quote:Op donderdag 23 april 2009 18:14 schreef ehqo het volgende:
Die met Steven Segal moét wel vetter zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan snap ik niet dat ie nog niet in pr0nmovies speelt.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:16 schreef Genius-F het volgende:
Steven Seagal is de grootste kutacteur OOOOOOOOIT
Moet een moeilijke tijd in je leven zijn geweest.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:17 schreef SilentSimon het volgende:
Laatst in 2 maand tijd alle Seagal films gekeken
If you've seen one, you've seen 'em all...quote:Op donderdag 23 april 2009 18:17 schreef SilentSimon het volgende:
Laatst in 2 maand tijd alle Seagal films gekeken
Nee.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:14 schreef ehqo het volgende:
Is dit een poging grappig te zijn?quote:Op donderdag 23 april 2009 18:18 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dan snap ik niet dat ie nog niet in pr0nmovies speelt.
Hij kan anders wel goed acteren in reclamesquote:Op donderdag 23 april 2009 18:19 schreef Fha het volgende:
wat is dat een verschrikkelijke acteur zeg
Ik probeerde me tot Steven Seagal's niveau te verlagen, maar ik ben niet goed in domme grapjes.quote:
quote:chuck norris has his round house kick, steven seagal has his 9mm beretta with unlimited ammo and the power of a .50 caliber sniper rifle
Die trailer has fail written all over it.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:21 schreef sitting_elfling het volgende:
Die trailer ook
'Im not a terrorist, im a doctor!'
quote:Op donderdag 23 april 2009 18:21 schreef sitting_elfling het volgende:
Die trailer ook
'Im not a terrorist, im a doctor!'
Als je motivatie wil hebben om je polsen door te snijden, ja.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:53 schreef schijffie het volgende:
Net alsof je naar die films gaat vanwege het hoogstaande acteerwerk, Steven Seagal films zijn gewoon leuk als je een keertje een avondje lekker vermakelijke actie op je beeld wil.
quote:Op donderdag 23 april 2009 20:03 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Als je motivatie wil hebben om je polsen door te snijden, ja.
quote:Op donderdag 23 april 2009 18:14 schreef ehqo het volgende:
Dog, are you fucking kiddin' me, hij lacht (bijna) nooit in films, kan net zo goed fungeren als wassenbeeld.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:36 schreef _0_Alphaman_0_ het volgende:
Steven Seagal, veruit de beste acteur ooit!
Willis is dan ook een koning!quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:43 schreef BroesWillems het volgende:
ik heb heel veel helden uit de jaren 80 en 90, Stallone, Schwarzenegger, JCVD, Willes, Norris etc.
Maar Steven Seagal, daar kots ik op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |