Daar heb je de eerste klusser-hooligan alquote:
Ligt er aan wat dat isquote:Op donderdag 23 april 2009 20:43 schreef schijffie het volgende:
heb je tijd naast fok om dat te kijken?
Klusprogramma'squote:Op donderdag 23 april 2009 20:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar heb je de eerste klusser-hooligan al
Ik kom niet in de buurt van rechtenstudenten.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Je kan natuurlijk ook zelf tegen een bal aan gaan trappen ofzo.
Zei de Games moderatorquote:Op donderdag 23 april 2009 20:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Je kan natuurlijk ook zelf tegen een bal aan gaan trappen ofzo.
Ik heb tenminste iets te doen als er niks interessants op TV is.quote:
Ik klaag er dan ook niet over dat er geen goede film op TV is.quote:Je kan natuurlijk ook gewoon je MP5 pakken en buiten op mensen schieten en auto's stelen, maar dat doe jij ook niet
Hey kijk eens, een Gekke Gerrit.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:49 schreef Desunoto het volgende:
Wat is dit nou weer voor kutklacht. Geen voetbal.
Probeer dan tenminste je eigen scrotum te raken.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kom niet in de buurt van rechtenstudenten.
Dan kijk je daar toch naar? Of heb je geen buitenlandse zenders op je tv zitten?quote:Op donderdag 23 april 2009 20:42 schreef tong80 het volgende:
In ieder normaal land is er nu voetbal op TV.![]()
Ja er zit een marokkaanse op mijn tv.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:53 schreef Samcali het volgende:
[..]
Dan kijk je daar toch naar? Of heb je geen buitenlandse op je tv zitten?
Ik woon in Zaltbommel. Kunnen het daar niet ontvangen.quote:
Verhuisquote:Op vrijdag 24 april 2009 17:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik woon in Zaltbommel. Kunnen het daar niet ontvangen.
Dan zijn er nog genoeg moegnlijkheden om voetbalwedstrijden te bekijken via vage servertjes in china of tuvalu oid.quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar dan kan ik niet Fokkenquote:Op vrijdag 24 april 2009 17:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dan zijn er nog genoeg moegnlijkheden om voetbalwedstrijden te bekijken via vage servertjes in china of tuvalu oid.
Met een schotel wel....quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is multitaskenquote:Op vrijdag 24 april 2009 17:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Kan je niet multitasken dan(of desnoods 2 raampjes onder/naast elkaar zetten) ?
Dat idee had ik ookal geopperd, maar aangezien TS voetbal niet op de comerciele wilt vanwege de reclameblokken krijg je nou eenmaal het probleem dat het belastinggeld ook naar betalers moet gaan het irritant vinden dat er zoveel tijd aan voetbal op de PO besteed moet worden.quote:
Ik snap echt geen kloot van je post.quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat idee had ik ookal geopperd, maar aangezien TS voetbal niet op de comerciele wilt vanwege de reclameblokken krijg je nou eenmaal het probleem dat het belastinggeld ook naar betalers moet gaan het irritant vinden dat er zoveel tijd aan voetbal op de PO besteed moet worden.
raampje op voorgrond zetten(rechter bovenhoek is het handigst) dat je genoeg ruimte geeft om de wedstrijd te volgen terwijl je aan het fokken bent.quote:
Heb van mijn 5de tot mijn veertigste gevoetbald. Waarvan 12 jaar in een eerste elftal.quote:
Daar ga ik me eens in verdiepenquote:Op vrijdag 24 april 2009 17:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
raampje op voorgrond zetten(rechter bovenhoek is het handigst) dat je genoeg ruimte geeft om de wedstrijd te volgen terwijl je aan het fokken bent.
Aangezien de publieke omroep de meeste rechten heeft om die wedstrijden/samenvattingen uit te zenden, is de hoeveelheid voetbal die op de commerciele omroepen uitgezonden kunnen worden beperkt, maar als deze wedstrijden/samenvattingen worden uitgezonden op een commerciele zender(Sport7/Tien) gaan ze het boycotten omdat er reclame tussendoor is, terwijl deze commerciele omroepen wel die vraag kunnen bedienen(kijkcijfers).quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:36 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Ik snap echt geen kloot van je post.
Sport7 en tien zijn inderdaad wel mooie zenders.quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Aangezien de publieke omroep de meeste rechten heeft om die wedstrijden/samenvattingen uit te zenden, is de hoeveelheid voetbal die op de commerciele omroepen uitgezonden kunnen worden beperkt, maar als deze wedstrijden/samenvattingen worden uitgezonden op een commerciele zender(Sport7/Tien) gaan ze het boycotten omdat er reclame tussendoor is, terwijl deze commerciele omroepen wel die vraag kunnen bedienen(kijkcijfers).
Dat zouden ze zijn geworden als de kijker iets verder had gekeken dan de reclameblokken.quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:43 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Sport7 en tien zijn inderdaad wel mooie zenders.
Ik blijf het jammer vinden dat Sport7 is mislukt.quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat zouden ze zijn geworden als de kijker iets verder had gekeken dan de reclameblokken.
Je moet ook niet je tong uitsteken naar de scheids, belhamel!quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:37 schreef tong80 het volgende:
Kreeg nog een symbolische rode kaart in mijn laatste wedstrijd.
Ik ook, maar die oudere kijkers die ookal eerder met pensioen mogen vinden het blijkbaar een volksrecht om de eredivisie op de publieke omroep te laten verschijnen en als die hun kont tegen de krib gooien krijgt Ke$ler te weinig centjes binnen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik blijf het jammer vinden dat Sport7 is mislukt.
Een schotel werkt overal in Nederland, zelfs op de Zalbommelse camping waar jouw hutje staat.quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:24 schreef tong80 het volgende:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 05:31 schreef maartena het volgende:
Mensen die geen geld over hebben voor een fatsoenlijk sportpakket op digitale televisie....
.quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:58 schreef Dos37 het volgende:
was er wel voetbal gisteren avond
Inter - Lazioquote:
quote:
Ik kan ook RTL Television en Canvas ontvangen, ben ik niet afhankelijk van Olav.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:17 schreef Doler12 het volgende:
IJshockey, honkbal en American football. Rugby is ook altijd leuk om te kijken. Je heb ook nog Formule 1, maar dan heb je wel Olaf Mol op de Nederlandse buis
Kun je toevallig ook NASN ontvangen?quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:03 schreef maartena het volgende:
En er zijn ook andere sporten dan voetbal. Als je van IJshockey, Basketball of Honkbal houdt kun je van alles volgen uit de Amerikaanse competities.
Dan ga je toch even een afspraak maken met de plaatselijke kabelboer voor digitale televisie.quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
ROFLMAOquote:Op vrijdag 24 april 2009 17:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb van mijn 5de tot mijn veertigste gevoetbald. Waarvan 12 jaar in een eerste elftal.
Toen ik voorbij werd gelopen door jochies van 18 die 2 keer per week trainden ben ik gestopt.
Kreeg nog een symbolische rode kaart in mijn laatste wedstrijd.
Nope. Niet nodig.quote:Op zondag 26 april 2009 01:07 schreef Ofyles2 het volgende:
Kun je toevallig ook NASN ontvangen?
Jawelquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |