Ik ook. Die hele oorlog voor de ogen van die kids vond ik prachtig. Het grappigste aan deze serie vind ik dat die volwassenen zich altijd zo kinderachtig gedragen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:12 schreef sbientje het volgende:
ik vond deze juist superhilarisch.. dat stukje van andy over camp david ook
Is het ook!quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:49 schreef -Mo- het volgende:
Vandaag dat Pawnee-boek ontvangen, wat me létterlijk het leukste boek ooit lijkt.
Bril-fokkin-jant!quote:Op donderdag 1 december 2011 14:17 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Opvallend dat dit filmpje nog niet gepost is:
Dit allemaal.quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:01 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ben & LeslieGerry Gergich
. Het schilderij
. Chris met z'n stress
. Ron die over cookies leert
. Het transcript van het gesprek tussen Ben en Chris
.
haha ik vond m helemaal niet zo grappig. Dat schilderij vond ik wel leuk (2 schilderijen eigenlijk) maar met dat transcript vond ik wat flauw, en gerry/jerry.. mwah..quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:01 schreef shiNinG_staR het volgende:
Waat? Ik vond 'm geweldig.
Ben & LeslieGerry Gergich
. Het schilderij
. Chris met z'n stress
. Ron die over cookies leert
. Het transcript van het gesprek tussen Ben en Chris
.
Heb trouwens deze week een kleine twitterconversatie gehad met de acteur die Jerry speelt
quote:
dat was hilarisch iddquote:Op zaterdag 10 december 2011 10:01 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Dat rondje van Jean-Ralphio op het einde![]()
die was leuk ja.. vooral dat Ann er zo groot opstond haha, en ik zie nu ook Hogwarts en Seal ?quote:Op donderdag 15 december 2011 19:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
Leslies word cloud
[ afbeelding ]
Ik wil niet nog een maand wachten op de nieuwe aflevering
Amy Poehler is genomineerd voor beste tv-comedyactrice bij de Golden Globes!
Aah een maand ?!quote:Op donderdag 15 december 2011 19:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik wil niet nog een maand wachten op de nieuwe aflevering
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |