Net als Apple.quote:Op maandag 27 april 2009 09:26 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Moet je vooral niet doen. SB is flink op z'n retour.
Ik vind iig. de frappucino errug lekker, voor de rest is het voornamelijk heel veel image en hype.
In China is het nog steeds booming en dat is best een grote markt.quote:Op maandag 27 april 2009 09:26 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Moet je vooral niet doen. SB is flink op z'n retour.
Ik vind iig. de frappucino errug lekker, voor de rest is het voornamelijk heel veel image en hype.
Ik heb geen Notebook van Apple om hip gevonden te worden. Ik wil mijn werk ermee gedaan krijgen (wat overigens gewoon lukt).quote:Op maandag 27 april 2009 09:19 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Het gaat niet om de losse ingredienten. Belevenissen. Lekjer met je Apple notebook daar zitten neuzelen over je aaipod enzo.
Staat er op Dealextreme.com niets?quote:Op maandag 27 april 2009 09:28 schreef bleiblei het volgende:
Die squeezebox vind ik overigens ook niets.
Maar wellicht is het een gat in de markt.
Ultra kleine lichte zender die op de USB gaat, simpel software tooltje op je pc/laptop en een antennetje die het signaal omzet in audio input aan de andere kant. Geen grote lompe dingen, geen dure hardware, geen moeilijke vage software. Gewoon simpel, niet te duur (max 50 euro) en vooral niet te groot.
Kan niet moeilijk zijn.
He Juup, goeiemorgen!quote:Op maandag 27 april 2009 10:00 schreef Juup© het volgende:
Ochtend
Heerlijk weekeinde gehad, maar ten gevolge daarvan doodmoe in het hoofdje nuquote:Op maandag 27 april 2009 10:01 schreef -moppie- het volgende:
[..]
He Juup, goeiemorgen!
Lekker weekend gehad?
De White Chocolate Moccachinoquote:Op maandag 27 april 2009 09:07 schreef Anthraxx het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan Starbucks koffie eigenlijk? Ik meen ergens gezien/gelezen te hebben dat het gewoom geimporteerd wordt uit Nederland bij Douwe Egberts.
Tot ergens volgende week geloof ik, maar ik ben nu een e-mail aan de arts aan het opstellen die mij toen geopereerd heeft en zijn antwoord neem ik dan mee naar mijn huisarts. Vanmiddag moeten wij bij de plaatsvervangende huisarts zijn ivm de enorm vermoeidheid van DuchessX, dus misschien dat ik het dan toch maar vraag.quote:Op maandag 27 april 2009 10:12 schreef -moppie- het volgende:
Wat vervelend Juup, hoe lang is je eigen huisarts nog met vakantie?
Ik zou in ieder geval niet te lang wachten hiermee.
Gewoon naar de huisarts jij! De operatie wordt alleen maar erger en moeilijker naarmate je langer wacht...quote:Op maandag 27 april 2009 10:08 schreef Juup© het volgende:
[..]
Heerlijk weekeinde gehad, maar ten gevolge daarvan doodmoe in het hoofdje nu
Heb tevens al ongeveer 2 maanden een steeds erger wordende pijn op een plek waar ik al eens aan een soortgelijke pijn geopereerd benMoet eigenlijk naar de huisarts voor een verwijskaart voor de arts in België die mij geopereerd heeft toen, maar mijn huisarts is op vakantie en de vervangende arts heb ik geen goed gevoel bij. Heb tevens geen zin om weer geopereerd te worden, maar als ik er niet naar laat kijken en het zou idd ernstig zijn dan sterft er een stuk darm af en is de kans groot dat ik in grote problemen kom.
Bah.
quote:Op maandag 27 april 2009 09:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb geen Notebook van Apple om hip gevonden te worden. Ik wil mijn werk ermee gedaan krijgen (wat overigens gewoon lukt).
Ja maar, ja maar, ik vind die huisarts een doosquote:Op maandag 27 april 2009 10:19 schreef Inu het volgende:
[..]
Gewoon naar de huisarts jij! De operatie wordt alleen maar erger en moeilijker naarmate je langer wacht...
Ik moet overmorgen bloed gaan prikken om te testen op stofallergieheb echt al heeel lang geen bloed meer laten prikken
quote:Op maandag 27 april 2009 10:25 schreef gr8w8 het volgende:
[..]Dit soort onbewuste loyaliteit hebben ze het liefste! Net zo praat een Coffeelover-fan.
Kangoo FTW!
Doe maar gewoon even, heb je het gehad!quote:Op maandag 27 april 2009 10:18 schreef Juup© het volgende:
[..]
Tot ergens volgende week geloof ik, maar ik ben nu een e-mail aan de arts aan het opstellen die mij toen geopereerd heeft en zijn antwoord neem ik dan mee naar mijn huisarts. Vanmiddag moeten wij bij de plaatsvervangende huisarts zijn ivm de enorm vermoeidheid van DuchessX, dus misschien dat ik het dan toch maar vraag.
Thuis met de mokja-bar ging ook goed, ik durf 't niet meer zo goed vanwege de onduidelijke gezondheidsrisico's. Of Al2O3 nu wel of geen verband houdt met dementie bij innme, schijnt nu weer weerlegt te zijn. Deodorant-kanker was ieg een fabel.quote:Op maandag 27 april 2009 10:16 schreef Inu het volgende:
[..]
De White Chocolate MoccachinoW Witte chocoladesiroop (ja, hoe chemisch wil je het hebben
) en dan koffie met melk en slagroom erboven op
En het is idd de atmosfeer, ik ga altijd in het buitenland minstens 1x lekker bij de Starbucks zitten op de plofstoelen. Nep-Starbucks vind ik ook goed hoor, al hebben ze daar nooit de lekkere moccachino
Alle huisartsen zijn dozenquote:Op maandag 27 april 2009 10:27 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, ik vind die huisarts een doos![]()
Ik ga vanmiddag gewoon een verwijzing vragen aan de huisarts waar wij toch moeten zijn. Beter op korte termijn geopereerd worden dan over een maand of zo, want DuchessX heft mij dan harder nodig denk ik.
dit snap ik niet...quote:Op maandag 27 april 2009 10:34 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Thuis met de mokja-bar ging ook goed, ik durf 't niet meer zo goed vanwege de onduidelijke gezondheidsrisico's. Of Al2O3 nu wel of geen verband houdt met dementie bij innme, schijnt nu weer weerlegt te zijn. Deodorant-kanker was ieg een fabel.
Ik wil eigenlijk terug naar mijn vorige huisarts, die was werkelijk perfect als arts. Helaas gaat dat niet want wij wonen niet meer in zijn regioquote:
Zo'n koffiepotje is van aluminium. Door het zetten zou er aluminium'roest' in de koffie komen en dat drink je op. Dat zo op de lange duur schadelijk zijn.quote:
Heb je de vlag al buiten hangen?quote:Op maandag 27 april 2009 10:34 schreef Juup© het volgende:
Feest vandaag: Prins Willem-Alexander wordt 42 jaar
Ja, bijna goed, die quotequote:Op maandag 27 april 2009 10:36 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk terug naar mijn vorige huisarts, die was werkelijk perfect als arts. Helaas gaat dat niet want wij wonen niet meer in zijn regio
Ooh, maar je gaat toch dood uiteindelijk, kun je er beter een beetje van genietenquote:Op maandag 27 april 2009 10:37 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Zo'n koffiepotje is van aluminium. Door het zetten zou er aluminium'roest' in de koffie komen en dat drink je op. Dat zo op de lange duur schadelijk zijn.
Maar dan vervalt de 30equote:Op maandag 27 april 2009 10:39 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Over een paar jaar koningdag op de 27e.
Iig geen rode vlagquote:
Dat weet ik wel zeker.quote:Op maandag 27 april 2009 10:54 schreef Juup© het volgende:
[..]
Iig geen rode vlagMaar nee, ik heb niets met het koningshuis. Bovendien hangen hun ook geen vlag uit als ik jarig ben (denk ik).
Ik denk dat het nog wel even duurt voordat die rode vlag bij jullie thuis weer eens uitgehangen wordt.quote:Op maandag 27 april 2009 10:54 schreef Juup© het volgende:
[..]
Iig geen rode vlagMaar nee, ik heb niets met het koningshuis. Bovendien hangen hun ook geen vlag uit als ik jarig ben (denk ik).
quote:Op maandag 27 april 2009 10:58 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik denk dat het nog wel even duurt voordat die rode vlag bij jullie thuis weer eens uitgehangen wordt.
Feli Levi.quote:Op maandag 27 april 2009 11:10 schreef Levitation het volgende:
Op de verjaardag van mijn broer wordt er wel gevlagd.(hij is vandaag jarig.
)
Daaromquote:Op maandag 27 april 2009 10:58 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik denk dat het nog wel even duurt voordat die rode vlag bij jullie thuis weer eens uitgehangen wordt.
Kratje rosé weggewerkt?quote:Op maandag 27 april 2009 11:12 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Feli Levi.
Afgelopen weekend leuk feestje gehad
Ah, was dus een vraag voor mij!quote:Op maandag 27 april 2009 11:16 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Geen druppel alcohol gehad...
Maar ik was de ? vergeten.
quote:Op maandag 27 april 2009 11:16 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Geen druppel alcohol gehad...
Maar ik was de ? vergeten.
Masselquote:Op maandag 27 april 2009 11:21 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ah, was dus een vraag voor mij!![]()
Ja, was leuk.Eerst video gekeken van de vakantie, dat was wel geinig zo met een hele groep.
En daarna geBBQt. We hadden echt massel met het weer dat het pas ging regenen toen we alweer binnen waren.
Ik had trouwens super lekkere saté gemaakt, met een record hoeveelheid knoflook. Stonk dwars door de koelkast heen.![]()
Preciesquote:Op maandag 27 april 2009 11:21 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ah, was dus een vraag voor mij!![]()
Ja, was leuk.Eerst video gekeken van de vakantie, dat was wel geinig zo met een hele groep.
En daarna geBBQt. We hadden echt massel met het weer dat het pas ging regenen toen we alweer binnen waren.
Ik had trouwens super lekkere saté gemaakt, met een record hoeveelheid knoflook. Stonk dwars door de koelkast heen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |