Nog anderhalf uur ....quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:22 schreef behangplakker het volgende:
LitmanenAFCA is nu toch? Aangezien PhifeDawg alweer weg is moet ik weer voor hem dus
Laatst online17 uur, 25 minuten geleden...quote:
Ik wist niet dat ik jou moest PM'en dus had hem gewoon naar PhifeDawg gestuurt.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:46 schreef behangplakker het volgende:
Geen PM gehad nee.
Hier dan de keuze van Phife:
11e ronde, 1e keuze, 321e totaal: Tomas Galasek [Joris33]
11e ronde, 2e keuze, 322e totaal: Maximiliano Rubén "Maxi" Rodríguez [Tim86]
11e ronde, 3e keuze, 323e totaal: Kieron Dyer [Breach]
11e ronde, 4e keuze, 324e totaal: Jorge Costa [sjimz]
11e ronde 5e keuze, 325e totaal: Missed [knoekie]
11e ronde 6e keuze, 326e totaal: Cristiano Marques Gomes "Cris" [LitmanenAFCA]
11e ronde, 7e keuze, 327 totaal: Shota Arveladze[PhifeDawg]
[ afbeelding ]
Statistieken zeggen genoeg:
Totaal 456 - 291
2 Berichten boven jou keuze herhaalde ik het nogquote:Op zondag 3 mei 2009 15:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ik jou moest PM'en dus had hem gewoon naar PhifeDawg gestuurt.
leuk team. was irwin geen linksback btw?quote:Op maandag 4 mei 2009 10:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
En dat leidt tot de volgende opstelling:
[ afbeelding ]
4-1-3-2 dus, met een ijzersterke verdediging en een aanvallend ingesteld middenveld. Later vandaag zal ik nog de hele speelwijze van m'n team uitleggen
Als jij een lijstje geeft van je spelers en je opstelling dan wil ik dat best doen.quote:Op maandag 4 mei 2009 10:45 schreef M0NTANA het volgende:
Is er ook iemand die voor mij een mooie opstelling kan maken? Ben niet zo'n photoshopper.
Je hebt een PM.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:15 schreef toma het volgende:
[..]
Als jij een lijstje geeft van je spelers en je opstelling dan wil ik dat best doen.
bijv:
--------------------keeper--------------------
--r. back------c. verd.---c. verd.----l. back
--------------d. mid.----d. mid.---------------
--------------------a. mid.--------------------
-r. buiten---------spits-------------l. buiten-
Yes, speelde altijd achter Giggs.quote:Op maandag 4 mei 2009 10:47 schreef 9christensen het volgende:
[..]
leuk team. was irwin geen linksback btw?
Waarom heb je 3 echte spitsen gekozen BS?quote:
Ik kon en wilde eigenlijk geen andere kant op, 442 ben ik geen fan van, andere kunstmatige opties met een halve rechtshalf, rechtsbuiten wilde ik ook niet aan, dus dan maar drie spitsen, met Villa als echte diepe, terwijl Berbatov en Benzema er ook ietwat achter kunnen spelen of eentje toch wel hangend vanaf rechts.quote:Op maandag 4 mei 2009 13:13 schreef Breach het volgende:
[..]
Waarom heb je 3 echte spitsen gekozen BS?
No problemo!quote:Op maandag 4 mei 2009 08:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ben er weer, dus kan als ik aan de beurt ben mijn eigen keuze droppen.
Bedankt voor het monitoren dndiek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |