Ik zie de chat niet eens verschijnen bij mij hier, maargoed de PC waar ik gebruik van maak is ook potdicht, flash disabled etc.quote:
Waarschijnlijk via de officiële site van de bunker, op dit moment zijn de mainstreams nog niet actief iigquote:
Nog niet.quote:
o, ze zijn dus nog niet begonnenquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk via de officiële site van de bunker, op dit moment zijn de mainstreams nog niet actief iig
Vanmiddag vanaf 16:00uur is er een rondleiding misschien dat ze dan voor het eerst online gaan?quote:
Hoezo, heb je necrofiele neigingen dan?quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:21 schreef Copycat het volgende:
Trouwens Maanvis! Dat jij nog leeft. Volgende keer toch maar twee snufjes cyaankali door de macaroni.
De webcam is nu toch niet online?quote:
Vandaarquote:
Ja en veel ook, ga met een uurtje ofo eens een rondje maken hierquote:
eens kijken of me dat wel lukt, ik heb natuurlijk geen ontluikend decolleteetje dus moet het met mijn karakterkop doen!quote:
Spitting Image van Paul de Leeuw toch??quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
eens kijken of me dat wel lukt, ik heb natuurlijk geen ontluikend decolleteetje dus moet het met mijn karakterkop doen!
Hiquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:41 schreef Leandra het volgende:
Ah, kijk daar is Fann al....... heb je misschien toch nog een decolletee om je karakterkop in te verstoppen![]()
Hi Fann
Trekjes van Paul de Leeuw en George Clooneyquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Spitting Image van Paul de Leeuw toch??
pictures please!quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Trekjes van Paul de Leeuw en George Clooney
Wou je zeggen dat ik geen karakter heb?quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:37 schreef Maanvis het volgende:
eens kijken of me dat wel lukt, ik heb natuurlijk geen ontluikend decolleteetje dus moet het met mijn karakterkop doen!
Dat niet zozeer.. je hebt alleen een beetje een gespleten persoonlijkheid.. maar allebei je karakters zijn heel zachtaardig hoorquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat ik geen karakter heb?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |