Had je beter eerst die andere Experiabox kunnen jatten en dan pas bellen.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:45 schreef DSonnema het volgende:
Mijn Experia Box is naar de eeuwige jachtvelden...
Nu moet ik een week wachten op een nieuwe van KPN... maar met Koninginnedag voor de boeg zal TNT niet werken (??) en krijg ik waarschijnlijk heel de vakantie geen internet
Klacht: De Experia Box
Klacht 2: Doordat je dan ook niet kan bellen heb ik 45 minuten met mn mobiel moeten bellen... reken maar uit
quote:Op donderdag 23 april 2009 21:35 schreef cvboer het volgende:
[..]
Had je beter eerst die andere Experiabox kunnen jatten en dan pas bellen.
quote:Op donderdag 23 april 2009 21:35 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat had gekunnen, maar toen wist ik nog niet dat de EB kapot was... die lullo van KPN zei dat t ook aan de bekabeling / de buitenkabel kon liggen.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:35 schreef cvboer het volgende:
[..]
Nu wel ja... als de geleende EB terug moet (morgen) dan niet meer...quote:
Maar je belt nu toch met het nummer van die mensen?quote:Op donderdag 23 april 2009 22:42 schreef DSonnema het volgende:
[..]
Nu wel ja... als de geleende EB terug moet (morgen) dan niet meer...
Ik kan dus nie bellen nie en nie internetten nie
Helaas werkt dat niet zo, je experiabox bevat jullie gegevens, niet de tel.lijn, dat is slechts een DSL lijn.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:32 schreef DSonnema het volgende:
Nope... onze binnenkomende lijn zit er toch in... en onze lijn bezit ons telefoonnummer.. de techniek staat voor niets... alleen de techniek laat je wel vaak in de steek
incorrect. op de ADSLlijn staan de telefonie gegevens. Als het modem langer dan een minuut is uit geweest pakt hij de gegevens van de lijn op.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:50 schreef cvboer het volgende:
[..]
Helaas werkt dat niet zo, je experiabox bevat jullie gegevens, niet de tel.lijn, dat is slechts een DSL lijn.
Zit al aan mijn 3equote:Op vrijdag 24 april 2009 10:59 schreef DSonnema het volgende:
[..]
Wil je er meer over vertellen, of wekt dat weer al die emoties op?
Ik houd me aanbevolenquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:02 schreef Gupje het volgende:
[..]
Zit al aan mijn 3e![]()
Een geluk! Ik heb een mobiel nummer van een van de KPN monteurs, dus bel hem altijd op dat hij direct een moet brengen.
Jep... zo begon het bij mij ook...quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:05 schreef TheClown1 het volgende:
als het internet soms even een paar seconden eruit ligt, zijn dat de eerste tekenen dat hij binnenkort het loodje legt?
gisteravond op msn en even eruit en weer in. Merk ook met nba streams dat ik er soms uit lig.
Klinkt ongeveer hetzelfde als mijn probleem...quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:11 schreef TheClown1 het volgende:
dit is al de tweede en ik heb hier geen zin in. ik heb mijn dreambox op dat ding ingesteld, altijd weer gedoe om dat allemaal weer opnieuw in te stellen. ik had er nooit last van bij @home. Sinds 1998 tot 2008 topkwaliteit.
Mijn broertje vond de aanbieding van KPN beter en zonder met mij te overleggen zomaar besteld en @home, toen al Ziggo opgezegd.
Gisteravond op msn via microfoon met familie uit Bosnie aan het kletsen en sta ik ineens offline. Opnieuw aanmelden en 5 min later nogmaals. Ik loop naar de BOX en doe hem uit en doe hem aan en toen geen problemen meer. Dit klinkt niet goed......
Verder TS succes de volgende paar dagen.
Die zitten koffie te lurken bij een klanten jaquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:07 schreef DSonnema het volgende:
[..]
Ik houd me aanbevolen
Bij mij werd vertelt dat er een monteur zou komen... 5 minuten later zei tie gozer aan de tel dat hij toch maar een nieuwe ging opsturen omdat de monteurs te druk waren...
Ja buren hebben geen draadloosquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:18 schreef TheClown1 het volgende:
Misschien aan de buren vragen of je hun WIFI mag gebruiken tot de tijd dat je weer internet krijgt en je vrieden waarschuwen dat ze je op mobiel moeten bellen.
Met instellen heb ik vrijwel (in het begin) nooit problemen gehad...quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:22 schreef miodzio het volgende:
Ik heb ook een experia box.![]()
Misschien bij voorbaat al een nieuwe bestellen. Snap niet dat KPN geen andere routers met VOIP toelaat want deze heeft nog al eens moeite met veel poorten (utorrent start op en het ding gaat uit, weer 2 minuten wachten op restart) en hij is zeer beperkt in te stellen.
KPN levert 2 VOIP modems, een zilvergrijze Siemens en een donderblauw/zwarte Thompson EB.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:22 schreef miodzio het volgende:
Ik heb ook een experia box.![]()
Misschien bij voorbaat al een nieuwe bestellen. Snap niet dat KPN geen andere routers met VOIP toelaat want deze heeft nog al eens moeite met veel poorten (utorrent start op en het ding gaat uit, weer 2 minuten wachten op restart) en hij is zeer beperkt in te stellen.
De zilvergrijze Siemens EB's worden niet meer geleverd. Als zoeen EB vervangen moet worden komt de de Thompson Speedtouch EB.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:07 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
KPN levert 2 VOIP modems, een zilvergrijze Siemens en een donderblauw/zwarte Thompson EB.
Ik zie toch meerdere nieuwe klanten met een Siemens EB, dus hoezo wordt die niet geleverd?quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:11 schreef Billy_Talent het volgende:
[..]
De zilvergrijze Siemens EB's worden niet meer geleverd. Als zoeen EB vervangen moet worden komt de de Thompson Speedtouch EB.
de zilveren EB worden nog steeds geleverd.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:11 schreef Billy_Talent het volgende:
[..]
De zilvergrijze Siemens EB's worden niet meer geleverd. Als zoeen EB vervangen moet worden komt de de Thompson Speedtouch EB.
Normaal: 2-5 werkdagen. Heb mensen aan de lijn gehad die de box binnen 2 dagen hadden, anderen hebben meer dan 6 dagen moeten wachten met weekend er tussen etc..quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:22 schreef DSonnema het volgende:
Idd.. de zilveren heb ik ook, en mn opa en oma een maand geleden kreeg dat ding ook nog gewoon.
Ik hoop in ieder geval dat ik gewoon snel een nieuwe krijg...
Naja... ik zie het somber in... de gozer aan de lijn van KPN zei al dat ze achterliepen met het verzenden van de pakketten. Dus ik denk dat ik aankomende week weinig internet hebquote:Op vrijdag 24 april 2009 18:08 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Normaal: 2-5 werkdagen. Heb mensen aan de lijn gehad die de box binnen 2 dagen hadden, anderen hebben meer dan 6 dagen moeten wachten met weekend er tussen etc..
Vraag één van je buren of zij niet ff hun wifi willen aanzetten en jou het wachtwoord geven.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |