abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68322399
4k zie bij mij op de site staan welk abbonement ik heb. Staat gewoon bij kaartinformatie.

LAAT EENS ZIEN DAN OV chipkaart.nl, copy + paste

Anders lieg je dus gewoon weer
pi_68322407
quote:
Op donderdag 23 april 2009 23:16 schreef macca728 het volgende:

[..]

Nee die krijgt hij van de baas

Als jij jaarabonnement koopt, moet je die voorschieten
JA

Met jaarabonnement op chipkaart voorschieten ?
JA

Wat is het verschil ? NIETS
dus wat is je punt ?
Dat je loopt te zeiken.
pi_68322455
quote:
Op donderdag 23 april 2009 23:17 schreef macca728 het volgende:
4k zie bij mij op de site staan welk abbonement ik heb. Staat gewoon bij kaartinformatie.

LAAT EENS ZIEN DAN OV chipkaart.nl, copy + paste

Anders lieg je dus gewoon weer
quote:
Producten op uw kaart
Product Status Prijs ¤
Totaal 1
Voordeel-urenkaart Onbekend -
Nou zo dan. Jankerd.
pi_68322607
quote:
Op donderdag 23 april 2009 23:19 schreef snowgoon het volgende:

[..]

[..]

Nou zo dan. Jankerd.

Voordeeluren is geen abonnement.

Bij mij staat dit er trouwens

Kaartgegevens
Kaartnaam NS
Kaartnummer 3528010404323525

terwijl ik ook een voordeelurenKAART heb
pi_68322723
De discussie was trouwens of het nu makkelijker is geworden om je reiskosten te declareren door de chipkaart en dat is het dus duidelijk niet.

Je hebt 10 dagen vertraging op de OV chipkaart site
Je moet transacties uitprinten
Je moet kassabon bewaren + evt bon van het abbonnement, waar je ook nog om moet vragen speciaal.
pi_68322855
quote:
Op donderdag 23 april 2009 23:26 schreef macca728 het volgende:
De discussie was trouwens of het nu makkelijker is geworden om je reiskosten te declareren door de chipkaart en dat is het dus duidelijk niet.

Je hebt 10 dagen vertraging op de OV chipkaart site
Je moet transacties uitprinten
Je moet kassabon bewaren + evt bon van het abbonnement, waar je ook nog om moet vragen speciaal.
Nu moet je je strippenkaarten bewaren, treinkaartjes, je abbo.
Als je dat kwijt bent, ben je het kwijt.

Print van de OV chipkaart kun je nog een keer opnieuw uitdraaien. En die 10 dagen wordt waarschijnlijk nog wel korter. Had het laatst een keer dat het binnen 3 dagen was. Dus wieweet komt ook dat nog wel goed.

Hoedanook. Je loopt weer gigantisch te zeiken om een suf detail.

Hoe doe jij dat nou met je declaraties dan? Ga je elke dag bij de administratie langs of spaar je dat op per maand?
pi_68322929
quote:
Op donderdag 23 april 2009 23:29 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Print van de OV chipkaart kun je nog een keer opnieuw uitdraaien. En die 10 dagen wordt waarschijnlijk nog wel korter. Had het laatst een keer dat het binnen 3 dagen was. Dus wieweet komt ook dat nog wel goed.

Hoe doe jij dat nou met je declaraties dan? Ga je elke dag bij de administratie langs of spaar je dat op per maand?
1x abonnement inleveren per maand
pi_68322976
quote:
Op donderdag 23 april 2009 23:31 schreef macca728 het volgende:

[..]

1x abonnement inleveren per maand
En hoe heb je dat de afgelopen maanden gedaan?
Geen geld terug gekregen?
pi_68322985
quote:
Op donderdag 23 april 2009 23:29 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Hoedanook. Je loopt weer gigantisch te zeiken om een suf detail.

dus je kan ook nog meer kwijtraken nl bonnetjes, die je niet meer krijgt. Alleen aan het begin van de periode, dus je kan ze een maaand lang elke dag kwijtraken

Nu alleen een abonnement dat je elke dag gebruikt, hoeveel mensen raken die kwijt ?
pi_68323030
quote:
Op donderdag 23 april 2009 23:32 schreef snowgoon het volgende:

[..]

En hoe heb je dat de afgelopen maanden gedaan?
Geen geld terug gekregen?
Ja , omdat je nu nog een papieren abonnement krijgt SAMEN met je chipkaart.
Ik krijg nu vergoed op basis van dat PAPIEREN abonnement, dat gaat verdwijnen met landelijke invoering.

Waarom ?? Omdat het voor bedrijven blijkbaar ook erg ingewikkeld is om de chipkaart te declareren.
Meer tijd eraan kwijt = hogere loonkosten.

Ook al eerder gezegd
  donderdag 23 april 2009 @ 23:36:21 #61
188877 Stupendous76
wenst iedereen veel plezier
pi_68323070
quote:
Op donderdag 23 april 2009 22:12 schreef Quoi het volgende:
leuk sfeertje hier
Je moet de vorige topics een lezen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Repent, Pray, Forgive
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
Mensen doen niet dingen omdat ze dat willen, maar omdat het kan.
pi_68323078
quote:
Op donderdag 23 april 2009 23:34 schreef macca728 het volgende:

[..]

Ik krijg nu vergoed op basis van dat PAPIEREN abonnement, dat gaat verdwijnen met landelijke invoering.

Waarom ?? Omdat het voor bedrijven blijkbaar ook erg ingewikkeld is om de chipkaart te declareren.

Ook al eerder gezegd
pi_68323111
quote:
Op donderdag 23 april 2009 23:36 schreef Stupendous76 het volgende:

[..]

Je moet de vorige topics een lezen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je wordt toch gek van zon iemand.
pi_68323153
quote:
Op donderdag 23 april 2009 23:33 schreef macca728 het volgende:

[..]

dus je kan ook nog meer kwijtraken nl bonnetjes, die je niet meer krijgt. Alleen aan het begin van de periode, dus je kan ze een maaand lang elke dag kwijtraken

Nu alleen een abonnement dat je elke dag gebruikt, hoeveel mensen raken die kwijt ?
Bonnetjes die je niet krijgt kun je kwijtraken?
Via de site kun je gewoon je overzicht van de afgelopen maand uitdraaien, dat vind de belastingdienst goed zoals je hebt kunnen lezen.

Geen idee hoeveel mensen die kwijt raken. Maar het kan fout gaan. Vreemd zeg. Normaal ben jij diegene die van vanalles gaat zeggen dat het mis kan gaan dus een kut systeem is.
pi_68323160
quote:
Op donderdag 23 april 2009 23:38 schreef macca728 het volgende:

[..]

je wordt toch gek van zon iemand.
*spiegel voorhoud*
pi_68323182
quote:
Op donderdag 23 april 2009 23:34 schreef macca728 het volgende:

[..]

Ook al eerder gezegd
Nou inderdaad. Het kost echt veel meer tijd om 1 a4'tje door te lezen dan 10tallen bonnetjes en strippenkaarten. Poepoe wat een extra werk is het toch

Jankerd.
pi_68323293
quote:
Op donderdag 23 april 2009 23:41 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Nou inderdaad. Het kost echt veel meer tijd om 1 a4'tje door te lezen dan 10tallen bonnetjes en strippenkaarten. Poepoe wat een extra werk is het toch

Jankerd.
extra werk met 1 jaarabonnement of 10/11 maandabonnenten te verwerken ?

t.o.v. 1 A4 ? Hoeveel transacties passen daarop ? 1000 ? Ik heb er namelijk al 78 per maand

Ga maar op een administratie werken, dan weet je dat ?
Ga eens buurten bij je salarisadministratie
pi_68323330
quote:
Op donderdag 23 april 2009 23:41 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Jankerd.
die bonnetjes heb je alleen nodig bij de chipkaart, niet bij je PAPIEREN abonnement

Zie je nou wel dat je het weer niet snapt
pi_68323362
quote:
Op donderdag 23 april 2009 23:45 schreef macca728 het volgende:

[..]

extra werk met 1 jaarabonnement of 10/11 maandabonnenten te verwerken ?

t.o.v. 1 A4 ? Hoeveel transacties passen daarop ? 1000 ? Ik heb er namelijk al 78 per maand

Ga maar op een administratie werken, dan weet je dat ?
Ga eens buurten bij je salarisadministratie
78 losse kaartjes of een stuk of 2 A4'tjes.

Denk je echt dat de administratie liever die losse kaartjes heeft?
pi_68323425
quote:
Op donderdag 23 april 2009 23:47 schreef snowgoon het volgende:

[..]

78 losse kaartjes of een stuk of 2 A4'tjes.

Denk je echt dat de administratie liever die losse kaartjes heeft?
????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Wat basel je nou weer
pi_68323446
quote:
Op donderdag 23 april 2009 23:49 schreef macca728 het volgende:

[..]

????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Wat basel je nou weer
Jij begint over 78 transacties en stelt dat je die in moet leveren bij de administratie.
pi_68323495
quote:
Op donderdag 23 april 2009 23:07 schreef snowgoon het volgende:
http://weblogs3.nrc.nl/geld/2008/09/25/ov-chipkaart-en-de-fiscus/

Ik zie net dat dat probleem toch allang opgelost is:
[..]

*wacht tot Macca gaat beginnen over de geld terug regeling. *
Leuk artikel trouwens, nu de praktijk

MIjn transactieoverzicht

28-02-2009 Reis
Check-in 15:37 Locatie afgeschermd
Check-out 15:51 Locatie afgeschermd RET ¤ 0,00
28-02-2009 Reis
Check-in 12:26 Locatie afgeschermd
Check-out 12:32 Locatie afgeschermd RET ¤ 0,00
28-02-2009 Reis
Check-in 12:24 Locatie afgeschermd
Check-out 12:26 Locatie afgeschermd RET ¤ 0,00
28-02-2009 Reis
Check-in 12:12 Locatie afgeschermd
Check-out 12:23 Locatie afgeschermd RET ¤ 0,00
27-02-2009 Reis
Check-in 16:15 Locatie afgeschermd
Check-out 16:25 Locatie afgeschermd RET

Hoeveel krijg ik vergoed ? Prijs staat er niet bij, want abonnement. Abonnement staat niet op internet
Dus hoe krijgt men abonnementen vergoed bij de chipkaart

Niet op basis van internet in elk geval
pi_68323551
quote:
Op donderdag 23 april 2009 23:52 schreef macca728 het volgende:

[..]

Leuk artikel trouwens, nu de praktijk

MIjn transactieoverzicht

28-02-2009 Reis
Check-in 15:37 Locatie afgeschermd
Check-out 15:51 Locatie afgeschermd RET ¤ 0,00
28-02-2009 Reis
Check-in 12:26 Locatie afgeschermd
Check-out 12:32 Locatie afgeschermd RET ¤ 0,00
28-02-2009 Reis
Check-in 12:24 Locatie afgeschermd
Check-out 12:26 Locatie afgeschermd RET ¤ 0,00
28-02-2009 Reis
Check-in 12:12 Locatie afgeschermd
Check-out 12:23 Locatie afgeschermd RET ¤ 0,00
27-02-2009 Reis
Check-in 16:15 Locatie afgeschermd
Check-out 16:25 Locatie afgeschermd RET

Hoeveel krijg ik vergoed ? Prijs staat er niet bij, want abonnement. Abonnement staat niet op internet
Dus hoe krijgt men abonnementen vergoed bij de chipkaart

Niet op basis van internet in elk geval
Jij zegt net zelf dat je geld terug hebt gekregen van de afgelopen drie maanden?
Wat loop je dan te janken dat het niet zou werken?

Bij een abbo gewoon een bonnetje vragen. Die moet je altijd vragen als je iets voor je werk koopt.
pi_68323569
quote:
Op donderdag 23 april 2009 23:50 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Jij begint over 78 transacties en stelt dat je die in moet leveren bij de administratie.
Waar dan ????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Nu lever ik 1, ik zeg 1 abonnement in per maand, De meeste doen het nog 1x per jaar

JIJ zegt dat je je transacties per maand in moet leveren bij chipkaart, wat al niet klopt
Dat zijn er dus 78 per maand
pi_68323582
quote:
Op donderdag 23 april 2009 23:54 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Jij zegt net zelf dat je geld terug hebt gekregen van de afgelopen drie maanden?
BEN JE NOU ZO DOM ?????????
pi_68323605
quote:
Op donderdag 23 april 2009 23:54 schreef macca728 het volgende:

[..]

Waar dan ????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Nu lever ik 1, ik zeg 1 abonnement in per maand, De meeste doen het nog 1x per jaar

JIJ zegt dat je je transacties per maand in moet leveren bij chipkaart, wat al niet klopt
Dat zijn er dus 78 per maand
Bij een abbo hoef je niet al je transacties in te leveren sufkop!
Alleen je ene abbo natuurlijk

Dan maakt het geen ene fuck uit of je 1 of 870 keer hebt gereisd.
pi_68323620
quote:
Op donderdag 23 april 2009 23:54 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Bij een abbo gewoon een bonnetje vragen. Die moet je altijd vragen als je iets voor je werk koopt.
EEN KASSABON IS NIET GENOEG VOOR DE FISCUS !!!!!!!!!!!!!! NIET VOOR REISKOSTEN, begrijp dat nou eens een keer man
pi_68323629
quote:
Op donderdag 23 april 2009 23:55 schreef macca728 het volgende:

[..]

BEN JE NOU ZO DOM ?????????
Nee ik niet. Jij.
  donderdag 23 april 2009 @ 23:57:25 #79
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_68323649
quote:
Op donderdag 23 april 2009 22:02 schreef snowgoon het volgende:
Dus je loopt te klagen dat een functie die je toch niet gebruikt, niet goed genoeg is
Begrijp je de vergelijking echt niet?

Heel sim-pel; nieuw product --> nieuwe features die met de tijd meegaan --> ondermeer via internet je transactie overzicht kunnen inzien --> helaas dikke week vertraging met verwerking --> anno 2009 onnodig want de techniek is allang zover.

Waarmee ik dus niet zeg dat het een slecht idee/product is (anders zou ik hem niet al aangeschaft hebben nog voor het hier in A'dam verplicht is, want de theoretische voordelen sta ik achter) maar er kan gewoon nog wel eea verbeterd worden. Zeker als je ontwikkeltijd en de kosten meeweegt.

Dat jij dan elk puntje van kritiek met je strippenkaart-stokpaardje wegwuift, tsja... Het zou je sieren als je zou toegeven dat het product gewoon veel beter gepresenteerd en ingevoerd had moeten worden.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_68323664
quote:
Op donderdag 23 april 2009 23:56 schreef macca728 het volgende:

[..]

EEN KASSABON IS NIET GENOEG VOOR DE FISCUS !!!!!!!!!!!!!! NIET VOOR REISKOSTEN, begrijp dat nou eens een keer man
NIET ZOMAAR EEN KASSABON. EEN KASSABON WAAROP STAAT wat JE GEKOCHT HEBT.

DAT MOET JE NU OOK VRAGEN ALS JE ANDERE DINGEN VOOR HET WERK KOOPT.

hOEVAAK MOET IK DAT NU NOG ZEGGEN?
pi_68323683
quote:
Op donderdag 23 april 2009 23:55 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Bij een abbo hoef je niet al je transacties in te leveren sufkop!
Alleen je ene abbo natuurlijk

Dan maakt het geen ene fuck uit of je 1 of 870 keer hebt gereisd.
DAT IS DUS MET PAPIEREN ABBO

LEES JE ARTIKEL DAN ZELF< je moet al je transacties inleveren bij chipkaart declaraties
Met jaarabonnement is dat bv 78 x 11 = bijna 900 !!!!!
pi_68323722
quote:
Op donderdag 23 april 2009 23:57 schreef snowgoon het volgende:

[..]

NIET ZOMAAR EEN KASSABON. EEN KASSABON WAAROP STAAT wat JE GEKOCHT HEBT.

DAT MOET JE NU OOK VRAGEN ALS JE ANDERE DINGEN VOOR HET WERK KOOPT.

hOEVAAK MOET IK DAT NU NOG ZEGGEN?
omdat het niet klopt wat je zegt.

Nog 1 keer, je moet bewijzen waar je gereist heb met reiskosten, een kassabon alleen werkt niet
pi_68323756
quote:
Op donderdag 23 april 2009 23:57 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Begrijp je de vergelijking echt niet?

Heel sim-pel; nieuw product --> nieuwe features die met de tijd meegaan --> ondermeer via internet je transactie overzicht kunnen inzien --> helaas dikke week vertraging met verwerking --> anno 2009 onnodig want de techniek is allang zover.

Waarmee ik dus niet zeg dat het een slecht idee/product is (anders zou ik hem niet al aangeschaft hebben nog voor het hier in A'dam verplicht is, want de theoretische voordelen sta ik achter) maar er kan gewoon nog wel eea verbeterd worden. Zeker als je ontwikkeltijd en de kosten meeweegt.

Dat jij dan elk puntje van kritiek met je strippenkaart-stokpaardje wegwuift, tsja... Het zou je sieren als je zou toegeven dat het product gewoon veel beter gepresenteerd en ingevoerd had moeten worden.
Tuurlijk kan er het eea verbeterd worden. Sterker nog, het product is nog niet eens af. De webwinkel werkt nog niet helemaal, de OV chipkaart is nog niet landelijk ingevoerd.
Auto's zijn ook niet af. Die verbeteren ook met elk model. Veiliger, zuiniger etc.

Zoiets als ala minute je transactie overzicht inzien vind ik echt niet belangrijk. Zijn wel belangrijkere zaken waar aan gewerkt kan worden. Zoals de webshop dat je online kaarten kunt bestellen.

Ik zie geen reden om toe te geven dat het product veel beter gepresenteerd had kunnen worden. Want ik ben van mening dat de OV bedrijven meer dan genoeg hun best doen om de klanten op de hoogte te brengen.
Als er mensen zijn die dat niet genoeg vinden en ook nog verwachten dat alles binnen no-time picobello werkt, is dat een probleem van de mensen met de hoge verwachtingen.
pi_68323778
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 00:00 schreef macca728 het volgende:

[..]

omdat het niet klopt wat je zegt.

Nog 1 keer, je moet bewijzen waar je gereist heb met reiskosten, een kassabon alleen werkt niet
OP DE KASSABON KUN JE OOK LATEN ZETTEN VOOR WELKE ZONE HET IS.
pi_68323796
quote:
Op donderdag 23 april 2009 23:58 schreef macca728 het volgende:

[..]

DAT IS DUS MET PAPIEREN ABBO

LEES JE ARTIKEL DAN ZELF< je moet al je transacties inleveren bij chipkaart declaraties
Met jaarabonnement is dat bv 78 x 11 = bijna 900 !!!!!
HET ARTIKEL GAAT NIET OVER ABBONOMENTEN.
pi_68323929
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 00:01 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Tuurlijk kan er het eea verbeterd worden. Sterker nog, het product is nog niet eens af. De webwinkel werkt nog niet helemaal, de OV chipkaart is nog niet landelijk ingevoerd.
Auto's zijn ook niet af. Die verbeteren ook met elk model. Veiliger, zuiniger etc.

Zoiets als ala minute je transactie overzicht inzien vind ik echt niet belangrijk. Zijn wel belangrijkere zaken waar aan gewerkt kan worden. Zoals de webshop dat je online kaarten kunt bestellen.

Ik zie geen reden om toe te geven dat het product veel beter gepresenteerd had kunnen worden. Want ik ben van mening dat de OV bedrijven meer dan genoeg hun best doen om de klanten op de hoogte te brengen.
Als er mensen zijn die dat niet genoeg vinden en ook nog verwachten dat alles binnen no-time picobello werkt, is dat een probleem van de mensen met de hoge verwachtingen.
Nee het probleem is dat er een product VERPLICHT wordt ingevoerd, terwijl het QUOTE SNOWGOON nog niet af is QUOTE SNOWGOON

En het verbeterd helemaal niet.

Op OV chipkaart.nl kon je namelijk eerst wel je transacties zien na 1 dag, wat ook de bedoeling is
ALLEEN de laatste weken niet meer

Communicatie van OV bedrijven is volkomen bagger, prijzen zijn onbekend, OV sites verwijzen of naar elkaar of geven foute informatie bv over prijzen (OV9292.nl bv) of geven helemaal geen info

Declarreen van reiskosten is voor bedrijven en werknemers totaal onduidelijk
Webshop is onvolledig.

Een auto die op de markt gezet wordt, werkt.
OV chipkaart, die OOK op de markt gzet wordt is nog niet af.

DAT IS HET VERSCHIL
pi_68324024
En ik ben ook voor vernieuwing, ik heb mijn chipkaart al 3 jaar en ik gebruik hem ook.
Alleen ik hoor van heel veel mensen in mijn omgeving (collega's met name) dat die de chipkaart niet hebben en ook niet gaan gebruiken.

Waarom niet ? Omdat ze het geen verbetering vinden, onveilig, niet makkelijk, te weinig info hebben.
Die komen dus nu lekker met de auto

Mensen die de kaart niet gebruiken kunnen er ook niet over oordelen.
pi_68324089
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 00:01 schreef snowgoon het volgende:

[..]
4 jaar is No time ?

Ja over 20 jaar werkt de chipkaart perfect, dat geloof ik ook
pi_68328590
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 00:12 schreef macca728 het volgende:
En ik ben ook voor vernieuwing, ik heb mijn chipkaart al 3 jaar en ik gebruik hem ook.
Alleen ik hoor van heel veel mensen in mijn omgeving (collega's met name) dat die de chipkaart niet hebben en ook niet gaan gebruiken.

Waarom niet ? Omdat ze het geen verbetering vinden, onveilig, niet makkelijk, te weinig info hebben.
Die komen dus nu lekker met de auto

Mensen die de kaart niet gebruiken kunnen er ook niet over oordelen.
Allemaal kulargumenten om die kaart niet te gebruiken.
Zeker dat te weinig info hebben. Wat een gezannik zeg. Er zijn tal van websites over de OV chipkaart en de OV bedrijven doen veel moeite om informatie te verschaffen.
En wat is er niet makkelijk aan je pas over een lezer halen?

De meeste mensen die de kaart nu gebruiken in Rotterdam geven de kaart een 7 of hoger!
pi_68328725
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 00:09 schreef macca728 het volgende:

[..]

Nee het probleem is dat er een product VERPLICHT wordt ingevoerd, terwijl het QUOTE SNOWGOON nog niet af is QUOTE SNOWGOON

En het verbeterd helemaal niet.

Op OV chipkaart.nl kon je namelijk eerst wel je transacties zien na 1 dag, wat ook de bedoeling is
ALLEEN de laatste weken niet meer

Communicatie van OV bedrijven is volkomen bagger, prijzen zijn onbekend, OV sites verwijzen of naar elkaar of geven foute informatie bv over prijzen (OV9292.nl bv) of geven helemaal geen info

Declarreen van reiskosten is voor bedrijven en werknemers totaal onduidelijk
Webshop is onvolledig.

Een auto die op de markt gezet wordt, werkt.
OV chipkaart, die OOK op de markt gzet wordt is nog niet af.

DAT IS HET VERSCHIL
Een auto kan rustig in een fabriek worden getest. Daar worden eerst verschillende testmodelen van gebouwd, testrijders gaan kijken of de auto goed werkt, er worden auto's gecrashed om te kijken of de auto veilig is.
Dat kan bij de OV chipkaart niet. Die kan niet in het geheim worden getest in een fabriek.

En zoals al zo vaak gezegd, Rotterdam is in dit geval de proeftuin waar de laatste wijzigingen en verbeteringen aan het systeem worden aangebracht aan de hand van de ervaringen.

Trouwens, auto's zijn ook nooit af. Om de zoveel jaar komt er wel weer een nieuw model die veiliger is. En soms worden auto teruggeroepen omdat er bij de produktie iets fout is gegaan. Niet meegerekend de autos waarbij er ook iets mis is gegaan, maar die niet worden teruggeroepen.
pi_68328788
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 00:16 schreef macca728 het volgende:

[..]

4 jaar is No time ?

Ja over 20 jaar werkt de chipkaart perfect, dat geloof ik ook
Wat denk jij dat de OV bedrijven het belangrijkste vinden?
Goed werkende poortjes of binnen een dag je transacties in kunnen zien?
pi_68331615
Zo jullie hebben goed je best gedaan binnen 1 avond bijna 100 postings, het lijkt wel een bitchfight.

En snowgoon bij de introductie van een nieuw product verwacht ik als klant wel een product waar tenminste een groot gedelete van de kinderziektes die men de afgelopen 4 jaar tijdens praktijktesten heeft gevonden er wel al uit gehaald zijn. Zelfs dat heeft die falende ov-chip consortium niet voor elkaar gekregen. Ja dan is het niet meer dan normaal dat daar over geklaagd wordt. Dat jij dat met hand en tand verdedigd ik snap het echt niet.

Ik ontwikkel ook producten en als ik een slecht product heb gemaakt dan durf ik ook best mijn fouten toe te geven, en probeer zo snel mogelijk een revisie te maken waarbij de klachten verholpen zijn.
pi_68331664
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 09:53 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Wat denk jij dat de OV bedrijven het belangrijkste vinden?
Goed werkende poortjes of binnen een dag je transacties in kunnen zien?
Een klant vindt het wel belangrijk dat deze zijn transacties kan zien, maar klanten zijn in jou optiek ondergeschikt aan de organisatie, terwijl de organisatie alleen maar bestaansrecht heeft bij gratie van de klanten.
pi_68331903
Gisteren weer lekker op het busje gereden waar de Infoxx het niet van deed.
Verkeerde software dus geen lijnnummer en bestemming en geen OV chipkaart mogelijkheden natuurlijk als dat kreng er is.
Nou hadden alle 38 bussen bij ons hetzelfde euvel en nou is dta al 5 maanden schering en inslag.
Audaces fortuna juvat
  vrijdag 24 april 2009 @ 12:40:48 #95
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_68333814
We komen ergens. Snowgoon wil niet toegeven vanwege gezichtsverlies.

Dit was mijn TVP.
Neerkomen wel!
pi_68338360
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 12:40 schreef Freeflyer het volgende:
We komen ergens. Snowgoon wil niet toegeven vanwege gezichtsverlies.

Dit was mijn TVP.

Gezichtsverlies
En wat zou ik moeten toegeven? Dat het een schande is dat je niet binnen 1 dag je transacties in kunt zien?
pi_68338428
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 11:29 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Een klant vindt het wel belangrijk dat deze zijn transacties kan zien, maar klanten zijn in jou optiek ondergeschikt aan de organisatie, terwijl de organisatie alleen maar bestaansrecht heeft bij gratie van de klanten.
Wat deden die klanten dan ten tijde van de strippenkaart? Gingen ze 's avonds ook de strippenkaart teruglezen?
En elke klant kan zijn transacties inzien. Bij een chipautomaat een uitdraai laten maken van de laatste 10 reizen.

Maar nee, het moet perse via internet. Wat een gezannik is het toch.
pi_68338472
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 11:27 schreef Basp1 het volgende:
Zo jullie hebben goed je best gedaan binnen 1 avond bijna 100 postings, het lijkt wel een bitchfight.

En snowgoon bij de introductie van een nieuw product verwacht ik als klant wel een product waar tenminste een groot gedelete van de kinderziektes die men de afgelopen 4 jaar tijdens praktijktesten heeft gevonden er wel al uit gehaald zijn. Zelfs dat heeft die falende ov-chip consortium niet voor elkaar gekregen. Ja dan is het niet meer dan normaal dat daar over geklaagd wordt. Dat jij dat met hand en tand verdedigd ik snap het echt niet.

Ik ontwikkel ook producten en als ik een slecht product heb gemaakt dan durf ik ook best mijn fouten toe te geven, en probeer zo snel mogelijk een revisie te maken waarbij de klachten verholpen zijn.
Welke kinderziektes zitten er allemaal nog in?
Kun je geen saldo opladen? Gaan de poortjes niet open?

En waar lees jij dat de OV bedrijven helemaal NIKS doen om de klachten te verhelpen?
pi_68343483
[Vanochtend een groot artikel in het AD over het skimmen bij de OV chipkaartautomaten.

Automaten waar je wel gebruik van moet maken omdat de producten nauwelijks ergens te koop zijn.
8 miljoen transacties waren er al bij de nieuwe automaten.
pi_68343488
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 17:57 schreef macca728 het volgende:
Gisteren een groot artikel in het AD over het skimmen bij de OV chipkaartautomaten.

Automaten waar je wel gebruik van moet maken omdat de producten nauwelijks ergens te koop zijn.
8 miljoen transacties waren er al bij de nieuwe automaten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')