abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68323605
quote:
Op donderdag 23 april 2009 23:54 schreef macca728 het volgende:

[..]

Waar dan ????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Nu lever ik 1, ik zeg 1 abonnement in per maand, De meeste doen het nog 1x per jaar

JIJ zegt dat je je transacties per maand in moet leveren bij chipkaart, wat al niet klopt
Dat zijn er dus 78 per maand
Bij een abbo hoef je niet al je transacties in te leveren sufkop!
Alleen je ene abbo natuurlijk

Dan maakt het geen ene fuck uit of je 1 of 870 keer hebt gereisd.
pi_68323620
quote:
Op donderdag 23 april 2009 23:54 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Jij zegt net zelf dat je geld terug hebt gekregen van de afgelopen drie maanden?
Wat loop je dan te janken dat het niet zou werken?

Bij een abbo gewoon een bonnetje vragen. Die moet je altijd vragen als je iets voor je werk koopt.
EEN KASSABON IS NIET GENOEG VOOR DE FISCUS !!!!!!!!!!!!!! NIET VOOR REISKOSTEN, begrijp dat nou eens een keer man
pi_68323629
quote:
Op donderdag 23 april 2009 23:55 schreef macca728 het volgende:

[..]

BEN JE NOU ZO DOM ?????????
Nee ik niet. Jij.
  donderdag 23 april 2009 @ 23:57:25 #79
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_68323649
quote:
Op donderdag 23 april 2009 22:02 schreef snowgoon het volgende:
Dus je loopt te klagen dat een functie die je toch niet gebruikt, niet goed genoeg is
Begrijp je de vergelijking echt niet?

Heel sim-pel; nieuw product --> nieuwe features die met de tijd meegaan --> ondermeer via internet je transactie overzicht kunnen inzien --> helaas dikke week vertraging met verwerking --> anno 2009 onnodig want de techniek is allang zover.


Waarmee ik dus niet zeg dat het een slecht idee/product is (anders zou ik hem niet al aangeschaft hebben nog voor het hier in A'dam verplicht is, want de theoretische voordelen sta ik achter) maar er kan gewoon nog wel eea verbeterd worden. Zeker als je ontwikkeltijd en de kosten meeweegt.

Dat jij dan elk puntje van kritiek met je strippenkaart-stokpaardje wegwuift, tsja... Het zou je sieren als je zou toegeven dat het product gewoon veel beter gepresenteerd en ingevoerd had moeten worden.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_68323664
quote:
Op donderdag 23 april 2009 23:56 schreef macca728 het volgende:

[..]

EEN KASSABON IS NIET GENOEG VOOR DE FISCUS !!!!!!!!!!!!!! NIET VOOR REISKOSTEN, begrijp dat nou eens een keer man
NIET ZOMAAR EEN KASSABON. EEN KASSABON WAAROP STAAT wat JE GEKOCHT HEBT.

DAT MOET JE NU OOK VRAGEN ALS JE ANDERE DINGEN VOOR HET WERK KOOPT.

hOEVAAK MOET IK DAT NU NOG ZEGGEN?
pi_68323683
quote:
Op donderdag 23 april 2009 23:55 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Bij een abbo hoef je niet al je transacties in te leveren sufkop!
Alleen je ene abbo natuurlijk

Dan maakt het geen ene fuck uit of je 1 of 870 keer hebt gereisd.
DAT IS DUS MET PAPIEREN ABBO

LEES JE ARTIKEL DAN ZELF< je moet al je transacties inleveren bij chipkaart declaraties
Met jaarabonnement is dat bv 78 x 11 = bijna 900 !!!!!
pi_68323722
quote:
Op donderdag 23 april 2009 23:57 schreef snowgoon het volgende:

[..]

NIET ZOMAAR EEN KASSABON. EEN KASSABON WAAROP STAAT wat JE GEKOCHT HEBT.

DAT MOET JE NU OOK VRAGEN ALS JE ANDERE DINGEN VOOR HET WERK KOOPT.

hOEVAAK MOET IK DAT NU NOG ZEGGEN?
omdat het niet klopt wat je zegt.

Nog 1 keer, je moet bewijzen waar je gereist heb met reiskosten, een kassabon alleen werkt niet
pi_68323756
quote:
Op donderdag 23 april 2009 23:57 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Begrijp je de vergelijking echt niet?

Heel sim-pel; nieuw product --> nieuwe features die met de tijd meegaan --> ondermeer via internet je transactie overzicht kunnen inzien --> helaas dikke week vertraging met verwerking --> anno 2009 onnodig want de techniek is allang zover.


Waarmee ik dus niet zeg dat het een slecht idee/product is (anders zou ik hem niet al aangeschaft hebben nog voor het hier in A'dam verplicht is, want de theoretische voordelen sta ik achter) maar er kan gewoon nog wel eea verbeterd worden. Zeker als je ontwikkeltijd en de kosten meeweegt.

Dat jij dan elk puntje van kritiek met je strippenkaart-stokpaardje wegwuift, tsja... Het zou je sieren als je zou toegeven dat het product gewoon veel beter gepresenteerd en ingevoerd had moeten worden.
Tuurlijk kan er het eea verbeterd worden. Sterker nog, het product is nog niet eens af. De webwinkel werkt nog niet helemaal, de OV chipkaart is nog niet landelijk ingevoerd.
Auto's zijn ook niet af. Die verbeteren ook met elk model. Veiliger, zuiniger etc.

Zoiets als ala minute je transactie overzicht inzien vind ik echt niet belangrijk. Zijn wel belangrijkere zaken waar aan gewerkt kan worden. Zoals de webshop dat je online kaarten kunt bestellen.

Ik zie geen reden om toe te geven dat het product veel beter gepresenteerd had kunnen worden. Want ik ben van mening dat de OV bedrijven meer dan genoeg hun best doen om de klanten op de hoogte te brengen.
Als er mensen zijn die dat niet genoeg vinden en ook nog verwachten dat alles binnen no-time picobello werkt, is dat een probleem van de mensen met de hoge verwachtingen.
pi_68323778
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 00:00 schreef macca728 het volgende:

[..]

omdat het niet klopt wat je zegt.

Nog 1 keer, je moet bewijzen waar je gereist heb met reiskosten, een kassabon alleen werkt niet
OP DE KASSABON KUN JE OOK LATEN ZETTEN VOOR WELKE ZONE HET IS.
pi_68323796
quote:
Op donderdag 23 april 2009 23:58 schreef macca728 het volgende:

[..]

DAT IS DUS MET PAPIEREN ABBO

LEES JE ARTIKEL DAN ZELF< je moet al je transacties inleveren bij chipkaart declaraties
Met jaarabonnement is dat bv 78 x 11 = bijna 900 !!!!!
HET ARTIKEL GAAT NIET OVER ABBONOMENTEN.
pi_68323929
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 00:01 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Tuurlijk kan er het eea verbeterd worden. Sterker nog, het product is nog niet eens af. De webwinkel werkt nog niet helemaal, de OV chipkaart is nog niet landelijk ingevoerd.
Auto's zijn ook niet af. Die verbeteren ook met elk model. Veiliger, zuiniger etc.

Zoiets als ala minute je transactie overzicht inzien vind ik echt niet belangrijk. Zijn wel belangrijkere zaken waar aan gewerkt kan worden. Zoals de webshop dat je online kaarten kunt bestellen.

Ik zie geen reden om toe te geven dat het product veel beter gepresenteerd had kunnen worden. Want ik ben van mening dat de OV bedrijven meer dan genoeg hun best doen om de klanten op de hoogte te brengen.
Als er mensen zijn die dat niet genoeg vinden en ook nog verwachten dat alles binnen no-time picobello werkt, is dat een probleem van de mensen met de hoge verwachtingen.
Nee het probleem is dat er een product VERPLICHT wordt ingevoerd, terwijl het QUOTE SNOWGOON nog niet af is QUOTE SNOWGOON

En het verbeterd helemaal niet.

Op OV chipkaart.nl kon je namelijk eerst wel je transacties zien na 1 dag, wat ook de bedoeling is
ALLEEN de laatste weken niet meer

Communicatie van OV bedrijven is volkomen bagger, prijzen zijn onbekend, OV sites verwijzen of naar elkaar of geven foute informatie bv over prijzen (OV9292.nl bv) of geven helemaal geen info

Declarreen van reiskosten is voor bedrijven en werknemers totaal onduidelijk
Webshop is onvolledig.

Een auto die op de markt gezet wordt, werkt.
OV chipkaart, die OOK op de markt gzet wordt is nog niet af.

DAT IS HET VERSCHIL
pi_68324024
En ik ben ook voor vernieuwing, ik heb mijn chipkaart al 3 jaar en ik gebruik hem ook.
Alleen ik hoor van heel veel mensen in mijn omgeving (collega's met name) dat die de chipkaart niet hebben en ook niet gaan gebruiken.

Waarom niet ? Omdat ze het geen verbetering vinden, onveilig, niet makkelijk, te weinig info hebben.
Die komen dus nu lekker met de auto


Mensen die de kaart niet gebruiken kunnen er ook niet over oordelen.
pi_68324089
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 00:01 schreef snowgoon het volgende:

[..]
Als er mensen zijn die dat niet genoeg vinden en ook nog verwachten dat alles binnen no-time picobello werkt, is dat een probleem van de mensen met de hoge verwachtingen.
4 jaar is No time ?

Ja over 20 jaar werkt de chipkaart perfect, dat geloof ik ook
pi_68328590
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 00:12 schreef macca728 het volgende:
En ik ben ook voor vernieuwing, ik heb mijn chipkaart al 3 jaar en ik gebruik hem ook.
Alleen ik hoor van heel veel mensen in mijn omgeving (collega's met name) dat die de chipkaart niet hebben en ook niet gaan gebruiken.

Waarom niet ? Omdat ze het geen verbetering vinden, onveilig, niet makkelijk, te weinig info hebben.
Die komen dus nu lekker met de auto

Mensen die de kaart niet gebruiken kunnen er ook niet over oordelen.
Allemaal kulargumenten om die kaart niet te gebruiken.
Zeker dat te weinig info hebben. Wat een gezannik zeg. Er zijn tal van websites over de OV chipkaart en de OV bedrijven doen veel moeite om informatie te verschaffen.
En wat is er niet makkelijk aan je pas over een lezer halen?

De meeste mensen die de kaart nu gebruiken in Rotterdam geven de kaart een 7 of hoger!
pi_68328725
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 00:09 schreef macca728 het volgende:

[..]

Nee het probleem is dat er een product VERPLICHT wordt ingevoerd, terwijl het QUOTE SNOWGOON nog niet af is QUOTE SNOWGOON

En het verbeterd helemaal niet.

Op OV chipkaart.nl kon je namelijk eerst wel je transacties zien na 1 dag, wat ook de bedoeling is
ALLEEN de laatste weken niet meer

Communicatie van OV bedrijven is volkomen bagger, prijzen zijn onbekend, OV sites verwijzen of naar elkaar of geven foute informatie bv over prijzen (OV9292.nl bv) of geven helemaal geen info

Declarreen van reiskosten is voor bedrijven en werknemers totaal onduidelijk
Webshop is onvolledig.

Een auto die op de markt gezet wordt, werkt.
OV chipkaart, die OOK op de markt gzet wordt is nog niet af.

DAT IS HET VERSCHIL
Een auto kan rustig in een fabriek worden getest. Daar worden eerst verschillende testmodelen van gebouwd, testrijders gaan kijken of de auto goed werkt, er worden auto's gecrashed om te kijken of de auto veilig is.
Dat kan bij de OV chipkaart niet. Die kan niet in het geheim worden getest in een fabriek.

En zoals al zo vaak gezegd, Rotterdam is in dit geval de proeftuin waar de laatste wijzigingen en verbeteringen aan het systeem worden aangebracht aan de hand van de ervaringen.

Trouwens, auto's zijn ook nooit af. Om de zoveel jaar komt er wel weer een nieuw model die veiliger is. En soms worden auto teruggeroepen omdat er bij de produktie iets fout is gegaan. Niet meegerekend de autos waarbij er ook iets mis is gegaan, maar die niet worden teruggeroepen.
pi_68328788
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 00:16 schreef macca728 het volgende:

[..]

4 jaar is No time ?

Ja over 20 jaar werkt de chipkaart perfect, dat geloof ik ook
Wat denk jij dat de OV bedrijven het belangrijkste vinden?
Goed werkende poortjes of binnen een dag je transacties in kunnen zien?
pi_68331615
Zo jullie hebben goed je best gedaan binnen 1 avond bijna 100 postings, het lijkt wel een bitchfight.

En snowgoon bij de introductie van een nieuw product verwacht ik als klant wel een product waar tenminste een groot gedelete van de kinderziektes die men de afgelopen 4 jaar tijdens praktijktesten heeft gevonden er wel al uit gehaald zijn. Zelfs dat heeft die falende ov-chip consortium niet voor elkaar gekregen. Ja dan is het niet meer dan normaal dat daar over geklaagd wordt. Dat jij dat met hand en tand verdedigd ik snap het echt niet.

Ik ontwikkel ook producten en als ik een slecht product heb gemaakt dan durf ik ook best mijn fouten toe te geven, en probeer zo snel mogelijk een revisie te maken waarbij de klachten verholpen zijn.
pi_68331664
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 09:53 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Wat denk jij dat de OV bedrijven het belangrijkste vinden?
Goed werkende poortjes of binnen een dag je transacties in kunnen zien?
Een klant vindt het wel belangrijk dat deze zijn transacties kan zien, maar klanten zijn in jou optiek ondergeschikt aan de organisatie, terwijl de organisatie alleen maar bestaansrecht heeft bij gratie van de klanten.
pi_68331903
Gisteren weer lekker op het busje gereden waar de Infoxx het niet van deed.
Verkeerde software dus geen lijnnummer en bestemming en geen OV chipkaart mogelijkheden natuurlijk als dat kreng er is.
Nou hadden alle 38 bussen bij ons hetzelfde euvel en nou is dta al 5 maanden schering en inslag.
Audaces fortuna juvat
  vrijdag 24 april 2009 @ 12:40:48 #95
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_68333814
We komen ergens. Snowgoon wil niet toegeven vanwege gezichtsverlies.

Dit was mijn TVP.
Neerkomen wel!
pi_68338360
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 12:40 schreef Freeflyer het volgende:
We komen ergens. Snowgoon wil niet toegeven vanwege gezichtsverlies.

Dit was mijn TVP.


Gezichtsverlies
En wat zou ik moeten toegeven? Dat het een schande is dat je niet binnen 1 dag je transacties in kunt zien?
pi_68338428
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 11:29 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Een klant vindt het wel belangrijk dat deze zijn transacties kan zien, maar klanten zijn in jou optiek ondergeschikt aan de organisatie, terwijl de organisatie alleen maar bestaansrecht heeft bij gratie van de klanten.
Wat deden die klanten dan ten tijde van de strippenkaart? Gingen ze 's avonds ook de strippenkaart teruglezen?
En elke klant kan zijn transacties inzien. Bij een chipautomaat een uitdraai laten maken van de laatste 10 reizen.

Maar nee, het moet perse via internet. Wat een gezannik is het toch.
pi_68338472
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 11:27 schreef Basp1 het volgende:
Zo jullie hebben goed je best gedaan binnen 1 avond bijna 100 postings, het lijkt wel een bitchfight.

En snowgoon bij de introductie van een nieuw product verwacht ik als klant wel een product waar tenminste een groot gedelete van de kinderziektes die men de afgelopen 4 jaar tijdens praktijktesten heeft gevonden er wel al uit gehaald zijn. Zelfs dat heeft die falende ov-chip consortium niet voor elkaar gekregen. Ja dan is het niet meer dan normaal dat daar over geklaagd wordt. Dat jij dat met hand en tand verdedigd ik snap het echt niet.

Ik ontwikkel ook producten en als ik een slecht product heb gemaakt dan durf ik ook best mijn fouten toe te geven, en probeer zo snel mogelijk een revisie te maken waarbij de klachten verholpen zijn.
Welke kinderziektes zitten er allemaal nog in?
Kun je geen saldo opladen? Gaan de poortjes niet open?

En waar lees jij dat de OV bedrijven helemaal NIKS doen om de klachten te verhelpen?
pi_68343483
[Vanochtend een groot artikel in het AD over het skimmen bij de OV chipkaartautomaten.

Automaten waar je wel gebruik van moet maken omdat de producten nauwelijks ergens te koop zijn.
8 miljoen transacties waren er al bij de nieuwe automaten.
pi_68343488
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 17:57 schreef macca728 het volgende:
Gisteren een groot artikel in het AD over het skimmen bij de OV chipkaartautomaten.

Automaten waar je wel gebruik van moet maken omdat de producten nauwelijks ergens te koop zijn.
8 miljoen transacties waren er al bij de nieuwe automaten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')