Als Macka ze niet verkoopt zal ik daar inderdaad gaan kijken, maar ben nogal blij met mijn redelijk vaste leverancierquote:Op zondag 26 april 2009 20:54 schreef owlet het volgende:
edit: Troel, ik neem aan dat je bedoelt dat je ze graag bij Macka zou willen kopen? Of ben je echt op zoek naar een adres waar je ringen kan halen? In dat geval: (o.a.) stormopzolder.nl en ringslingshop.nl. Grote ringen werken het prettigst![]()
Met die paarse ringen erbij heb je al kleur genoegquote:Op maandag 27 april 2009 11:11 schreef lcicle het volgende:
Diaan73, ik heb nog (steeds) m'n EllaRoo Seattle te koop, waar je prima een Ringsling van kunt maken. De ringen krijg je er zelfs van me bijHet is een zwarte doek, niet erg kleurrijk dus, maar misschien vind je dat misschien wel mooi?
Hier de 'advertentie': Draagdoeken deel 42
Welke Didymos? Er zijn er namelijk best veel, en die verschillen onderling nogal. De enige Didymos die je zou kunnen vergelijken met Ellevill Zara is Didymos Pfau, qua eigenschappen.quote:Op maandag 27 april 2009 13:00 schreef MamsX het volgende:
ik twijfel nu tussen een didymos en een zara.
quote:Op maandag 27 april 2009 14:41 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Welke Didymos? Er zijn er namelijk best veel, en die verschillen onderling nogal. De enige Didymos die je zou kunnen vergelijken met Ellevill Zara is Didymos Pfau, qua eigenschappen.
Ja, dat klopt!quote:Op maandag 27 april 2009 19:02 schreef MamsX het volgende:
Ik vond hem op ebay nog.
En op een paar andere sites. wel wat duurder maar dat maakt me dan ook niet uit
Klopt het dat de zara goed is voor peuterdragen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |