Een polkadot bento-box, een Hello Kity egg-mold, prikkertjes, wandjes, een Hello Kitty flesje, kleine flesjes voor dressinkjes enzo en Hello Kitty vormpjesquote:Op zondag 3 mei 2009 11:50 schreef Sylvana het volgende:
Wat leuk die rijstballetjes Vahmpcat!
En Chell, welkom bij de clubHet wachten op de pakjes is altijd het moeilijkst
Wat heb je besteld?
Leuk zegquote:Op zondag 3 mei 2009 18:42 schreef Chell het volgende:
[..]
Een polkadot bento-box, een Hello Kity egg-mold, prikkertjes, wandjes, een Hello Kitty flesje, kleine flesjes voor dressinkjes enzo en Hello Kitty vormpjes![]()
Beetje veel, maar goed
Men neme een (bento)doosje, men neme leuke frutsels en bakjes.quote:Op maandag 4 mei 2009 08:48 schreef Chell het volgende:
Ik ben heeel benieuwd hoe ik het ga vindenVerwacht niet al te creatieve creaties van mij hoor, daar ben ik echt niet gedisciplineerd genoeg voor
Oeh spannend ^.^ Ik had er uiteindelijk toen geen tijd voor om er ook maar iets speciaals mee te doen, maar een thema is wel leuk! Als je nog nooit echt heel traditioneel hebt gedaan zou je zoiets kunnen proberen. Rijstballetjes, onigiri e.d Je hebt geloof ik ook van die klassieke opbouw dingetjes, zou je evt op kunnen zoeken. Ben benieuwdquote:Op maandag 4 mei 2009 12:01 schreef Amthezia het volgende:
Morgen wil ik mijn #100e bento gaan maken!!! Hebben jullie nog goede ideeen?? Ik zit te denken aan een traditionele bento met onigiri ballen.......ik hoor het graag van jullie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |