quote:Op donderdag 23 april 2009 17:39 schreef KaMo het volgende:
Iemand zin om zaterdag 20 juni naar "Eén van de grootste festivals van Zeeland!" te komen? Daar moeten wij namelijk optreden
http://www.rockaroundthebridge.nl/
quote:Op donderdag 23 april 2009 19:31 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Sjezus wat een end weg![]()
Effe gekeken op die site check die andere bands dan![]()
http://drphilneedshelp.hy(...)Surprise_Party/sVIK/
quote:
Line6 is fijn, veelzijdig.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:01 schreef Metalfreak het volgende:
TVPen ik ben eigenlijk ook wel op zoek naar een versterker in die prijsklasse, en dan nog mijn Marshall zien te verkopen.
Ik neig zelf ook eens naar zo'n Line6 Spider III, een Cube vind ik qua looks totaal niks
Hoe werkt dat nou eigenlijk met die 10-snarige dingen? Daar speel je toch niet echt op? Alleen voor de klank ofzo?quote:Op donderdag 23 april 2009 20:08 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Die blauwe staat op mijn verlanglijst (Ik heb nog tijd zat om de geruiksaanwijzing van alle elektronica te lezen)
Daarom juist, maar ja, welke variant?quote:
Het zijn geen BC-Rich gitarenquote:Op donderdag 23 april 2009 20:16 schreef Cynic het volgende:
Okay, laat maar, het staat (uiteraard) gewoon op hun website:
http://www.bcrich.com/learn_perfect10.html
Ik vind 'm lelijkquote:Op donderdag 23 april 2009 20:08 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Die blauwe staat op mijn verlanglijst (Ik heb nog tijd zat om de geruiksaanwijzing van alle elektronica te lezen)
Is lastig, zitten de humbuckers in de weg!quote:Op donderdag 23 april 2009 21:26 schreef brother52 het volgende:
10 snaren? Waarom neem je niet meteen een elektrische harp?
quote:Op donderdag 23 april 2009 21:34 schreef -Menn0- het volgende:
10 snaren lijkt me een beetje nutteloos doe dan gewoon 12
Da's dan ook gewoon een gejat idee en ontwerp, want oorspronkelijk komt dat van BC Rich.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:33 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Het zijn geen BC-Rich gitaren![]()
*Ok ze lijken er wel heel erg veel op
quote:Op donderdag 23 april 2009 21:39 schreef Cynic het volgende:
[..]
Da's dan ook gewoon een gejat idee en ontwerp, want oorspronkelijk komt dat van BC Rich.
Wie maakt deze dan?
quote:Op donderdag 23 april 2009 21:45 schreef metallicattim het volgende:
OOOIIIITTTT in een ver ver verleden heb ik eens deze site gemaakt:
http://www.masterofguitars.20m.com/
En verbazingwekkend genoeg doet ie het gewoon nog
Ik dacht eraan toen ik de gitaren in de OP zag staan![]()
Vet gaaf! maar ik ga niet naar sloveniëquote:Op donderdag 23 april 2009 22:06 schreef Aresdreams het volgende:
hmmm, we (Sacraea Saturna) kunnen misschien op Metalkamp 2009 spelen, moeten jullie alleen ff met z'n alle kaartjes van ons kopen
Prijs?quote:Op donderdag 23 april 2009 22:12 schreef Aresdreams het volgende:
hoeft ook niet, als je het kaartje maar koopt
Kunnen we niet gewoon doneren?quote:Op donderdag 23 april 2009 22:18 schreef Aresdreams het volgende:
114 euro voor 2 tot 7 juli of 82 euro voor 2 tot 5 juli
de eerste is beter
Haha 99% is idd gekopieerd van een andere site, tis alweer 9 a 10 jaar terug dus ik weet echt niet meer hoe en wat, maar ik had me een beetje html geleerd en dit kwam eruitquote:Op donderdag 23 april 2009 21:58 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Volgens mij heb je wel eens op de site van ed roman gekeken
![]()
ja, en het is nodig als returned favour voor het festival dat we daar dan mogen spelen...quote:Op donderdag 23 april 2009 22:25 schreef KaMo het volgende:
[..]
Kunnen we niet gewoon doneren?
Hoezo moeten we kaarten kopen? Krijg je dan meer gage?
Het is wat prijzig en ik geef dan liever dat geld uit aan nieuwe elementen ofzoquote:Op donderdag 23 april 2009 22:33 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ja, en het is nodig als returned favour voor het festival dat we daar dan mogen spelen...
Welke marshall?quote:Op donderdag 23 april 2009 23:39 schreef The_Dean het volgende:
Jullie vergeten dat mijn Marshall ook nog te koop is!
En zit straks zonder baan, dus dat geld is wel welkom!
Pm die gast even voor me.
Marshall MG100HDFX, 350 Heb hier ergens wel een topic lopen.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:47 schreef KaMo het volgende:
[..]
Welke marshall?
Specs? (of gewoon naam)
en vraagprijs.
Inkrimpingquote:
Alles wat met electronica te doen heeft zo'n beetjequote:Op vrijdag 24 april 2009 00:50 schreef allsystemshalt het volgende:
Wat voor werk wil/kan je doen?
quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:55 schreef Dribbel_ het volgende:
HOI!
HOI!quote:
Da's inderdaad minder...quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Alles wat met electronica te doen heeft zo'n beetje
Maar ook wel podiumbouw [licht/geluid], technische diensten, ...
Verder wil ik alles wel eigenlijk, ben niet zo moeilijk.
Ja, zal van't weekend eens wat sites afstruinen, moet vast wel iets te vinden zijnquote:Op vrijdag 24 april 2009 08:02 schreef Cynic het volgende:
[..]
Da's inderdaad minder...
Ik ben zelf ook op zoek naar werk en ik kom op de website van het CWI (of hoe dat ook mag heten tegenwoordig) best veel vacatures nodig van geluidsbedrijven die mensen zoeken voor licht etc.
Ohja, en ik heb verder geen haast met de betaling van die marshall cab, dus misschien helpt dat ook een beetje
Schijnt wel dat die dingen erg brommen door een domme designfout die er in zit...quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:12 schreef KaMo het volgende:
http://www.thomann.de/nl/epiphone_valve_junior_head.htm
Bij zoiets doe je er gewoon een distotionpedaaltje tussen?
quote:Op donderdag 23 april 2009 17:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Die kleine Valveking dingen misschien een optie ?
Heb de top staan en ben daar meer dan tevreden over
http://feedback.nl/?b=FG00575812&a=
PRecies in je budgeten niet te groot voor thuis opzich
quote:Op donderdag 23 april 2009 17:52 schreef KaMo het volgende:
[..]
http://www.musicstore.de/(...)-/art-GIT0015175-000
Of natuurlijk een van de kleinere varianten
Thanks voor de tips allemaal, ik wilde toch over een tijdje nog eens naar Keulen gaan, dus kan ik gelijk een halve dag daar gaan uitproberen.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:38 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
IK zou voor onderstaande gaan![]()
http://www.musicstore.de/(...)r/art-GIT0008147-000
Ik heb altijd het idee dat distortionpedalen de distortion die ontstaat door buizen te oversturen willen benaderen. Dus als je een buizenamp koopt, wordt de meerwaarde ervan niet teniet gedaan door een pedaaltje ervoor?quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:12 schreef KaMo het volgende:
Je kan in dat geval beter je distortion als een booster/overdirve afstellen of een boost/overdrive pedaal gebruiken.quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:36 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat distortionpedalen de distortion die ontstaat door buizen te oversturen willen benaderen. Dus als je een buizenamp koopt, wordt de meerwaarde ervan niet teniet gedaan door een pedaaltje ervoor?
Ik bedoel maarquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:53 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Je kan in dat geval beter je distortion als een booster/overdirve afstellen of een boost/overdrive pedaal gebruiken.
Dus je output van je gitaar net even wat groter maken zodat de buizen meer te verwerken hebben en meer gaan vervormen
Nee, zoiets laat je in de winkel staan. Er zijn betere te koop dan die buizenbakjes van Epiphone.quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:12 schreef KaMo het volgende:
Net nog geheerst op m'n plank met 6 snarenquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:24 schreef Dribbel_ het volgende:
Met dit weer luister ik echt practisch helemal geen gitaar muziek weer huuuu slecht voor me
Ik hoop dat het in mei een beetje slecht weer is, anders kon de volgende plaat wel eens heel zomers gaan klinkenquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:24 schreef Dribbel_ het volgende:
Met dit weer luister ik echt practisch helemal geen gitaar muziek weer huuuu slecht voor me
quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:33 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik hoop dat het in mei een beetje slecht weer is, anders kon de volgende plaat wel eens heel zomers gaan klinken
Gaan jullie Duitse Power Metal spelenquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:33 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik hoop dat het in mei een beetje slecht weer is, anders kon de volgende plaat wel eens heel zomers gaan klinken
The final Countdownquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:55 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Gaan jullie Duitse Power Metal spelen.
Kun je het voorstellen, een springende Cynic?.
Gefelie (Waar blijft het gebak bier ?quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:26 schreef RoW_0 het volgende:
Gister jarig geweest!
En dus een digitech rp250 besteld
[ afbeelding ]
Leuk speelgoed?
Iemand had daar al een filmpje van gemaaktquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:27 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
The final Countdownzing ik spontaan mee
misschien iets voor het plagiaat topic
Alle Bay Area Thrash die downtuned is van E naar Dquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:41 schreef Gitaarmat het volgende:
Zometeen ff gitaarspelen met ene vriend van me die net is begonnen. Hij kan alleen de akkoorden D, Dm, Dsus2, en Dsus4. Weet iemand nog een nummer met alleen die akkoorden?
Heb ook nog wel wat voor je:quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:42 schreef M4a1 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Thanks voor de tips allemaal, ik wilde toch over een tijdje nog eens naar Keulen gaan, dus kan ik gelijk een halve dag daar gaan uitproberen.![]()
Moet wel bekennen dat jullie wel meteen tegen het limiet van mijn budget aangaan... als ik die pinkpopkaartjes nou eens verkocht krijg... hmm
Lekker muziekjequote:Op vrijdag 24 april 2009 11:55 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Gaan jullie Duitse Power Metal spelen.
Kun je het voorstellen, een springende Cynic?.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:38 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Iemand had daar al een filmpje van gemaakt.
Wij gaan met FC optreden 18 juli.
Ik ben blij dat het alleen een buisje was. Ik kon me ook eigenlijk niet voorstellen dat het iets ernstigs was, ik had er zelf nooit problemen mee gehad.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:47 schreef The_Dean het volgende:
Trouwens gisteren [eindelijk] even een nieuwe buis in de Marshall geknoopt. Gaat weer als een trein. Klinkt zelfs bakken beter als eerst
Helder, gedefinieerd, meer gain, maar ben vooral die dufheid kwijt. Scheuren als een malloot! En dat voor die 10 euro, ineens een hele andere versterker
Een ECC83 van ook JJquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:02 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik ben blij dat het alleen een buisje was. Ik kon me ook eigenlijk niet voorstellen dat het iets ernstigs was, ik had er zelf nooit problemen mee gehad.
Wat heb je er eigenlijk in gedaan? Ik heb laatst zelf 2 JJ's in mijn Digitech gedaan, dat werkte ook wel
MG eeeeeeeeew ik haat MGs ook al heb ik er zelf ook 1quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:30 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb ook nog wel wat voor je:
[TK] Marshall MG100HDFX 100 watt halfstack
En als je niet gek ver weg woont wil ik hem ook nog wel komen brengen.
Die dingen zijn helemaal niet zo slecht als mensen [vaak zonder enige ervaring met die dingen] willen doen geloven hoor.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:41 schreef Clif het volgende:
[..]
MG eeeeeeeeew ik haat MGs ook al heb ik er zelf ook 1
Anders heb ik nog wel een MG combo voor je.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:41 schreef Clif het volgende:
MG eeeeeeeeew ik haat MGs ook al heb ik er zelf ook 1
tsja ik een jaar totdat ik ging jammen het geluid is gewoon niet oom aan te horen (vind ik dan ) maar goed dat kan natuurlijk ook aan mij liggenquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:48 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Die dingen zijn helemaal niet zo slecht als mensen [vaak zonder enige ervaring met die dingen] willen doen geloven hoor.
Heb er drie jaar lang erg veel plezier van gehad. Enorm veel 'bang for buck.'
Wat vind jij er dan echt zo slecht aan?
Thanksquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:32 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Gefelie (Waar blijft het gebak bier ?![]()
Wel gaaf zo'n multidinges kan je uren mee zoet zijn
Ik heb er anders altijd een prima geluid uit gekregen, zonder pedalentroep er voor.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:57 schreef Clif het volgende:
[..]
tsja ik een jaar totdat ik ging jammen het geluid is gewoon niet oom aan te horen (vind ik dan ) maar goed dat kan natuurlijk ook aan mij liggenik zou hem iig nooit aan iemand aanraden
koop dan maar een buizen amp met veel lager wattage heb je veel meer aan vind ik
Ik gebruik ook alleen pedalen voor apparte effecten, geen overdrive oid. Flanger Delay chorus eq. wah tuner noisesuppressor.quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik heb er anders altijd een prima geluid uit gekregen, zonder pedalentroep er voor.
Buizen is inderdaad leuker, maar voor dit geld een 100 watt halfstack kan je bijna niet tegenop, zeker aangezien buizen nogal een stuk duurder zijn.
Dat kan prima hoor, sowieso zitten de snaren er waarschijnlijk al veel langer op dan een week.quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:23 schreef Ivopedia het volgende:
Is er iemand hier die zijn electrische gitaar soms stemt in drop c? Ik had vorige week mijn gitaar in drop c zonder enige problemen, net wou ik hem weer in drop c stemmen maar knapte mijn 4 snaar (D) dit kan toch nooit? Ik heb die gitaar nog maar anderhalf week.
Ja dat snap ik maar dat hoort toch niet te kunnen? Ik verwacht wel wat meer kwaliteit als die na de 2e keer stemmen al knapt.quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:24 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat kan prima hoor, sowieso zitten de snaren er waarschijnlijk al veel langer op dan een week.
Release van Pearl Jam, kom je een heel eind met dat ene akkoord. Misschien wel qua timing een beetje lastig en geen zak aan zonder Eddie Vedder, maar wat wil je ook met één akkoordquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:41 schreef Gitaarmat het volgende:
Zometeen ff gitaarspelen met ene vriend van me die net is begonnen. Hij kan alleen de akkoorden D, Dm, Dsus2, en Dsus4. Weet iemand nog een nummer met alleen die akkoorden?
quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:57 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Thanks
Hierbij uw bier..
[ afbeelding ]
Alleen turks bier hier in huis! (A)
Nogmaal, als die snaren er bijvoorbeeld al een jaar op zitten dan zijn ze waarschijnlijk flink versleten. En als je dan een haakje in je plectrum hebt, of een braapmje op je brug ofzo, dan is het snel gebeurd. Als het niet bij het stemmen was gebeurd, dan wel bij het spelen. Gewoon even alle snaren vervangen nu dus, want als er één is gesneuveld dan kan je er op wachten dat de rest ook gaat.quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:25 schreef Ivopedia het volgende:
[..]
Ja dat snap ik maar dat hoort toch niet te kunnen? Ik verwacht wel wat meer kwaliteit als die na de 2e keer stemmen al knapt.
Heb nog wel een mooie voor je staanquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:03 schreef RoW_0 het volgende:
Aangezien ik nu een aparte effectenprocessor heb is het dan niet meer slim om mijn roland cube 30X te blijven gebruiken? Misschien gaan voor een marshall ofzo?
Als je zo'n buizenbak wil, moet je een voorversterker met 2 aparte eindversterkers nemen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:26 schreef allsystemshalt het volgende:
[ afbeelding ]
Gave buizenbak van JJ met afstandsbediening
Krachtstroomquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:34 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als je zo'n buizenbak wil, moet je een voorversterker met 2 aparte eindversterkers nemen.
Wil je het echt goed doen, dan sluit je ze natuurlijk aan op elektrostaten.
Wat voor ein? Ik zoek eventueel ook nog eentje als ik mijn gitaar gekocht heb volgende maand, want de mijne is iets mis mee. Een valvestate, soms is het net of de jack aan de binnenkant van de versterker niet goed in contact komt met de versterker er komt dan een gekrijs uit johquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:52 schreef brother52 het volgende:
[..]
Anders heb ik nog wel een MG combo voor je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |