D eeerste 3 modellen hebben dat niet. Die zijn echt goed gedrukt. En hangertje klopt zelfs ook.quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:03 schreef Semmm het volgende:
Voor de mensen die in de rayban brillen willen handellen, "Rayban"staat slecht gedrukt links boven op de bril, beetje vaag en wazig en op het hangertje aan de bril staat GENJINE SIHCE 1937, voor de rest is ie super!
Mijn Ray-Ban heeft dat zeker niet, de mijne was van de eerste batch.quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:03 schreef Semmm het volgende:
Voor de mensen die in de rayban brillen willen handellen, "Rayban"staat slecht gedrukt links boven op de bril, beetje vaag en wazig en op het hangertje aan de bril staat GENJINE SIHCE 1937, voor de rest is ie super!
Omfg sterf.quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:14 schreef sven93 het volgende:
Weten jullie trouwens hoe je iets kan bestellen via Taobao, en zijn die spullen 2de hands?
Überstoerquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:32 schreef RacerDKB het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.23065
3.5" Touch Screen Dual SIM Dual Network Standby Quadband GSM Cell Phone with Shaver
[ afbeelding ]
Special Features: Phillips energy-efficient shaver included for your convenience, cutter blade replaceable.
Kan aan het product liggen, gaat normaal wel sneller. Heb zelf meerdere dingen ook op de 20ste besteld (3 bestellingen totaal) en de 22ste was alles verstuurd.quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:24 schreef Thorical het volgende:
Ik wacht al een tijdje maar dit 4/20/2009 8:43:02 AM Collecting Products Now bij DP veranderd maar niet.
Je kan nu wel heel erg hard gaan lachen, maar kijk eens naar de features en screenshots van dat ding. Ik zit er serieus over te denken om hem te bestellenquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:32 schreef RacerDKB het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.23065
3.5" Touch Screen Dual SIM Dual Network Standby Quadband GSM Cell Phone with Shaver
[ afbeelding ]
Special Features: Phillips energy-efficient shaver included for your convenience, cutter blade replaceable.
Hier ook. Eens kijken of ik wat met Jack kan regelen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:28 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Je kan nu wel heel erg hard gaan lachen, maar kijk eens naar de features en screenshots van dat ding. Ik zit er serieus over te denken om hem te bestellen
Als ie hem goedkoper kan krijgen, laat het me even weten. Dan kan ik er een bestellen zodra ik het geld hebquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:37 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Hier ook. Eens kijken of ik wat met Jack kan regelen.
dan wil ik wel wat reviewsquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:28 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Je kan nu wel heel erg hard gaan lachen, maar kijk eens naar de features en screenshots van dat ding. Ik zit er serieus over te denken om hem te bestellen
Hoezo dat, omdat ik iets van Taobao wil bestellen omdat ik teveel vraag of omdat ik vraag of die spullen 2dehands zijn?quote:
Beide en nu ga je doodquote:Op zondag 26 april 2009 00:12 schreef sven93 het volgende:
[..]
Hoezo dat, omdat ik iets van Taobao wil bestellen omdat ik teveel vraag of omdat ik vraag of die spullen 2dehands zijn?
Dude, vraag het de verkoper.quote:Op zondag 26 april 2009 00:12 schreef sven93 het volgende:
[..]
Hoezo dat, omdat ik iets van Taobao wil bestellen omdat ik teveel vraag of omdat ik vraag of die spullen 2dehands zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |