Ah, we hebben met Superman te maken.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:57 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Op zo'n klein dingetjeTrouwens, ik zwem zo snel dat niemand kan verdrinken
Nee, die zit in mijn broekquote:Op donderdag 23 april 2009 19:59 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ah, we hebben met Superman te maken.
Dwaasquote:Op donderdag 23 april 2009 19:54 schreef kurk_droog het volgende:
Ik wil solliciteren bij een zwembad maar moet ehbo + reanimatie hebben. WTFIk heb godver alle zwemdiploma's die je je maar kan bedenken en dan zou ik afvallen op zulks iets onbelangrijks..
Soort van, er is niets te beleven. Bij jou dan?quote:
quote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 19:54 schreef kurk_droog het volgende:
Ik wil solliciteren bij een zwembad maar moet ehbo + reanimatie hebben. WTFIk heb godver alle zwemdiploma's die je je maar kan bedenken en dan zou ik afvallen op zulks iets onbelangrijks..
Mond op mond beademing op zo'n gele pop...quote:Op donderdag 23 april 2009 20:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Ik heb dat EHBO gedoe en reanimatie in groep 8 gehaald.
Heb alleen geen idee of dat een x aantal jaar geldig blijft, laat staan dat ik nog weet hoe het moet.
Ja, die heb ik ook maar ik weet niet of dat echt eHBO was of onzin voor kleutersquote:Op donderdag 23 april 2009 20:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Ik heb dat EHBO gedoe en reanimatie in groep 8 gehaald.
Heb alleen geen idee of dat een x aantal jaar geldig blijft, laat staan dat ik nog weet hoe het moet.
En dan altijd te hard blazen waardoor die ontploftquote:Op donderdag 23 april 2009 20:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mond op mond beademing op zo'n gele pop...![]()
Lekker op de pure alcohol op die maagdelijke leeftijd.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mond op mond beademing op zo'n gele pop...![]()
Dat doe ik bij alle nummerts van hem. Ik heb ook zoveel bootlegs.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:13 schreef bloodysunday het volgende:
Bij voodoo child draai ik toch wel ff de speakers goed open
quote:Op donderdag 23 april 2009 20:11 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Superman zit toch al te wrijven?
Op die leeftijd was ik nog niet zo vandalistischquote:Op donderdag 23 april 2009 20:09 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
En dan altijd te hard blazen waardoor die ontploft
Ja, jummie..quote:Op donderdag 23 april 2009 20:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Lekker op de pure alcohol op die maagdelijke leeftijd.
quote:Op donderdag 23 april 2009 20:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op die leeftijd was ik nog niet zo vandalistisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |