Yup, hebben we het weleens over gehad toch...dacht ik?quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:42 schreef Copycat het volgende:
Woon jij ook al bij mij in de buurt, Talitha?
Dat zeker ! Jammer dat alleen de dochter er is en niet de moeder (ik ben zo slecht in namen). Was leuk irritatie-materiaal geweest voor de fans hier.quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:55 schreef Copycat het volgende:
Nu je het zegt! Klopt ja!
Ik vind 't vanmiddag een gezellig reüniesfeertje hebben.
Ik ook niet, maar je aanwezigheid is genoegquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:19 schreef Talitha het volgende:
Heel effies maar Manu, ik ga het NIET volgen.
Dat ligt eraan wat je intenties zijn.quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:46 schreef Manu82 het volgende:
Als ik nu zou zeggen dat ik fan ben van Juud, zou ik dan Dementor achter me aan krijgen of zou hij juist trots zijn?
Heb nooit zoveel intentiesquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:51 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat je intenties zijn.
Avond allemaal, gisteren was tof. Mooi om zo eens een kijkje te nemen achter de schermen.
Vanochtend werd ik wakker met enorme hoofdpijn en koorts, tot vanmiddag alleen maar geslapen, nu na flink wat paracetemol gaat t weer. En nee, t komt niet door drank, want ik moest rijden.![]()
Vanavond maar eens een poosje streams volgen met mijn lief samen, hij heeft vandaag weer een dagje in de tuin gewerkt, druk druk druk.
Je zit niet in de COS, Mylene.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |