Het gaat uiteraard over een economie opdracht bolkyquote:
All gedaan van 19.00 tot 20.30quote:
Ik weet hetquote:
Dat zullen me buren niet leuk vindenquote:
?quote:Op vrijdag 24 april 2009 04:31 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dat zullen me buren niet leuk vinden
quote:Op vrijdag 24 april 2009 03:41 schreef sitting_elfling het volgende:
Overigens is het waar ik ben 'een uurtje eerder'. Overigens doe ik nog geen master Neutrino.
me?quote:Op vrijdag 24 april 2009 04:31 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
TS woont in een pauperwijk met slecht geïsoleerde huizen?quote:Op vrijdag 24 april 2009 04:31 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Nearly there : )quote:
TS deelt douche met de burenquote:
Dat pauperwijk gehalte valt wel mee !quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:02 schreef NeverEatYellowSnow het volgende:
[..]
TS woont in een pauperwijk met slecht geïsoleerde huizen?
Idd, keiharde faal!quote:
Ik ben meer in slaap gevallen zeg maar, ik werk nu nog ff door. Ik dacht dat er een deadline op de dag zelf lag zo rond een uurtje of 12 maar moet hem gewoon in leveren wanneer school sluit vanavond. Dus ik kan nog even verderquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:24 schreef Marurk het volgende:
Heb je nou helemaal niet geslapen vannacht?
En dat terwijl je vandaag ook nog tijd hebt als ik het dus goed lees?
Ik hoop dat jij die typefout gemaakt heeft anders heb je echt pauper professorenquote:Op vrijdag 24 april 2009 03:41 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Het gaat uiteraard over een economie opdracht bolky.
How is the national income measured? Distinguish the three methods and explain what is meant by double-counting. To what extent can a measure of national income gives an indication of population welfare or happiness? Are there other more helpful measures or indicators?
Een essay dus, references. Wees vooral analytisch en in depth. Opsommingen van hoe het exact wordt berekend weten de professoren wel en daar hadden ze dus geen trek in.
Deze opdracht moet dus vandaag af zijn. Hoelaat exact weet ik niet. Overigens is het waar ik ben 'een uurtje eerder'. Overigens doe ik nog geen master Neutrino.
En ben op dit moment ong. op 70%. Maar het gaat wel heel erg gestaag atm.
Als de deadline een bepaalde datum is, dan mag het toch altijd op die dag zelf nog of niet dan.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:27 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik ben meer in slaap gevallen zeg maar, ik werk nu nog ff door. Ik dacht dat er een deadline op de dag zelf lag zo rond een uurtje of 12 maar moet hem gewoon in leveren wanneer school sluit vanavond. Dus ik kan nog even verder
Bij ons is een deadline ook nog wel eens verbonden met een tijdquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:33 schreef Marurk het volgende:
[..]
Als de deadline een bepaalde datum is, dan mag het toch altijd op die dag zelf nog of niet dan.
OK dan.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:42 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Bij ons is een deadline ook nog wel eens verbonden met een tijd. Dat is dus nu niet het geval.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:31 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij die typefout gemaakt heeft anders heb je echt pauper professoren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |