abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 mei 2009 @ 19:12:21 #226
48000 Vlinder
Vlinder
pi_68664939
quote:
Op maandag 4 mei 2009 19:08 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

dat skinnybitch is sarcastisch en komt van mijn slankdames
ben de afgelopen 5 jaar namelijk zo'n 50 kg afgevallen (vandaar ook de striae)....
50?! Waauw!
Ik ben vorig jaar 10 afgevallen. Vond ik ook al heel wat!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 4 mei 2009 @ 19:13:35 #227
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_68664991
quote:
Op maandag 4 mei 2009 19:12 schreef Vlindur het volgende:

[..]

50?! Waauw!
Ik ben vorig jaar 10 afgevallen. Vond ik ook al heel wat!
yeps, das idd een heeeeeeeleboel en een enorm verschil....
vind het ook best vreemd om nu gewoon aan te komen, en dat dat gezond is....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_68665030
quote:

[..]

ben de afgelopen 5 jaar namelijk zo'n 50 kg afgevallen (vandaar ook de striae)....
Wauw! Hulde hoor, echt een doorzettertje dus. (PZE lukt het niet om zichzelf een schop onder haar hol te geven. ) En nu weer ontopic met allemaal mooie buiken, met excuses.
  maandag 4 mei 2009 @ 19:18:12 #229
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68665172
BJ Mooi uitgangspunt.
En het zal idd best even gek zijn na zo lang opletten en zo onwijs goed bezig zijn.

Chell, ik hoop dat ze idd hier mogen hoor!
Kan ik wat inspiratie opdoen voor de foto's die ik wil. Maar dat duurt nog wel heel eventjes hoor.
pi_68667671
Afgelopen vrijdag op Texel

Precies 17 weken.
  maandag 4 mei 2009 @ 21:17:27 #231
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_68669679
quote:

[..]

Knap zeg! Ben benieuwd hoe je gaat groeien
En ik wil tips van je als ik bevallen ben!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_68673548
@ Sorbootje, wow zeg mooi buikje, ben even ver maar nog niets te zien, wat een verschillen kun je dan hebben zeg.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 07:43:05 #233
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_68681075
B-J respect hoor! Op naar een zwanger bolletje dus nu

En Sorbo wat een leuke vrolijke foto's, mooi buikje al!
No more games, no more drama...
pi_68705641
Wat een mooie buikjes, zo grappig om het verschil te zien zo aan het begin, na 20 weken begint het weer meer gelijk te lopen geloof ik.

14 weken! met baby en vetjes ik vind m'n tieten zo enorm!

<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  dinsdag 5 mei 2009 @ 20:38:52 #235
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68705841
Mooi Twinkly het beginnetje is er!

ik vond mezelf in het begin ook enorm gegroeid maar nu ben ik weer gewend aan mn eigen cupmaat. Tot ik me vanmiddag realiseerde dat de jas die ik nu draag nog erg wijd bij de borsten zat toen ik em kocht en dat ie nu toch echt wel behoorlijk trekt daar gaat vanzelf wel weer over
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 5 mei 2009 @ 20:44:42 #236
100412 mefke79
komt goed!
pi_68706070
mooie buikjes allemaal En BJ, diep respect voor zo'n buik en al helemaal als ik lees wat je er voor gedaan hebt.

Over mijn borsten...die zijn dus alleen in omvang gegroeid, cup is nog hetzelfde. Ik vind ze zelf ook niet groter, maar dat komt misschien doordat ik een borstverkleining heb gehad. Ik heb het idee dat ze daardoor niet zo groeien en ik ben er natuurlijk meer aan gewend...andere dames die een bvk hebben gehad met hetzelfde idee?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_68709008
Dat heb ik ook mefke, idd alleen de omvang, heb niet het idee dat mijn cupmaat groter is geworden.

En natuurlijk komen hier wat buikfoto´s die door chell gemaakt zijn! Heb er zo´n zin in!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  woensdag 6 mei 2009 @ 12:17:08 #238
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68725064
Groeispurt hier

25-1
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68725126
mooi huup, Twinkly en Sorbootje

wow BJ, niet te geloven dat daar nog 50 kilo bij heeft gezeten... je ziet het er helemaal niet aan af! Vind je het niet een beetje eng dat je weer gaat groeien? (al is dit het goede groeien hoor! begrijp me niet verkeerd)
  woensdag 6 mei 2009 @ 12:26:46 #240
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_68725339
Twinkly mooi begin!!!

En Huup, wat goed!!! Gaat inderdaad ineens hard hè? Leuk!!!

@ Mefke : Ik heb inderdaad ook een bvk en heel lang zijn mijn borsten weinig gegroeid. Sterker nog, pas de laatste maand zijn ze voller aan het worden, maar vraag ik me af of dat niet gewoon komt omdat ik ook flink aangekomen ben de laatste weken Maar verder heb ik dus ook geen grotere of donkerdere tepels en vraag ik mezelf zelfs af of er straks wel wat uit gaat komen Ik draag nog steeds dezelfde bh's al voor mijn zwangerschap, maar dit meer, omdat ik voor de laatste loodjes geen nieuwe bh wil aanschaffen
No more games, no more drama...
  woensdag 6 mei 2009 @ 14:13:17 #241
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68729012
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 12:26 schreef Angel-Eyez het volgende:
Twinkly mooi begin!!!

En Huup, wat goed!!! Gaat inderdaad ineens hard hè? Leuk!!!

@ Mefke : Ik heb inderdaad ook een bvk en heel lang zijn mijn borsten weinig gegroeid. Sterker nog, pas de laatste maand zijn ze voller aan het worden, maar vraag ik me af of dat niet gewoon komt omdat ik ook flink aangekomen ben de laatste weken Maar verder heb ik dus ook geen grotere of donkerdere tepels en vraag ik mezelf zelfs af of er straks wel wat uit gaat komen Ik draag nog steeds dezelfde bh's al voor mijn zwangerschap, maar dit meer, omdat ik voor de laatste loodjes geen nieuwe bh wil aanschaffen
ja heel gek haha. Mn buik hangt ook echt elke dag anders naar mn idee. De ene keer lager en de andere keer weer meer omhoog. En soms ook erg scheef

Ik zou denk ik ook geen bh's willen aanschaffen dan nee, maar ik hoor wel dat een hoop vrouwen juist na de bevalling nog flink groeien door de melkproductie enzo. Misschien komt dat nog dan bij jou?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68731444
Wat een boel mooie buiken weer

En jeuj, een Huupbuik Mooi!! En ik begin nu voor het eerst te twijfelen of mijn buik echt nog wel zo'n stuk kleiner is dan de jouwe, straks maar even een fototje maken
  woensdag 6 mei 2009 @ 15:19:36 #243
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_68731950
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 12:19 schreef mijsje het volgende:
mooi huup, Twinkly en Sorbootje

wow BJ, niet te geloven dat daar nog 50 kilo bij heeft gezeten... je ziet het er helemaal niet aan af! Vind je het niet een beetje eng dat je weer gaat groeien? (al is dit het goede groeien hoor! begrijp me niet verkeerd)
heey mijsje, ja dat is best een beetje eng... houd mijn gewicht ook goed in de gaten en blijf me bewust van wat ik eet...
aankomen is goed, maar ik wil geen enorme gewichtstoename in de hand werken door te gaan snaaien, onder het mom van; je ziet het nu toch niet, of ik eet voor 2

@Huup, sorbo en Twinkly... moooooooooi

*stiekem jaloers, ik wil ook zo'm mooooooie grote buik*
pi_68732863
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 15:19 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

heey mijsje, ja dat is best een beetje eng... houd mijn gewicht ook goed in de gaten en blijf me bewust van wat ik eet...
aankomen is goed, maar ik wil geen enorme gewichtstoename in de hand werken door te gaan snaaien, onder het mom van; je ziet het nu toch niet, of ik eet voor 2

@Huup, sorbo en Twinkly... moooooooooi

*stiekem jaloers, ik wil ook zo'm mooooooie grote buik*
Herkenbaar BJ! Ik ben zelf 35kg afgevallen en had/heb best moeite met de kilo's de er nu bijkomen en vooral met het groeien van mijn lijf, want niet alleen mijn buik groeit, ook mijn armen, billen en borsten. Ik heb nu even niet meer de controle en da's wennen. Maar ik begin het steeds leuker te vinden. Kom helemaal goed!
  woensdag 6 mei 2009 @ 15:50:42 #245
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_68733278
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 15:42 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Herkenbaar BJ! Ik ben zelf 35kg afgevallen en had/heb best moeite met de kilo's de er nu bijkomen en vooral met het groeien van mijn lijf, want niet alleen mijn buik groeit, ook mijn armen, billen en borsten. Ik heb nu even niet meer de controle en da's wennen. Maar ik begin het steeds leuker te vinden. Kom helemaal goed!
ow wat goed!! 35 kg is ook al enorm veel! en jij ziet er nu hartstikke mooi en stralend uit
het zal ook allemaal wel meevallen als je gewoon normaal eet...
naja zo dik als ik was, ga ik in elk geval niet worden haha
pi_68733416
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 15:50 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

ow wat goed!! 35 kg is ook al enorm veel! en jij ziet er nu hartstikke mooi en stralend uit
het zal ook allemaal wel meevallen als je gewoon normaal eet...
naja zo dik als ik was, ga ik in elk geval niet worden haha
Tja dan zou je ook wel héél erg je best moeten doen. Wat ook wel een fijn idee is is dat je wéét dat je kunt afvallen. Dus als er wat blijft plakken weet je wat je moet doen. Na die vijftig kilo is dat peanuts! (zo kijk ik er in elk geval wel naar)

Ik heb wel het idee dat mijn buik sneller groeit, omdat hij al een keer 'opgerekt' is geweest. Geen idee of dit echt is, maar 't voelt zo.
  woensdag 6 mei 2009 @ 15:56:35 #247
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_68733592
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 15:53 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Tja dan zou je ook wel héél erg je best moeten doen. Wat ook wel een fijn idee is is dat je wéét dat je kunt afvallen. Dus als er wat blijft plakken weet je wat je moet doen. Na die vijftig kilo is dat peanuts! (zo kijk ik er in elk geval wel naar)

Ik heb wel het idee dat mijn buik sneller groeit, omdat hij al een keer 'opgerekt' is geweest. Geen idee of dit echt is, maar 't voelt zo.
bij mij is (zoals hierboven gemeld) nu nog niets te zien. maar ons babytje heeft straks in elk geval de ruimte, want ik heb nog veel vel en ik heb striae, dus uitrekken is ook niet meer nodig haha...
zo heeft het ook nog wel voordelen.

en anders train in de kg's er na de bevalling wel weer af...
pi_68735198
wow dames, mooi!! meer!!

Huup, ik vind je spurtje inderdaad heel duidelijk!

Hier nog de aan rocka beloofde fotootjes van vorige week genomen tijdens preruiloft stress.. 23+4 toen...

Ik zie zelf trouwens nu pas de charmante pantydeuk...misschien toch ook maar eens zwspanty's halen...
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  woensdag 6 mei 2009 @ 16:45:01 #249
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_68735644
mooi jurkje poppedein, staat je prachtig!! en wat al een mooie zwangere buik ....
pi_68735916
Oeh poppedein, mooi! Hoe voelt dat nou voor jou, zelf ook met een dikke buik te mogen lopen? En reageren je "patienten" (hoe heet zoiets?) ook anders naar jou toe?
Lotte!
Noah!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')