Tsja, de camera lag op armafstand, dsu ik dacht: ik vermaak FOK!quote:Op donderdag 23 april 2009 22:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ook echt nog even een foto maken ook.
Tsja, ik had werk te doen + geen ouders, dus waarom niet?quote:Op donderdag 23 april 2009 22:09 schreef Skylark. het volgende:!!
Tip: Ga eens gezellig aan tafel eten (die daar waarschijnlijk voor bedoeld is), eventueel met je ouders.
Ik de muisquote:Op donderdag 23 april 2009 22:08 schreef denkjedat het volgende:
die borden hebben wij ook ...
ownage!
Niks mis mee verder hoor, prima leedvermaakquote:Op donderdag 23 april 2009 22:10 schreef wikwakka2 het volgende:
Tsja, de camera lag op armafstand, dsu ik dacht: ik vermaak FOK!
quote:Op donderdag 23 april 2009 22:08 schreef MacorgaZ het volgende:
Lol.
Dat bord heeft mijn oma trouwens ook.
En heeft iemand nog dezelfde laptop, broek en shirt?quote:
Met een vork alleen red ik me ook primaquote:Op donderdag 23 april 2009 22:14 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Hoe wou je het dan eten? Met je handen?
Is het makkelijker met je handen dan?quote:Op donderdag 23 april 2009 22:13 schreef Fha het volgende:
Waarom eet je sla met mes en vork?
...in huisquote:
Zo zitten sommige broeken nou eenmaal als je zit.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:13 schreef Ascendancy het volgende:
TS heeft een slabbetje nodig.
En krijgt een boner(tje) van knoeien met eten
Jezus, waar let jij op?quote:Op donderdag 23 april 2009 22:13 schreef Ascendancy het volgende:
TS heeft een slabbetje nodig.
En krijgt een boner(tje) van knoeien met eten
die broek lijkt op een G-starquote:Op donderdag 23 april 2009 22:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
[..]
En heeft iemand nog dezelfde laptop, broek en shirt?
Nope, Zara.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:17 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
die broek lijkt op een G-star
en dat shirt ik heb ook blauwe shirts
Net ff gecheckt, neej, wel een deuk(niet eens van je lul), maar niet zover.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zo zitten sommige broeken nou eenmaal als je zit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |