Nee, het klinkt gewoon..uhhhh....walgelijkquote:Op donderdag 23 april 2009 21:15 schreef Fha het volgende:
Het is dus eigenlijk een heel goed woord want het past ook precies bij wat het omschrijftofzo, dat kan ik dan weer niet zo goed omschrijven
![]()
Goed genoeg voor mij. Eens.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:15 schreef Fha het volgende:
Het is dus eigenlijk een heel goed woord want het past ook precies bij wat het omschrijftofzo, dat kan ik dan weer niet zo goed omschrijven
![]()
Joh, wat toevallig zeg..quote:Op donderdag 23 april 2009 21:15 schreef Fha het volgende:
![]()
Gelukkig hoor je dat woord ook niet zo vaak. Leuke opmerking van je trouwens, erg jolig.quote:Op vrijdag 24 april 2009 01:19 schreef Specularium het volgende:
Ik heb dat altijd met leolinedance.
Zo'n kerel die in jarretels voor rood wit staat te zingen en dansen.
Dat mag, even goede vriendenquote:Op vrijdag 24 april 2009 01:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Duidelijke klacht maar niet eens met de TS. Het woord dekt de lading.
Ga je naar bed?quote:
Ik ga zo, drink even een biertje en lees nog wat voor mijn tentamen morgenquote:Op vrijdag 24 april 2009 01:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ga je naar bed?
Dan ga ik nog even WoW-en
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |