50?! Waauw!quote:Op maandag 4 mei 2009 19:08 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
dat skinnybitch is sarcastisch en komt van mijn slankdames![]()
ben de afgelopen 5 jaar namelijk zo'n 50 kg afgevallen (vandaar ook de striae)....
yeps, das idd een heeeeeeeleboelquote:Op maandag 4 mei 2009 19:12 schreef Vlindur het volgende:
[..]
50?! Waauw!
Ik ben vorig jaar 10 afgevallen. Vond ik ook al heel wat!
Wauw! Hulde hoor, echt een doorzettertje dus.quote:Op maandag 4 mei 2009 19:08 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ben de afgelopen 5 jaar namelijk zo'n 50 kg afgevallen (vandaar ook de striae)....
quote:Op maandag 4 mei 2009 19:08 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ja heel gekquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:26 schreef Angel-Eyez het volgende:
Twinkly mooi begin!!!
En Huup, wat goed!!! Gaat inderdaad ineens hard hè? Leuk!!!
@ Mefke : Ik heb inderdaad ook een bvk en heel lang zijn mijn borsten weinig gegroeid. Sterker nog, pas de laatste maand zijn ze voller aan het worden, maar vraag ik me af of dat niet gewoon komt omdat ik ook flink aangekomen ben de laatste wekenMaar verder heb ik dus ook geen grotere of donkerdere tepels en vraag ik mezelf zelfs af of er straks wel wat uit gaat komen
Ik draag nog steeds dezelfde bh's al voor mijn zwangerschap, maar dit meer, omdat ik voor de laatste loodjes geen nieuwe bh wil aanschaffen
heey mijsje, ja dat is best een beetje eng... houd mijn gewicht ook goed in de gaten en blijf me bewust van wat ik eet...quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:19 schreef mijsje het volgende:mooi huup, Twinkly en Sorbootje
wow BJ, niet te geloven dat daar nog 50 kilo bij heeft gezeten... je ziet het er helemaal niet aan af! Vind je het niet een beetje eng dat je weer gaat groeien? (al is dit het goede groeien hoor! begrijp me niet verkeerd)
Herkenbaar BJ! Ik ben zelf 35kg afgevallen en had/heb best moeite met de kilo's de er nu bijkomen en vooral met het groeien van mijn lijf, want niet alleen mijn buik groeit, ook mijn armen, billen en borsten. Ik heb nu even niet meer de controle en da's wennen. Maar ik begin het steeds leuker te vinden. Kom helemaal goed!quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:19 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
heey mijsje, ja dat is best een beetje eng... houd mijn gewicht ook goed in de gaten en blijf me bewust van wat ik eet...
aankomen is goed, maar ik wil geen enorme gewichtstoename in de hand werken door te gaan snaaien, onder het mom van; je ziet het nu toch niet, of ik eet voor 2
@Huup, sorbo en Twinkly... moooooooooi![]()
*stiekem jaloers, ik wil ook zo'm mooooooie grote buik*
ow wat goed!! 35 kg is ook al enorm veel! en jij ziet er nu hartstikke mooi en stralend uitquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:42 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Herkenbaar BJ! Ik ben zelf 35kg afgevallen en had/heb best moeite met de kilo's de er nu bijkomen en vooral met het groeien van mijn lijf, want niet alleen mijn buik groeit, ook mijn armen, billen en borsten. Ik heb nu even niet meer de controle en da's wennen. Maar ik begin het steeds leuker te vinden. Kom helemaal goed!
Tja dan zou je ook wel héél erg je best moeten doen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:50 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ow wat goed!! 35 kg is ook al enorm veel! en jij ziet er nu hartstikke mooi en stralend uit
het zal ook allemaal wel meevallen als je gewoon normaal eet...
naja zo dik als ik was, ga ik in elk geval niet wordenhaha
bij mij is (zoals hierboven gemeld) nu nog niets te zien. maar ons babytje heeft straks in elk geval de ruimte, want ik heb nog veel velquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:53 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Tja dan zou je ook wel héél erg je best moeten doen.Wat ook wel een fijn idee is is dat je wéét dat je kunt afvallen. Dus als er wat blijft plakken weet je wat je moet doen. Na die vijftig kilo is dat peanuts! (zo kijk ik er in elk geval wel naar)
Ik heb wel het idee dat mijn buik sneller groeit, omdat hij al een keer 'opgerekt' is geweest. Geen idee of dit echt is, maar 't voelt zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |