Bij een abbo hoef je niet al je transacties in te leveren sufkop!quote:Op donderdag 23 april 2009 23:54 schreef macca728 het volgende:
[..]
Waar dan ????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Nu lever ik 1, ik zeg 1 abonnement in per maand, De meeste doen het nog 1x per jaar
JIJ zegt dat je je transacties per maand in moet leveren bij chipkaart, wat al niet klopt
Dat zijn er dus 78 per maand
EEN KASSABON IS NIET GENOEG VOOR DE FISCUS !!!!!!!!!!!!!! NIET VOOR REISKOSTEN, begrijp dat nou eens een keer manquote:Op donderdag 23 april 2009 23:54 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Jij zegt net zelf dat je geld terug hebt gekregen van de afgelopen drie maanden?
Wat loop je dan te janken dat het niet zou werken?
Bij een abbo gewoon een bonnetje vragen. Die moet je altijd vragen als je iets voor je werk koopt.
Begrijp je de vergelijking echt niet?quote:Op donderdag 23 april 2009 22:02 schreef snowgoon het volgende:
Dus je loopt te klagen dat een functie die je toch niet gebruikt, niet goed genoeg is
NIET ZOMAAR EEN KASSABON. EEN KASSABON WAAROP STAAT wat JE GEKOCHT HEBT.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:56 schreef macca728 het volgende:
[..]
EEN KASSABON IS NIET GENOEG VOOR DE FISCUS !!!!!!!!!!!!!! NIET VOOR REISKOSTEN, begrijp dat nou eens een keer man
DAT IS DUS MET PAPIEREN ABBOquote:Op donderdag 23 april 2009 23:55 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Bij een abbo hoef je niet al je transacties in te leveren sufkop!
Alleen je ene abbo natuurlijk
Dan maakt het geen ene fuck uit of je 1 of 870 keer hebt gereisd.
omdat het niet klopt wat je zegt.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:57 schreef snowgoon het volgende:
[..]
NIET ZOMAAR EEN KASSABON. EEN KASSABON WAAROP STAAT wat JE GEKOCHT HEBT.
DAT MOET JE NU OOK VRAGEN ALS JE ANDERE DINGEN VOOR HET WERK KOOPT.
hOEVAAK MOET IK DAT NU NOG ZEGGEN?
Tuurlijk kan er het eea verbeterd worden. Sterker nog, het product is nog niet eens af. De webwinkel werkt nog niet helemaal, de OV chipkaart is nog niet landelijk ingevoerd.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:57 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Begrijp je de vergelijking echt niet?
Heel sim-pel; nieuw product --> nieuwe features die met de tijd meegaan --> ondermeer via internet je transactie overzicht kunnen inzien --> helaas dikke week vertraging met verwerking --> anno 2009 onnodig want de techniek is allang zover.
Waarmee ik dus niet zeg dat het een slecht idee/product is (anders zou ik hem niet al aangeschaft hebben nog voor het hier in A'dam verplicht is, want de theoretische voordelen sta ik achter) maar er kan gewoon nog wel eea verbeterd worden. Zeker als je ontwikkeltijd en de kosten meeweegt.
Dat jij dan elk puntje van kritiek met je strippenkaart-stokpaardje wegwuift, tsja...Het zou je sieren als je zou toegeven dat het product gewoon veel beter gepresenteerd en ingevoerd had moeten worden.
OP DE KASSABON KUN JE OOK LATEN ZETTEN VOOR WELKE ZONE HET IS.quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:00 schreef macca728 het volgende:
[..]
omdat het niet klopt wat je zegt.
Nog 1 keer, je moet bewijzen waar je gereist heb met reiskosten, een kassabon alleen werkt niet
HET ARTIKEL GAAT NIET OVER ABBONOMENTEN.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:58 schreef macca728 het volgende:
[..]
DAT IS DUS MET PAPIEREN ABBO
LEES JE ARTIKEL DAN ZELF< je moet al je transacties inleveren bij chipkaart declaraties
Met jaarabonnement is dat bv 78 x 11 = bijna 900 !!!!!
Nee het probleem is dat er een product VERPLICHT wordt ingevoerd, terwijl het QUOTE SNOWGOON nog niet af is QUOTE SNOWGOONquote:Op vrijdag 24 april 2009 00:01 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Tuurlijk kan er het eea verbeterd worden. Sterker nog, het product is nog niet eens af. De webwinkel werkt nog niet helemaal, de OV chipkaart is nog niet landelijk ingevoerd.
Auto's zijn ook niet af. Die verbeteren ook met elk model. Veiliger, zuiniger etc.
Zoiets als ala minute je transactie overzicht inzien vind ik echt niet belangrijk. Zijn wel belangrijkere zaken waar aan gewerkt kan worden. Zoals de webshop dat je online kaarten kunt bestellen.
Ik zie geen reden om toe te geven dat het product veel beter gepresenteerd had kunnen worden. Want ik ben van mening dat de OV bedrijven meer dan genoeg hun best doen om de klanten op de hoogte te brengen.
Als er mensen zijn die dat niet genoeg vinden en ook nog verwachten dat alles binnen no-time picobello werkt, is dat een probleem van de mensen met de hoge verwachtingen.
4 jaar is No time ?quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:01 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Als er mensen zijn die dat niet genoeg vinden en ook nog verwachten dat alles binnen no-time picobello werkt, is dat een probleem van de mensen met de hoge verwachtingen.
Allemaal kulargumenten om die kaart niet te gebruiken.quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:12 schreef macca728 het volgende:
En ik ben ook voor vernieuwing, ik heb mijn chipkaart al 3 jaar en ik gebruik hem ook.
Alleen ik hoor van heel veel mensen in mijn omgeving (collega's met name) dat die de chipkaart niet hebben en ook niet gaan gebruiken.
Waarom niet ? Omdat ze het geen verbetering vinden, onveilig, niet makkelijk, te weinig info hebben.
Die komen dus nu lekker met de auto
Mensen die de kaart niet gebruiken kunnen er ook niet over oordelen.
Een auto kan rustig in een fabriek worden getest. Daar worden eerst verschillende testmodelen van gebouwd, testrijders gaan kijken of de auto goed werkt, er worden auto's gecrashed om te kijken of de auto veilig is.quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:09 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nee het probleem is dat er een product VERPLICHT wordt ingevoerd, terwijl het QUOTE SNOWGOON nog niet af is QUOTE SNOWGOON
En het verbeterd helemaal niet.
Op OV chipkaart.nl kon je namelijk eerst wel je transacties zien na 1 dag, wat ook de bedoeling is
ALLEEN de laatste weken niet meer
Communicatie van OV bedrijven is volkomen bagger, prijzen zijn onbekend, OV sites verwijzen of naar elkaar of geven foute informatie bv over prijzen (OV9292.nl bv) of geven helemaal geen info
Declarreen van reiskosten is voor bedrijven en werknemers totaal onduidelijk
Webshop is onvolledig.
Een auto die op de markt gezet wordt, werkt.
OV chipkaart, die OOK op de markt gzet wordt is nog niet af.
DAT IS HET VERSCHIL
Wat denk jij dat de OV bedrijven het belangrijkste vinden?quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:16 schreef macca728 het volgende:
[..]
4 jaar is No time ?
Ja over 20 jaar werkt de chipkaart perfect, dat geloof ik ook
Een klant vindt het wel belangrijk dat deze zijn transacties kan zien, maar klanten zijn in jou optiek ondergeschikt aan de organisatie, terwijl de organisatie alleen maar bestaansrecht heeft bij gratie van de klanten.quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:53 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Wat denk jij dat de OV bedrijven het belangrijkste vinden?
Goed werkende poortjes of binnen een dag je transacties in kunnen zien?
quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:40 schreef Freeflyer het volgende:
We komen ergens. Snowgoon wil niet toegeven vanwege gezichtsverlies.
Dit was mijn TVP.
Wat deden die klanten dan ten tijde van de strippenkaart? Gingen ze 's avonds ook de strippenkaart teruglezen?quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:29 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Een klant vindt het wel belangrijk dat deze zijn transacties kan zien, maar klanten zijn in jou optiek ondergeschikt aan de organisatie, terwijl de organisatie alleen maar bestaansrecht heeft bij gratie van de klanten.
Welke kinderziektes zitten er allemaal nog in?quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:27 schreef Basp1 het volgende:
Zo jullie hebben goed je best gedaan binnen 1 avond bijna 100 postings, het lijkt wel een bitchfight.![]()
En snowgoon bij de introductie van een nieuw product verwacht ik als klant wel een product waar tenminste een groot gedelete van de kinderziektes die men de afgelopen 4 jaar tijdens praktijktesten heeft gevonden er wel al uit gehaald zijn. Zelfs dat heeft die falende ov-chip consortium niet voor elkaar gekregen. Ja dan is het niet meer dan normaal dat daar over geklaagd wordt. Dat jij dat met hand en tand verdedigd ik snap het echt niet.
Ik ontwikkel ook producten en als ik een slecht product heb gemaakt dan durf ik ook best mijn fouten toe te geven, en probeer zo snel mogelijk een revisie te maken waarbij de klachten verholpen zijn.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:57 schreef macca728 het volgende:
Gisteren een groot artikel in het AD over het skimmen bij de OV chipkaartautomaten.
Automaten waar je wel gebruik van moet maken omdat de producten nauwelijks ergens te koop zijn.
8 miljoen transacties waren er al bij de nieuwe automaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |