You are correct, ma'am.quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:14 schreef sbientje het volgende:
oh wacht, nu zie ik m toch volgens mij, lil' sebastian? rechtsonder, boven smithsonian?
Eens.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:01 schreef Njosnavelin het volgende:
Geniaal![]()
Ik vind alleen Chris niet zo herkenbaar.
dat was echt te grappig iddquote:
Dat was hilarisch ja.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:56 schreef BasvB het volgende:
Haha echt een vette episode!
No tiki tiki tom tom
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:56 schreef BasvB het volgende:
Haha echt een vette episode!
No tiki tiki tom tom
Eigenlijk al vanaf het tweede seizoen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:57 schreef Jivis het volgende:
Deze serie overklast The Office dit seizoen op alle fronten overigens.
quote:Op zondag 29 januari 2012 15:48 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ah, leuk feitje ontdekt: Nick Offerman aka Ron Swanson speelt ook mee in twee afleveringen van Gilmore Girls als Beau Belleville, Jacksons broer..
[ afbeelding ]
Heb het even gegoogled: die date was met Jacksons neef, niet met z'n broer.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]omg
Is dat hij die dan ook met Lorelai op een date gaat?
Oja, inderdaad. Die zag er ook heel anders uit, niet zo cool als Ronquote:Op zondag 29 januari 2012 20:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Heb het even gegoogled: die date was met Jacksons neef, niet met z'n broer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:34 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wat vinden jullie van Tom & Ann? Ik was meer voor Ann & Ronik vind het wel grappig. Slaat nergens op,natuurlijk, maar ik vind Tom sowieso grappig. Ann vind ik maar een mwoah-karakter, wie weet knapt ze ervan opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die ron op die clue-hunt trouwens, omg
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
Eigenlijk past het wel een beetje bij Ann, want ze is altijd wat besluiteloos. Én (whoa) ze date Andy voor lange tijd!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:35 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik vind het wel grappig. Slaat nergens op,natuurlijk, maar ik vind Tom sowieso grappig. Ann vind ik maar een mwoah-karakter, wie weet knapt ze ervan op![]()
Die ron op die clue-hunt trouwens, omg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |