Ik snap de grap niet eens.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:43 schreef Messenga het volgende:
5. Chivu stapt naar de rechter en zegt: Koeman heeft me verkracht. De rechter vraagt aan Koeman: Is dat zo? Waarop Koeman antwoord: ssssssssst Chivu, Dat zou je toch niet zeggen?
Moet natuurlijk gewoon
5. Gyan stapt naar de rechter en zegt: Koeman heeft me verkracht. De rechter vraagt aan Koeman: Is dat zo? Waarop Koeman antwoord: ssssssssst Gyan, Dat zou je toch niet zeggen?
huhquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:41 schreef Messenga het volgende:
[..]
Volgens mij heb je gewoon overal ajax tussen gezet ipv Feyenoord, want je kan Ajacieden niet eens normaal spellen
Oh, dit noemen we tegenwoordig al een grap?quote:
Tjah als je een maand weg bentquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:49 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Oh, dit noemen we tegenwoordig al een grap?
FOK! is echt achteruit gegaan. De KLB SC is echt verschrikkelijk triest nu.quote:
Wie is we?quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:49 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Oh, dit noemen we tegenwoordig al een grap?
Dan kan jij het niveau van een topic ook eens opkrikken.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:54 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
FOK! is echt achteruit gegaan. De KLB SC is echt verschrikkelijk triest nu.![]()
Dat heb ik daar al zo vaak gedaan over zee-egelsquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dan kan jij het niveau van een topic ook eens opkrikken.
Ik heb er nog steeds geen.quote:
Nog niet. Als ik een zee-egel heb krijg ik van een oud klasgenoot zijn aquarium. Maar ik weet niet waar we een zee-egel verkopende dierenwinkel hebben hier.quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:09 schreef Prosac het volgende:
Heb je dan nu ook een Zee-egel thuis PK?
Dan moet je echt naar een aquarium-speciaalzaak. In een doorsnee dierenwinkel hebben ze geen zout water aquaria volgens mij.quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:10 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nog niet. Als ik een zee-egel heb krijg ik van een oud klasgenoot zijn aquarium. Maar ik weet niet waar we een zee-egel verkopende dierenwinkel hebben hier.
Die zullen we hier wel geen hebben.quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dan moet je echt naar een aquarium-speciaalzaak. In een doorsnee dierenwinkel hebben ze geen zout water aquaria volgens mij.
Tiefus dingen zijn dat, ben er twee jaar geleden op ééntje gaat staan en ik kan je zeggen...dat deed aardig pijnquote:Op zaterdag 25 april 2009 00:07 schreef Paaskonijn het volgende:
Zee-egel als huisdier
Zee-egel als huisdier. #2.
Oh, jij bent er zoeen, jíj gaat erop staan en dan is het zijn schuld? Jij bent het tyfusding in deze! Moet je nagaan wat die zee-egel toen mee heeft gemaakt man.quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:14 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Tiefus dingen zijn dat, ben er twee jaar geleden op ééntje gaat staan en ik kan je zeggen...dat deed aardig pijn
Ik heb hem ook uit z'n lijden verlost met dit speeltje.quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Oh, jij bent er zoeen, jíj gaat erop staan en dan is het zijn schuld? Jij bent het tyfusding in deze! Moet je nagaan wat die zee-egel toen mee heeft gemaakt man.
Grafkalf.quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:18 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ik heb hem ook uit z'n lijden verlost met dit speeltje.
[ afbeelding ]
Kut beesten, ik start de "Dood aan de zeeegelclub.nl"![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |