Best koud eigenlijk en de eerste dag waren de strandtentjes al dicht om 6 uurquote:
Goede recensie voor Zeeland, 't spat er van afquote:Op donderdag 23 april 2009 20:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Best koud eigenlijk en de eerste dag waren de strandtentjes al dicht om 6 uur![]()
Tweede dag wel even op het strand gezeten, maar weer nogal bewolkt en toen maar naar dorpje gegaan wat wel leuk was en gisteren eigenlijk alleen even wat gegeten in Middelburg en toen naar huis gegaan
quote:Op donderdag 23 april 2009 20:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De Fok! dorpsgek met bier en frisdrank
O van Rinsum doe mij dan maar een Kir Royalquote:Op donderdag 23 april 2009 20:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De Fok! dorpsgek met bier en frisdrank
wat wil je drinken dan ?quote:
Ach het is best leuk daar, maar het is niet echt mijn ding om afgelegen in een Nederlands hotel te zittenquote:Op donderdag 23 april 2009 20:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Goede recensie voor Zeeland, 't spat er van af
Gelijk heb je, een afgelegen hotel in Bulgarije is veel tofferquote:Op donderdag 23 april 2009 20:31 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ach het is best leuk daar, maar het is niet echt mijn ding om afgelegen in een Nederlands hotel te zitten
wil je er een ?quote:Op donderdag 23 april 2009 20:30 schreef LaTourette het volgende:
[..]
O van Rinsum doe mij dan maar een Kir Royal
quote:Op donderdag 23 april 2009 20:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gelijk heb je, een afgelegen hotel in Bulgarije is veel toffer![]()
Proost pik.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:32 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
wil je er een ?
dan krijg je er [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |