Ik heb het ook maar mee te doenquote:Op donderdag 23 april 2009 23:08 schreef LaTourette het volgende:
[..]
Dat is een (vrij onschuldige) ziekte.
Maar daar leer je mee leven.
Druk in andere topics ..........quote:Op donderdag 23 april 2009 23:55 schreef HiDiHo het volgende:
Rustig hier, stilte voor de storm?
Wanneer zijn de streams in de lucht?
Morgenavond!quote:Op donderdag 23 april 2009 23:55 schreef HiDiHo het volgende:
Rustig hier, stilte voor de storm?
Wanneer zijn de streams in de lucht?
Waarom heb jij een blauwe naam?quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Morgenavond!
Meer vragen en antwoorden: Stel hier een vraag aan de makers van The Bunker
Ik zie nog niets op http://www.thebunkeronline.tv/ en die andere site die ze ergens noemde bestaat niet.quote:
Users die regelmatig van het forum verwijderd worden omdat ze liederlijk dronken zijn, krijgen een blauw kleurtje.quote:
Alleen dat begin gedoequote:Op vrijdag 24 april 2009 00:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zie nog niets op http://www.thebunkeronline.tv/ en die andere site die ze ergens noemde bestaat niet.
Dan mis ik een paar blauwequote:Op vrijdag 24 april 2009 00:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Users die regelmatig van het forum verwijderd worden omdat ze liederlijk dronken zijn, krijgen een blauw kleurtje.
O, dan maak ik met mijn usernaam ook kans snel blauw te zijn.quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Users die regelmatig van het forum verwijderd worden omdat ze liederlijk dronken zijn, krijgen een blauw kleurtje.
WEL GODVERDOMME Paars lijkt me iig wel tot mij komenquote:Op vrijdag 24 april 2009 00:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Ben jij zo'n zuipschuit dan?quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:07 schreef Soury het volgende:
[..]
WEL GODVERDOMME Paars lijkt me iig wel tot mij komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |