Ik weet nog dat een meisje uit onze klas toen plat op der rug moest liggen. Der borstjes zaten op de helft van der romp.. hihiquote:Op donderdag 23 april 2009 20:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op die leeftijd was ik nog niet zo vandalistisch
Dromen gaan altijd nergens over. Volgens mij moet iemand die zwaar aan de drugs is zo denken.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:18 schreef kurk_droog het volgende:
Waarom kan ik dromen die achteraf nergens op slaan niet tijdens het dromen afkappen?
Jaquote:Op donderdag 23 april 2009 20:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dromen gaan altijd nergens over. Volgens mij moet iemand die zwaar aan de drugs is zo denken.
Zo loop je door een gang, dan opeens ben je in een smalle ruimte een grasspriet met een aardkabel aan het verbinden zodat je tenen brandstof krijgen om vervolgens een auto in 2en te zagen zodat je beter kan wegfietsen.
En het ergste is dat als je droomt dit allemaal totaal logisch overkomt.
Mag hopen dat die dan wel goed doorbakken is. Van dat eidooier wat nog vloeibaar isquote:Op donderdag 23 april 2009 20:27 schreef Broekpaling het volgende:
Mijn boerenomelet was dikker dan m'n brood.![]()
Maar wat wil je als je ipv 2 lekker 4 eieren pakt en een kleine pan.
quote:Op donderdag 23 april 2009 20:28 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Mag hopen dat die dan wel goed doorbakken is. Van dat eidooier wat nog vloeibaar is
Ik ben mijn legging aan het naaien.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Soort van, er is niets te beleven. Bij jou dan?
yeah babyquote:
Was ie ook.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:28 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Mag hopen dat die dan wel goed doorbakken is. Van dat eidooier wat nog vloeibaar is
Vuilak.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben mijn legging aan het naaien.
Dat uuh.. klinkt ook zeer interessant.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben mijn legging aan het naaien.
[..]
yeah baby
quote:Op donderdag 23 april 2009 20:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ik vind dat ook zo verschrikkelijk goor
Als je even aan mijn superman likt krijg je hetzelfde...quote:Op donderdag 23 april 2009 20:37 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]Lekker, zo'n spiegelei wanneer je in de dooier bijt dat je lekker warme vloeistof door je hele mond hebt dat je niet in een keer af kunt slikken.
Not really huhquote:Op donderdag 23 april 2009 20:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat uuh.. klinkt ook zeer interessant.
Dat die Superman maar lekker met jouw piemel blijft spelen.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:38 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Als je even aan mijn superman likt krijg je hetzelfde...
quote:Op donderdag 23 april 2009 20:41 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dat die Superman maar lekker met jouw piemel blijft spelen.
Niet bepaald, maar ik zie dat je al een andere bezigheid gevonden hebt.quote:
Toch niet, mijn vader is naar de buurman, mijn mama gaat inpakken.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Niet bepaald, maar ik zie dat je al een andere bezigheid gevonden hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |