Zo wat is dit topic gegroeid toen ik weg was!
Wat een leuke creaties allemaal, ik hoop vanavond weer iets in elkaar te zetten, maar het word even kijken wat er nog in huis is na een week weg zijn
Wel heb ik natuurlijk nog nieuw besteld liggen wat nog geprobeerd moet worden
2 thermotasjes nog, zeeprikkertjes, muziekprikkertjes en bij mijn urara doosje passende fleskoelers (een blauwe en een rode) Ben zo benieuwd
En ik heb in Stuttgart bij een animatie-merch-stand een "Shaun the Sheep" lunchbox gekocht, zit ook scheidingswandje enzo in, ben erg benieuwd hoe hij zich gedraagt als bentobox!
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 14:32 schreef minilot het volgende:[..]
Sterkte ermee. Eén van de redenen dat ik na twee jaar helemaal ben gestopt met Ritalin en Concerta is dat het mijn plezier in eten behoorlijk verpestte, terwijl ik zó vréselijk veel van eten en koken hou!
Ik overweeg trouwens deze Totoro-set te kopen bij Jlist:
[
afbeelding ]
Iemand ervaring met dit soort thermos-bento's? Ik wil zo graag soep mee!
En ik heb ervaring met
precies die bento, dat is mijn eerst gekochte setje zelfs

Ik vind die vooral erg fijn werken in de winter, als je toch net iets meer behoefte hebt aan iets warms, noodles ofzo blijven er redelijk warm in, en soepen zijn ook vrij goed te vervoeren, al kan je er dan voor de zekerheid ook wat plasticfolie over doen en dan pas dicht doen voorzichtig. Ik ben altijd beetje paranoïde met spul wat kan lekken dus ik neem altijd het zekere voor het onzekere. Zorg wel dat je het echt goed warm maakt voor het erin gaat. Verder vind ik het wel altijd lastig om de zijbakjes netjes te vullen wegens de vorm maar dat is even wennen gewoon.
Dit kan wel lastig zijn als dit je eerste of enige doosje is om mee te beginnen, ik raad je aan om een simpel goedkoop non-thermo doosje er eventueel bij te bestellen om die reden.
Moet hem nog een keer proberen met warm weer, of hij dan ook spul goed koel houd, maar daar heb ik eventueel mijn gewone doosjes ook voor met thermo tasjes

![]()
Ter illustratie van het thermo-bakje erin. Inhoud:
Pittige noodles met bosui en wortel en nori decoratie.
[ Bericht 3% gewijzigd door vahmpcat op 10-05-2009 10:24:14 ]