Echo Echo Echo Echo Echo Echo Echo Echo Echo Echo Echo Echo Echo Echo Echoquote:Op zaterdag 25 april 2009 14:14 schreef The_Dean het volgende:
Wij gaan straks ook opnemen in de badkamer
Rise Against is nou ook niet echt mainstream ofzoquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:01 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
In je lijstje staan ook wel bands die nooit echt underground geweest zijn volgens mij... M.u.v. Offspring en misschien Rammstein ofzo.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:07 schreef brother52 het volgende:
Ik hoor anders vaak genoeg een 2e stem bij Greenday.
Is je google stukquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:22 schreef Gitaarmat het volgende:
Van welke albums van Maiden zijn de nummers Burning Ambition en Sanctuary?
Mja rise against is nu eigenlijk practisch niet meer dan een beetje poppunk achtige dingenquote:Op zaterdag 25 april 2009 17:02 schreef M4a1 het volgende:
[..]
Rise Against is nou ook niet echt mainstream ofzo
En die hebben een stuk meer 2stemmig materiaal, zeker op de laatste 2 albums. Greenday is aardig, maar de stem van die kerel hangt me langzaam de keel uit, en ik vind het jammer dat je geen 2e stem hoort naast de standaard powerchordschema's die ze spelen.
http://www.musicstore.de/(...)/art-PAH0008094-000#quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:07 schreef brother52 het volgende:
Wat is een beetje redelijke en betaalbare zanginstallatie?
Hij met een Dean?quote:
quote:
ziet er neter uit toen ik langs kwamquote:Op zaterdag 25 april 2009 13:28 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben nog njet klaar hoor
sanctuary album: iron maidenquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:22 schreef Gitaarmat het volgende:
Van welke albums van Maiden zijn de nummers Burning Ambition en Sanctuary?
Das niet zo moeilijk al die n3rdzooi staat er nier meerquote:Op zondag 26 april 2009 16:33 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ziet er neter uit toen ik langs kwam
Niet geweest. Had theorieles met de band. We zouden erna nog gaan oefenen, maar niet meer gehaald.quote:Op zondag 26 april 2009 13:10 schreef The_Dean het volgende:
Groningen
Moet jij niet naar de kerker trouwens?
Maarja, daar heb je trouwens ook wel ontvangst heb ik gemerkt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |