahahah ok valt dus wel meequote:Op vrijdag 24 april 2009 15:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hij is erquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:41 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Niet dat ik zo snel ben vandaag, maar waar blijft ie nou?
heb je het nu over de parenclub ?quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hoop dat Harry en Ben met Laika kunnen opschieten, kan ze ook een keertje spelen
Abby doet altijd gemeen, terwijl ze alleen wilt spelen
harry is nooit een probleemquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hoop dat Harry en Ben met Laika kunnen opschieten, kan ze ook een keertje spelen
Abby doet altijd gemeen, terwijl ze alleen wilt spelen
kolere, das idd eng.quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:41 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
hahahah ok valt dus wel mee
Ik ben gewoon gestopt met sterke drank, das pas eng!
wel heftigquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
harry is nooit een probleem
ben wel die pakt alles
quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kolere, das idd eng.
* WhiteLightning gooit gelijk een fles richting droxz
Over de twee honden van GF en mijn woefquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je het nu over de parenclub ?![]()
Dan gaat ze maar met harry spelenquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
harry is nooit een probleem
ben wel die pakt alles
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
haha ja zit wat in , maja ik kom dan wel slaap tekortquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Iedere dag dronken is ook een geregeld leven
U heeft antwoord mr. Crazy-Mquote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha ja zit wat in , maja ik kom dan wel slaap tekort
* LL gooit WL in water en bakt brood van hemquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:45 schreef WhiteLightning het volgende:
mijn god , ik begin wel erg melig te worden
In tilburg uit mn dak gaanquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:46 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
U heeft antwoord mr. Crazy-M
Nog leuke plannen voor koninginnendag?
hahahaha, nee doe maar nietquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kolere, das idd eng.
* WhiteLightning gooit gelijk een fles richting droxz
dat wel, en ik wordt ook weer wakker vd Wekkerquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hoezo?
Je valt vanzelf in slaap als je dronken bent
ik denk vast dat je stoned van mij wordtquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
* LL gooit WL in water en bakt brood van hem
Weinig of niet drinken als je de volgende dag wat moet doenquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat wel, en ik wordt ook weer wakker vd Wekker
Nog een keer dan maar?quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:47 schreef Crazy-M het volgende:
zucht![]()
* Crazy-M kijkt nog maar is met een verloren blik naar buiten
ja, liever gewoon niet. ik ken mezelf, als ik denk, nou WL , eentje kan best wel, heb ik hem op, nou ok nog eentje danquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:48 schreef lynda het volgende:
[..]
Weinig of niet drinken als je de volgende dag wat moet doen
spacecakequote:Op vrijdag 24 april 2009 15:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik denk vast dat je stoned van mij wordt
tjahquote:
Dan dus gewoon niet doenquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja, liever gewoon niet. ik ken mezelf, als ik denk, nou WL , eentje kan best wel, heb ik hem op, nou ok nog eentje dan
Fijn weekendquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:51 schreef WhiteLightning het volgende:
Mensen ik ga afsluiten hier, lekker fijn boodschappen doen![]()
Prettig Weekend allemaal, tot de volgende keer
* Droxz.nl geeft Crazy een bitchslap!quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:47 schreef Crazy-M het volgende:
zucht![]()
* Crazy-M kijkt nog maar is met een verloren blik naar buiten
Prettig weekend dude!quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:51 schreef WhiteLightning het volgende:
Mensen ik ga afsluiten hier, lekker fijn boodschappen doen![]()
Prettig Weekend allemaal, tot de volgende keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |