Ik was echt onder de indruk van haar ja. Jammer dat ik heel erg van vlees eten houd, maar ze had serieus bijna mijn stem binnen.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:20 schreef ASroma het volgende:
[..]
ze is zoo saai, dat herhalen en gezeur de hele tijd. Kom eens met inhoudelijke punten zoals Marianne
Beter ten halve gekeerd, dan ten heele gedwaaldquote:Op donderdag 23 april 2009 20:21 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Sterker nog: Wilders is pas eind vorig jaar gedraaid.
moeten wij dan met zijn allen in die zaal gaan zitten?quote:Op donderdag 23 april 2009 20:21 schreef geenjsfinnl het volgende:
verdonk heeft wel gelijk met haar achter kamer politiek.
pvda zegt nee, hamer moet naar het torentje, pvda zegt ja
hmm, hoe wil je dat dan anders uitleggen?
Nou, die monsterwinst was wellicht een beetje opgeklopt. De PvdA haalde in totaal 23,4% van de stemmen (35 zetels), maar werd daarmee wel de grootste. En het verschil tussen 60 en 35 vind ik toch wat groot.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:18 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Omgerekend zal het misschien wat minder zijn (vooral door lokale partijen) maar ze hadden iig een monsterwinst (partij met de meeste raadszetels landelijk_ en stonden in peilingen rond die tijd op 60.
Beter geen 800 miljoen door de plee dan wel.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:22 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Beter ten halve gekeerd, dan ten heele gedwaald
Als je de vraag over de motie bedoelde, daar had ik al op geantwoord: [Nu] Debat JSF Als het een andere vraag is, dan heb ik die gemistquote:Op donderdag 23 april 2009 20:22 schreef Klopkoek het volgende:
De_Hertog, ik vroeg je nog watIk merk dat jij heel goed zit op te letten.
nah je kan je stukje vlees gewoon nog kopen hoor, je zal alleen iets meer moeten betalen ervoor. Liever betalen voor een kwaliteits stukje vlees dan een JSF die ingezet wordt op stukjes mensvlees te braden op "vredesmissies" Nee Marianne maakt indruk, ik ga mee eens verdiepen in die partijquote:Op donderdag 23 april 2009 20:21 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik was echt onder de indruk van haar ja. Jammer dat ik heel erg van vlees eten houd, maar ze had serieus bijna mijn stem binnen.
Hamer had Eijsink dit moeten doen maar het zou me niet verbazen als die het sowieso niet gewild zou hebben.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:22 schreef Heerlijkheid het volgende:
bah bah bah, ik kwel mezelf nu al drie kwartier door naar Hamer te moeten luisteren
Hoorde het ookquote:Op donderdag 23 april 2009 20:24 schreef Sloggi het volgende:
Goed om te weten dat ze vandaag geen F16 gaan aanschaffen.
Precies. Keihard en meedogeloos inhakken op die draaiende ouwe tang, met keiharde argumenten en mooie beeldspraak. Zoals we dat al vaker van hem hebben gezien.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:24 schreef Heerlijkheid het volgende:
Wilders, zoek het op inhoud, ga niet zeuren over wat kiezers gaan doen
Dezequote:Op donderdag 23 april 2009 20:23 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Als je de vraag over de motie bedoelde, daar had ik al op geantwoord: [Nu] Debat JSF Als het een andere vraag is, dan heb ik die gemist
De koppeling dus tussen de testoestellen en de definitieve aanschaf. Te meer omdat zowel de PvdA als Jack de Vries (het zou contractbreuk zijn of veel geld kosten) hebben gezegd dat je het niet kunt ontkoppelen.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:15 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik vraag me echt nog steeds af of de PvdA die koppeling heeft kunnen doorknippen zoals ze zeggen. Hoe zie jij dat? Hoe groot is de kans dat er een addertje onder het gras zit?
Hamer moest even de stoere grote leidster spelen die ze niet is.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:24 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Hamer had Eijsink dit moeten doen maar het zou me niet verbazen als die het sowieso niet gewild zou hebben.
Mja, ik snap ook wel dat politiek ook gewoon een kwestie van compromissen sluiten. Ik neem het de PvdA niet kwalijk dat ze van mening hebben gewisseld sinds 2007. En ik ben geen Geert fan, maar ook hij mag van mening wisselen.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:23 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Beter geen 800 miljoen door de plee dan wel.
Overigens is de PvdA tot 2007 ook altijd tegen geweest en geeft sindsdien (ook nu) gedoogsteun.
Niemand is daar heilig.
quote:Op donderdag 23 april 2009 20:26 schreef Doopy-X- het volgende:
Ok, geluid op mute en IK ZIE JE BORRRSTEN
Schwanger natuurlijk (und geil!)quote:Op donderdag 23 april 2009 20:26 schreef augurkenkoning het volgende:
Halsema. Jezus wat een jetsers johDat was toch niet altijd zo?
nee maar het kabinet belazerd nu wel de boel, en zet de volledige oppositie buiten spel!!!!!!quote:Op donderdag 23 april 2009 20:22 schreef RechtseRukker het volgende:
[..]
moeten wij dan met zijn allen in die zaal gaan zitten?
Dit is een heel lastig dossier voor hun. Het was één van de hoofdpunten waar een akkoord met het CDA in 2003 op vast liep en in 2002 stemde de toen zéér hierarchisch geleide PvdA tegen haar eigen partijleider (Wim Kok, zelf een groot voorstander) in.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:26 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Mja, ik snap ook wel dat politiek ook gewoon een kwestie van compromissen sluiten. Ik neem het de PvdA niet kwalijk dat ze van mening hebben gewisseld sinds 2007. En ik ben geen Geert fan, maar ook hij mag van mening wisselen.
Maar waarom, oh waarom moet de PvdA gisteren (feitelijk) nee zeggen en vandaag al weer (feitelijk) ja? Ik denk dat niemand het ze echt heel erg kwalijk hadden genomen. Het is een verkiezingsbelofte, maar het wās al 'uitgeonderhandeld'. Nu trekken zij zelf de aandacht door eerst vrij hard nee te zeggen en een dag later weer compleet om te draaien..
misschien is ze weer zwanger?quote:Op donderdag 23 april 2009 20:26 schreef augurkenkoning het volgende:
Halsema. Jezus wat een jetsers johDat was toch niet altijd zo?
Ik denk het inderdaad!.quote:
Jullie komen goed weg hier. Had deze zwakke opstelling niet verwacht.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:31 schreef Heerlijkheid het volgende:
Sjongejonge, heb Halsema zelden zo goed gezien...
Als CDA'er vind ik dit trouwens erg genieten - hoe de PvdA wordt afgebrand he
Christenen....quote:Op donderdag 23 april 2009 20:34 schreef OldJeller het volgende:
Van der Staaij: geen cijfers.. blablablbabla ---> het is wijs om twee testtoestellen aan te schaffen.
Geen cijfers hebben en dan twee toestellen aanschaffen? Wijs?
CDA heeft ook ingeleverd inderdaad. 1 toestel. En opeens zijn er wel meer mogelijkheden met het afzeggen van de twee toestellen. Het lek heeft ook gedraaid. En hard ook. Ik hoop dat pechtold nog op z';n vraag van gisterenavond laat terugkomt.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:33 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Jullie komen goed weg hier. Had deze zwakke opstelling niet verwacht.
Ah, die had ik inderdaad gemist. Volgens mij ging die koppeling tussen het ingaan van de testfase en het aanschaffen van de testtoestellen. WEL doorgaan met de testfase maar NIET aanschaf van de testtoestellen is contractbreuk. De Vries heeft nooit gezegd dat je dan ook direct de JSF hebt aangeschaft, dan zouden juist nog minder mensen akkoord zijn.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:25 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Deze
[..]
De koppeling dus tussen de testoestellen en de definitieve aanschaf. Te meer omdat zowel de PvdA als Jack de Vries (het zou contractbreuk zijn of veel geld kosten) hebben gezegd dat je het niet kunt ontkoppelen.
Wat is het addertje onder het gras?
En door hooggesloten, zeker lichtgekleurde, truitjes lijken ze zomaar een paar cupmaten groter. Dat is ook vaak bij coltruien zoquote:Op donderdag 23 april 2009 20:31 schreef geenjsfinnl het volgende:
[..]
volgens mij heeft ze gewoon een strak truitje aan waardoor haar borsten nog meer uitkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |