Ik ook!quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:21 schreef Steve het volgende:
Ik vond dit echt een van de leukste afleveringen tot nu toe, zo gelachen..
als je deze ruk vond zou ik stoppen jaquote:Op maandag 3 oktober 2011 18:09 schreef arucard het volgende:
Ik vond ze eigenlijk allebei niet echt leuk, ik weet ook niet of ik doorga met kijken. Waarschijnlijk nog een paar, maar als die net zo slecht zijn kap ik er mee.
Ik denk inderdaad dat het dan je humor gewoon niet is en dat je beter kunt stoppen met kijken ja. Al vraag ik me dan af waarom je al 4 seizoenen hebt gekeken.quote:
Ja, die moet ik nog kijken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:44 schreef Steve het volgende:
Er is inmiddels weer een nieuwe aflevering he..
Met gastrol voor Homer Simpson!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:44 schreef Steve het volgende:
Er is inmiddels weer een nieuwe aflevering he..
Dan vraag ik me af hoe je de vorige seizoenen bent doorgekomen, want de humor is niet ontzettend veranderd opeens.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:24 schreef arucard het volgende:
Ik stop ermee, deze keer was het weer meer ergernis dan lachen, jammer.
3e seizoen vond ik ook al minder, het 2e seizoen vond ik erg goed. Die 2 nieuwe karakters zijn om te huilen ( die nerd en die gast die altijd vriendelijk is), Leslie is nooit grappig geweest en het enige wat de laatste eps de moeite waard was waren Ron en Aziz.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:31 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af hoe je de vorige seizoenen bent doorgekomen, want de humor is niet ontzettend veranderd opeens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klinkt nu al hilarisch![]()
Die blik van Donna is echt goud.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:32 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hij was weer hilarisch/geweldig/briljant/etcetcetc!
Ben in het Batman-pak![]()
[ afbeelding ]
Ojh en dit is dus echt het allerleukste en grappigste boek (als je het zo kunt noemen) dat ik ooit gelezen heb. Helemaal in de stijl (en humor) van de serie, op elke pagina lig je weer in een deuk.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Look what I ordered!
[ afbeelding ]
Ik wilde eigenlijk net komen vragen of je het al had aangekregen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ojh en dit is dus echt het allerleukste en grappigste boek (als je het zo kunt noemen) dat ik ooit gelezen heb. Helemaal in de stijl (en humor) van de serie, op elke pagina lig je weer in een deuk.
In het voorwoord wordt Jerry bijvoorbeeld alweer afgezeken, heerlijk.. Musthave voor iedere Parks-fan
Bookdepositoryquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:36 schreef Marie30 het volgende:
Hoeveel pagina's zijn het? Ik wil het ook wel... Waar te bestellen en hoeveel kost het? Sorry voor de vragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |