Proost alvastquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:56 schreef Copycat het volgende:
Ik ga borrelen. Het is tenslotte vrijdag
Cheers en zie je straks op de streams.quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:56 schreef Copycat het volgende:
Ik ga borrelen. Het is tenslotte vrijdag
Om je gegevens door te verkopen en daar weer wat extra inkomsten mee te genereren natuurlijkquote:Op vrijdag 24 april 2009 18:34 schreef lies1958 het volgende:
waarom moet je je adres gegevens en zo invullen om je te registeren bij de bunker. Dat snap ik niet daar hebben ze toch helemaal niets mee te maken waar ik woon en wat mijn telefoonnummer is.
Weet een van jullie misschien de reden?
Ja en dat wil ik dus pertinent niet. Dus meld ik me maar niet aan. Jammer vind ik het wel maar ik ga echt geen persoonlijk adres en telefoonnummer geven om me aan te melden.quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:56 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Om je gegevens door te verkopen en daar weer wat extra inkomsten mee te genereren natuurlijk
Dus het is weer over, gelukkigquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:54 schreef beequeen het volgende:
Eindelijk redelijk migrainevrij. Goedemiddag.
Vraag ik mij ook af, wat is de reden daarachter, ik heb het uiteraard braaf ingevuld want ik wil zo graag maar de reden?quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:34 schreef lies1958 het volgende:
waarom moet je je adres gegevens en zo invullen om je te registeren bij de bunker. Dat snap ik niet daar hebben ze toch helemaal niets mee te maken waar ik woon en wat mijn telefoonnummer is.
Weet een van jullie misschien de reden?
Kom er net achter dat het ook lukt zonder die gegevens in te vullen. Ja ben echt blond dat blijkt maar weer. Daar doet een ander kleurtje verf niets aan.quote:
quote:
Goftedomme Cc, je bent een lekker wijf om te zienquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:42 schreef Copycat het volgende:
TerugVindPunker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |