quote:Op donderdag 23 april 2009 17:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Werkt goed bij de chicks. Oh wacht...
Kan ik net zo goed krieltjes halenquote:Op donderdag 23 april 2009 17:46 schreef Syb-rund. het volgende:
maar aardappels schillen is toch niet zo veel moeite
Ware het niet dat het gewoon niet lekker is.quote:Op donderdag 23 april 2009 17:46 schreef Syb-rund. het volgende:
maar aardappels schillen is toch niet zo veel moeite
quote:Op donderdag 23 april 2009 17:48 schreef LudoSanders het volgende:
Godver, Chinese restaurantjes met Nederlanders in dienst. Nu viel er niets te lachen vanwege dat taaltje.
ja gadver, die kruimelige aardappelsquote:Op donderdag 23 april 2009 17:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ware het niet dat het gewoon niet lekker is.
ja dat dacht mijn pa toen ook toen hij ze had ontdekt, hebben we 3 maanden lang krieltjes zitten etenquote:Op donderdag 23 april 2009 17:48 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Kan ik net zo goed krieltjes halen
Dat is nu net het mooie, maar goed. Ik zal die dingen eens ff ophalen.quote:Op donderdag 23 april 2009 17:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Wij hebben hier van die echte ras-aziaten. Je moet je bestelling zo vaak herhalen dat je het idee hebt voor de McDrive te staan.
En is de ONZ SC toch niet jouw soort mensen ?quote:Op donderdag 23 april 2009 17:43 schreef LudoSanders het volgende:
Kut, had ik bijna de lapo.
Waren thuis de stoelen op ?quote:Op donderdag 23 april 2009 18:02 schreef bloodysunday het volgende:
Heb godverdomme 3 kwartier bij de tandarts gezeten
quote:Op donderdag 23 april 2009 14:06 schreef Lemmeb het volgende:
Het volledige verhaal, dat nog drie pagina's meer beslaat, is hier te vinden. De martelvideo trouwens ook.
Het zoveelste voorbeeld van islamitische achterlijkheid: een sjeik die z'n onderdanen martelt, omdat hij een 'beetje boos' is. Dit soort barbaarse toestanden moeten we in Nederland koste wat het kost zien te voorkomen. Een stem op de PVV is daarbij een eerste stap in de goede richting.
(met dank aan geenstijl.nl voor de tip)
Die is opgedoekt inderdaad. Mijn soort mensen, mwah. Die liepen er toch al niet veel meer rond in ONZ zoals je wellicht weleens gelezen hebt.quote:Op donderdag 23 april 2009 17:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En is de ONZ SC toch niet jouw soort mensen ?![]()
Of hebben ze die inmiddels opgeheven ?
quote:Op donderdag 23 april 2009 18:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die is opgedoekt inderdaad. Mijn soort mensen, mwah. Die liepen er toch al niet veel meer rond in ONZ zoals je wellicht weleens gelezen hebt.
De lol is er voor mij al heul lang uit bij ONZ.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die is opgedoekt inderdaad. Mijn soort mensen, mwah. Die liepen er toch al niet veel meer rond in ONZ zoals je wellicht weleens gelezen hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |