Ik heb hier de opvolger liggen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:20 schreef bleiblei het volgende:
http://cgi.ebay.com/Vinta(...)p1638Q2em118Q2el1247
Hoe vet is dat! Veel toffer dan alle ipods bij elkaar.
Ik snap alleen dat ebay gedoetje niet. Heb ooit geprobeerd een RAZR V1 via Ebay te kopen, maar die tyfussite accepteerde mijn CC betaling niet.
Wen er maar aan.quote:
Dat is dan pasquote:Op zondag 26 april 2009 10:44 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Wen er maar aan.
Zit even de Bunker te kijken. Nu nog de kickoffmensentoestand. Mên...
Ik ookquote:
Rare plek voor een ODOLquote:
Succesquote:Op zondag 26 april 2009 20:25 schreef ArTiC het volgende:
Droom Vrouw Uit Thailand
Bloedmooi Thai Vrouwen Willen U Als Bruidegom. Word Nu Gratis Lid!
www.ThaiLoveLinks.com
quote:Op zondag 26 april 2009 20:43 schreef Inu het volgende:
En het publiek is een goed onderwerp voor een antropologische studie
Apple Airport Express heeft Airtunes. Dan kun je vanuit iTunes je muziek streamen naar je accespoint die je met een jack <> tulp aan je amp koppelt. Werkt erg goedquote:Op zondag 26 april 2009 00:16 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Utrecht loopt weer 2 maanden achter op Amsterdam.
*Sky and Sand*
Zijn er eigenlijk makkelijke systeempjes om een laptopgeluid draadloos naar een Amp te sturen?.
USB dingetje formaat bluetooth dongle naar een ontvangertje met 2x tulp ofzo?
Want dat moet niet moeilijk zijn lijkt mij.
Wok? Da's best okee idd. En de koffie, bij het ontbreken van Starbucks dan. Andere klasse.quote:Op zondag 26 april 2009 20:22 schreef Juup© het volgende:
Wij zijn wat wezen eten bij La Place. En het was nog best lekker ook
iTunes, trap toch niet in die monopolistische software van Apple.quote:Op zondag 26 april 2009 20:47 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Apple Airport Express heeft Airtunes. Dan kun je vanuit iTunes je muziek streamen naar je accespoint die je met een jack <> tulp aan je amp koppelt. Werkt erg goed.
Deze zomer op Utrecht en Amsterdam Centraal eindelijk Starbuckquote:Op zondag 26 april 2009 21:04 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Wok? Da's best okee idd. En de koffie, bij het ontbreken van Starbucks dan. Andere klasse.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |