Je weet dat dit een SC topic is hequote:Op zaterdag 25 april 2009 05:33 schreef Rots het volgende:
Passkonijn stop is met baggeren joh. Rare vent.
De terineg zeg.
Alsof dit baggeren isquote:Op zaterdag 25 april 2009 05:33 schreef Rots het volgende:
Passkonijn stop is met baggeren joh. Rare vent.
De terineg zeg.
Gebruik je medicijnen?quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:48 schreef toma het volgende:
Heb ik al zo'n last van hooikoorts gaan ze voor m'n huis het plein maaien![]()
RK PVV volledig, maar iedereen noemt het PVV. Wilders is gewoon een na aper.quote:
Ik gebruik het het hele jaar en ik heb nergens last vanquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:18 schreef toma het volgende:
ja ik gebruik medicijnen en neusspray. Het werkt wel goed hoor. Maar niet goed genoeg.
Heb nog steeds last van jeukerige ogen en een loopneus.
Ik heb gelukkig geen last van huisstofmijt. Maar alleen van de pollen in de lente. Heb t pas sinds een paar jaar maar t wordt elk jaar erger.quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:35 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik gebruik het het hele jaar en ik heb nergens last vanMaar is ook voor huisstofmijt, maar ook voor hooikoorts
Oh My Goooooodquote:Op zaterdag 25 april 2009 08:48 schreef SCH het volgende:
Ik heb over sjimz en raymania gedroomd, we gingen boodschappen doen met zijn 3-en
Zie je het al voor je bij de kassa. Een leernicht, een dwerg en een blauw mannetjequote:
LSD is er niks bij.quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:34 schreef Breach het volgende:
[..]
Zie je het al voor je bij de kassa. Een leernicht, een dwerg en een blauw mannetje
quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:34 schreef Breach het volgende:
[..]
Zie je het al voor je bij de kassa. Een leernicht, een dwerg en een blauw mannetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |