ow, gelukkigquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:20 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik heb sarcoïdose gehad. Gelukkig maar 1 echte opleving er van gehad die met medicatie te onderdrukken was. Sindsdien (ruim 3 jaar geleden) geen last meer van gehad, maar ik moet onder controle blijven om tijdig ingrijpen bij herhaling te voorkomen. Maar als ik het goed begrepen heb zou vandaag de laatste controle zijn
Ik ben aardig gaar jaquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ow, gelukkig
Jij bent wel chronisch kapot, niet?
Ben in onderhandeling over ontslagvergoeding. Indien ik mee werk hoeft mijn baas maar een iemand te ontslaan.quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:28 schreef Juup© het volgende:
Zeg pistolen paultje, hoe is het nu mbt het dreigement van jouw baas om iedereen te ontslaan?
ohnoes, ohnoes!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:29 schreef -moppie- het volgende:
K. heb er ook net een geopend.... wat nu??!!
Lekker laten, zal vanzelf gesloten worden als er een modje wakker is. Tenzij jullie liever in dat topic verder willen, dan zal deze gesloten worden. Hangt er vanaf welke het eerste open was.quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:29 schreef -moppie- het volgende:
K. heb er ook net een geopend.... wat nu??!!
En dat ben jij? Kaalplukken die ventquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:29 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ben in onderhandeling over ontslagvergoeding. Indien ik mee werk hoeft mijn baas maar een iemand te ontslaan.
quote:Zending opgehaald en in sorteerproces 23-04-2009 Dordrecht , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 24-04-2009 Dordrecht , intern transport pakketten
Hij zit al te f""ucken over een minimaal bedrag terwijl hij wel weer een paar containers vol spul uit CHina heeft meegenomen.quote:
Sommige mensenquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:34 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Hij zit al te f""ucken over een minimaal bedrag terwijl hij wel weer een paar containers vol spul uit CHina heeft meegenomen.
ja. jij?quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:52 schreef -moppie- het volgende:
Hebben jullie nog plannen voor het weekend?
Ja, musicalquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:52 schreef -moppie- het volgende:
Ja, morgen verjaardag van mijn neefje en zondag bbq bij en met vrienden.quote:
ja ik rij vanmiddag naar italiequote:Op vrijdag 24 april 2009 09:52 schreef -moppie- het volgende:
huisvrouwquote:
check dat wel ff met je ww, inzake eventueel nie ww nie totdat geld op is..quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:29 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ben in onderhandeling over ontslagvergoeding. Indien ik mee werk hoeft mijn baas maar een iemand te ontslaan.
Gerk heeft het mij heel duidelijk uitgelegd.quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:21 schreef FUFR het volgende:
[..]
check dat wel ff met je ww, inzake eventueel nie ww nie totdat geld op is..
quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:23 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Gerk heeft het mij heel duidelijk uitgelegd.En ik teken niks tot goedkeuring Gerk.
beats fokking at home + je ziet mij iedere dagquote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:24 schreef FUFR het volgende:
[..]
beats fokking at home + je ziet mij iedere dag
pluspunts!
quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:27 schreef Stormqueen het volgende:
alleen wel weer elke dag dat schijtstuk fietsen
Baan?quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:27 schreef Stormqueen het volgende:
of busquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:27 schreef Stormqueen het volgende:
is goed voor...quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:27 schreef Stormqueen het volgende:
nee, wat nu?quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:52 schreef -moppie- het volgende:
yo, ik is nie pimp nie, ze gaat rechtstreeks.quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:38 schreef r8ality het volgende:
Ah, souteneur FUFR heeft je een "positie" aangeboden?.
- Vetrollenquote:
- Stoelgangquote:
ies schlecht voor:quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:41 schreef r8ality het volgende:
[..]
- Vetrollen
- Vetkwabben
- Slijtage aan fiets
- Slijtage aan wegdek
- Flexibiliteit in bed.
het zou ook goed voor mij zijn, maar zadel en anoes gaan niet des saamsquote:
Ligfietsquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:44 schreef FUFR het volgende:
[..]
het zou ook goed voor mij zijn, maar zadel en anoes gaan niet des saams
Zadel moet je ook niet in anoes steken.quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:44 schreef FUFR het volgende:
[..]
het zou ook goed voor mij zijn, maar zadel en anoes gaan niet des saams
dan slaap ik voordat ik de straat uit benquote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:46 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zadel moet je ook niet in anoes steken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |