Ik bedoelde het ook niet lullig hoor. Maar Marrije ik ben echt benieuwd !! Tis toch een beetje "we doen maar en we zien het wel" zo zie ik het en als Dementor nog moet lopen klussen voor de start morgen dan ben ik zeer nuchter over het resultaatquote:Op donderdag 23 april 2009 21:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het was niet lullig bedoeld, maar juist het feit dat we ze hier niet meer zien deed mij al vermoeden dat ze de benen onder hun lijf vandaan rennen ipv dat ze niks zitten te doen.
waarom nietquote:Op donderdag 23 april 2009 21:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik neem vermoedelijk toch geen streams
Dat gaat toch net zoals internet bankieren. Als je dat niet hebt dan lukt het niet ..quote:Op donderdag 23 april 2009 21:25 schreef bunkerman het volgende:
[..]
ok ,maar ik heb nog nooit via ideal iets betaald,waar haal ik die opwaarderingen?weer een domme vraag
komt straks die danny: "wat doe je hier dan, joh!"quote:Op donderdag 23 april 2009 21:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik neem vermoedelijk toch geen streams
Ik ben ook benieuwd! En ik denk dat het hoe dan ook niet tegenvalt.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik bedoelde het ook niet lullig hoor. Maar Marrije ik ben echt benieuwd !! Tis toch een beetje "we doen maar en we zien het wel" zo zie ik het en als Dementor nog moet lopen klussen voor de start morgen dan ben ik zeer nuchter over het resultaat
Via internetbankieren...quote:Op donderdag 23 april 2009 21:25 schreef bunkerman het volgende:
[..]
ok ,maar ik heb nog nooit via ideal iets betaald,waar haal ik die opwaarderingen?weer een domme vraag
Het is gewoon koppelverkoop, ook nog eens bij wet verbodenquote:Op donderdag 23 april 2009 21:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Omdat ik geen Fok! abonnement erbij wens.
Weet ik niet of die er ook bij is, ik hoop het wel, tis één van de bestequote:Op donderdag 23 april 2009 21:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Peter van den Hurk is er vandaag toch weer?
Ik heb zoveel bedenkingen dat het alleen maar mee kan vallenquote:Op donderdag 23 april 2009 21:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd! En ik denk dat het hoe dan ook niet tegenvalt.
dat heb ik wel doe niet anders ,dus ik kangewoon van uit me luie stoel opwaarderen?zonder dat ik een kaartje moet halen?quote:Op donderdag 23 april 2009 21:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat gaat toch net zoals internet bankieren. Als je dat niet hebt dan lukt het niet ..
Die wil ik ook nietquote:Op donderdag 23 april 2009 21:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar dat hoeft toch ook niet. Volgens mij kun je rechtstreeks via de site van de bunker streams kopen en dan krijg je sowieso dat abonnement niet. En mocht het wél zo zijn dan meen ik ergens gelezen te hebben dat je gewoon bij Danny kunt aangeven dat je dat abo niet wil en dan krijg je m niet. Net zo makkelijk.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat vind ik ook een mooi excuusquote:Op donderdag 23 april 2009 21:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja das easy.. Je maakt het gewoon via je eigen bank over net zoals een acceptgiro of overschrijving.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:29 schreef bunkerman het volgende:
[..]
dat heb ik wel doe niet anders ,dus ik kangewoon van uit me luie stoel opwaarderen?zonder dat ik een kaartje moet halen?sorry voor al die vragen.
Is het de tijd van de maandquote:
Zo principieel ben ik niet, als het echt niet zonder FOK!-abonnement kan, neem ik er eentje.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja doei dan denken ze dat ik nude pics wilde hebbenquote:Op donderdag 23 april 2009 21:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zo principieel ben ik niet, als het echt niet zonder FOK!-abonnement kan, neem ik er eentje.
Het is bij wet verboden, die koppelverkoop. Maar daar gaat het nog niet eens om. Jij had het er al over, ik wil mijlenver bij dat GeenStijl vandaan blijvenquote:Op donderdag 23 april 2009 21:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zo principieel ben ik niet, als het echt niet zonder FOK!-abonnement kan, neem ik er eentje.
quote:Op donderdag 23 april 2009 21:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja doei dan denken ze dat ik nude pics wilde hebben
Hoe krijg je een gelovig kindjequote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 21:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja das easy.. Je maakt het gewoon via je eigen bank over net zoals een acceptgiro of overschrijving.
quote:
Ik ook.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
ik wil mijlenver bij dat GeenStijl vandaan blijven
JWquote:Op donderdag 23 april 2009 21:35 schreef bunkerman het volgende:
[..]
ok thxx.en thx dat je mijn vragen hebt beantwoord
Zeg stop eens met glaasje draaien.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ah zo is LS aan z'n nieuwe vriendinnetje gekomen
Hervormd is nog niet eens zo heftigquote:
Hallo, karatekidquote:Op donderdag 23 april 2009 21:37 schreef bunkerman het volgende:trouwens misschien zitten hier wel posters die me kennen van VOL EUH...............JEROENSKE
Hé? wie? Stoerske ? nóóit van gehoord....quote:Op donderdag 23 april 2009 21:37 schreef bunkerman het volgende:trouwens misschien zitten hier wel posters die me kennen van VOL EUH...............JEROENSKE
Waarom ben je dan niet gewoon Jeroenskequote:Op donderdag 23 april 2009 21:37 schreef bunkerman het volgende:trouwens misschien zitten hier wel posters die me kennen van VOL EUH...............JEROENSKE
quote:Op donderdag 23 april 2009 21:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hé? wie? Stoerske ? nóóit van gehoord....
ach een keer een naam die past bij een nieuw programma bunker dusquote:Op donderdag 23 april 2009 21:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom ben je dan niet gewoon Jeroenske
TT's kunnen verschillende betekenissen hebben, dat is juist kunstquote:Op donderdag 23 april 2009 21:40 schreef Peter6000 het volgende:
Maar goed, ik dacht ook dat 'een vliegende start' met de Bunker te maken had.
Nee lief iedereen die geld heeft ingezet op SHE voor nude pics hebben nu een abbo ter troost.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:40 schreef Peter6000 het volgende:
Ik snap hem trouwens echt niet, van die nudepics.
Maar goed, ik dacht ook dat 'een vliegende start' met de Bunker te maken had.
Straks niet gaan zeiken als ie je gaat bellen hè, je vraagt er zelf omquote:Op donderdag 23 april 2009 21:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ah zo is LS aan z'n nieuwe vriendinnetje gekomen
Oh, nu snap ik het.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee lief iedereen die geld heeft ingezet op SHE voor nude pics hebben nu een abbo ter troost.
Ik ga er maar niet verder over door dit doet zeer op fok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |