En dat weerhoudt jou er van Mirrors te kijken?quote:Op donderdag 23 april 2009 20:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Toch niet, mijn vader is naar de buurman, mijn mama gaat inpakken.
je ouders gaan scheiden?quote:Op donderdag 23 april 2009 20:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Toch niet, mijn vader is naar de buurman, mijn mama gaat inpakken.
Ik wilde de lengte weten hoorquote:
Ik kijk liever met mijn ouders, is gezellig jewaitz.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En dat weerhoudt jou er van Mirrors te kijken?
Nee. Mijn papa gaat naar Polen om het huis verder af te maken met de buurman, zijn vrouw, kind en mijn zusje. En ik blijf thuis met mama.quote:
wtf een huis in polenquote:Op donderdag 23 april 2009 20:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik wilde de lengte weten hoor![]()
[..]
Ik kijk liever met mijn ouders, is gezellig jewaitz.
[..]
Nee. Mijn papa gaat naar Polen om het huis verder af te maken met de buurman, zijn vrouw, kind en mijn zusje. En ik blijf thuis met mama.
quote:Op donderdag 23 april 2009 20:50 schreef jagga het volgende:
Hoe krijg je het eigenlijk voor elkaar om je avatar in de OP te krijgen?
Mijn buurvrouw is Poolse. En daarom een huis daar, het kost trouwens ook 3 keer niks. Maar goed, dat zijn dus de beste vrienden van mijn ouders en mijn vader wil lekker sjouwen met zooi dus hij gaat mee.quote:
Zie mijn post historiequote:Op donderdag 23 april 2009 20:50 schreef jagga het volgende:
Hoe krijg je het eigenlijk voor elkaar om je avatar in de OP te krijgen?
Oo ok vetquote:Op donderdag 23 april 2009 20:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijn buurvrouw is Poolse. En daarom een huis daar, het kost trouwens ook 3 keer niks. Maar goed, dat zijn dus de beste vrienden van mijn ouders en mijn vader wil lekker sjouwen met zooi dus hij gaat mee.
dan kom ik zeker nog niet in aanmerkingquote:
Waarom nietquote:Op donderdag 23 april 2009 20:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, nu kan ik Mirrors niet kijken.
quote:Op donderdag 23 april 2009 20:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, nu kan ik Mirrors niet kijken.
Ga met je zusje kijkenquote:Op donderdag 23 april 2009 20:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Omdat ik wil kijken met papa en mama
Ik hou niet zo van dat soort warme vloeistoffenquote:Op donderdag 23 april 2009 20:37 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]Lekker, zo'n spiegelei wanneer je in de dooier bijt dat je lekker warme vloeistof door je hele mond hebt dat je niet in een keer af kunt slikken.
Ja waddan!quote:
Alsof ik jouw hele godvergeten posthistorie na ga lopen....,.quote:
Je bent best wel snel klaar bij wd, want het is 90% KLB SCquote:Op donderdag 23 april 2009 20:56 schreef jagga het volgende:
[..]
Alsof ik jouw hele godvergeten posthistorie na ga lopen....,.
Ik heb de komende 72 uur wel iets beters te doen_!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |