Welke 2 moet hij dan als controlerende middenvelders opstellen?quote:Op maandag 27 april 2009 19:04 schreef Tim86 het volgende:
Met deze ploeg zou ik dan eerder 4-2-3-1 spelen eigenlijk..
hij speelt toch ook wel 's vanaf 't middenveld?quote:
Jawel maar dan meer als 10 volgens mij.quote:Op maandag 27 april 2009 19:05 schreef 9christensen het volgende:
[..]
hij speelt toch ook wel 's vanaf 't middenveld?
Prosineckiquote:Op maandag 27 april 2009 19:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Welke 2 moet hij dan als controlerende middenvelders opstellen?
Ik wacht dus maar even totdat hij een andere keuze heeft gedaan.quote:Op maandag 27 april 2009 19:03 schreef golfer het volgende:
Wacht ik op Gordon's veranderde keuze of ga ik al draften n.a.v. z'n PM?
Is ook de minst aanvallende van de middenvelders naast Davidsquote:Op maandag 27 april 2009 19:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die was ook meer aanvallend dan controlerend.
Klopt, maar voor zover ik weet heeft hij niet veel als controlerende middenvelder gespeeld.quote:Op maandag 27 april 2009 19:10 schreef dndiek het volgende:
[..]
Is ook de minst aanvallende van de middenvelders naast Davids
oke, maar op links moet ie ook kunnenquote:Op maandag 27 april 2009 19:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jawel maar dan meer als 10 volgens mij.
Je kan ook 7 aanvallers en aanvallende middenvelders selecteren en dan de minst aanvallende in de verdediging zetten, zoals Golferquote:Op maandag 27 april 2009 19:10 schreef dndiek het volgende:
[..]
Is ook de minst aanvallende van de middenvelders naast Davids
goede tip, die zal ik onthoudenquote:Op maandag 27 april 2009 19:11 schreef sjutt het volgende:
Beter zou zijn, een 442 met aanvallende(naar binnen komende) buitenspelers(mutu, kaka). En dan Prosinecki en Davids centraal.
Ik zou Prosinecki niet als controlerende middenvelder gebruiken hoor, maar dat zou als ie 4-2-3-1 gaat spelen wel de meest logische oplossing zijnquote:Op maandag 27 april 2009 19:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je kan ook 7 aanvallers en aanvallende middenvelders selecteren en dan de minst aanvallende in de verdediging zetten, zoals Golfer, maar dat werkt niet hoor
.
Heb hem op msn ook getipt.quote:Op maandag 27 april 2009 19:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik wacht dus maar even totdat hij een andere keuze heeft gedaan.
Moet G_S eerst nog zijn nieuwe keuze maken.quote:Op maandag 27 april 2009 21:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
Misschien vanavond nog draften, als M0NTANA aanwezig is...
Inderdaad.quote:Op maandag 27 april 2009 21:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Moet G_S eerst nog zijn nieuwe keuze maken.
Tot een uur of twee ben ik er wel.quote:Op maandag 27 april 2009 21:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
Misschien vanavond nog draften, als M0NTANA aanwezig is...
Inderdaad, dat is ook mijn mening... Zo moeilijk is CTRL+F niet.quote:Op maandag 27 april 2009 21:33 schreef _Mike_ het volgende:
Waarom wachten we nu wel op G_S ? De vorige keer dat er dubbel gekozen was ging het draften ook gewoon door....Het is zijn schuld dat hij al een gekozen speler kiest dus..
En gezien we de vorige keer ook gewoon verder hebben gedraft vind ik dat hetzelfde nu moet gebeuren,.quote:Op maandag 27 april 2009 21:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is ook mijn mening... Zo moeilijk is CTRL+F niet.
Volgens het Jan Mulder-motto: stel zoveel mogelijk aanvallers op en je kunt niet verliezen.quote:Op maandag 27 april 2009 22:18 schreef sjimz het volgende:
Leuk circus team golfer.
Gaat een hoop spektakel opleveren.
Jammer inderdaad van zijn clubkeuze, maar als _Mike_ zelfs Kuijt al kiest is alles geoorloofd.quote:Op maandag 27 april 2009 22:34 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Een held omdat hij voor Bordeaux heeft gespeeld.
Jammer dat ie daarna naar die grafclub ging.
Ik heb ook wat spelers van Arsenal terwijl ik echt toch niets met Arsenalquote:Op maandag 27 april 2009 22:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Jammer inderdaad van zijn clubkeuze, maar als _Mike_ zelfs Kuijt al kiest is alles geoorloofd.
Verradert!quote:Op maandag 27 april 2009 22:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb ook wat spelers van Arsenal terwijl ik echt toch niets met Arsenalheb.
Ik koos Ginola in eerste instantie niet vanwege zijn verleden, maar als ik later nog aan hem gedacht had, had ik 'm best gewild. Moet je ook een beetje van afstappen denk ik.quote:Op maandag 27 april 2009 22:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als ik mijn team terug zie heeft Arsenal blijkbaar gewoon goede spelers gehad.quote:Op maandag 27 april 2009 22:41 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik koos Ginola in eerste instantie niet vanwege zijn verleden, maar als ik later nog aan hem gedacht had, had ik 'm best gewild. Moet je ook een beetje van afstappen denk ik.
leroytje gePMt ja.quote:Op maandag 27 april 2009 22:42 schreef sjimz het volgende:
EC, moest jij niet iemand anders dan MrSander PMen?
Weet het niet meer zeker.
Had je geen foto van hem zonder herpes kunnen nemen?quote:Op maandag 27 april 2009 22:34 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Een held omdat hij voor Bordeaux heeft gespeeld.
Jammer dat ie daarna naar die grafclub ging.
Ik had vooraf ook veel namen in gedachten waarvan ik fan ben/was, maar uiteindelijk moet je toch voor kwaliteit gaan..daarom heb ik zoveel klootzakken in mijn team.quote:Op maandag 27 april 2009 22:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik wil geen Duitsers in m'n team. Althans, niet de echte smerige Duitsers. Of Nederduitsers.quote:Op maandag 27 april 2009 22:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik had vooraf ook veel namen in gedachten waarvan ik fan ben/was, maar uiteindelijk moet je toch voor kwaliteit gaan..daarom heb ik zoveel klootzakken in mijn team.
Taffarel
Tudor![]()
Pessotto![]()
En eigenlijk ook Mihajlovic, maar die vond ik altijd al wel tof
Dat was toch gewoon Tore Andre Flo?quote:Op maandag 27 april 2009 21:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de pick van LitmanenAFCA uit de vorige ronde? Die mocht hij toch nog doen aan het eind van die ronde?
Maar je hebt wel genoeg klootzakkenquote:Op maandag 27 april 2009 22:52 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik wil geen Duitsers in m'n team. Althans, niet de echte smerige Duitsers. Of Nederduitsers.
Ah ok, is nooit gewijzigd in de OP dan.quote:Op maandag 27 april 2009 23:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat was toch gewoon Tore Andre Flo?
Ronde 9 sta je niet tussen.quote:Op maandag 27 april 2009 23:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat was toch gewoon Tore Andre Flo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |