niet echt... want zij maakt 3 posts van iets wat je ook makkelijk in 1 kunt duwenquote:Op donderdag 23 april 2009 20:57 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Je bent best wel snel klaar bij wd, want het is 90% KLB SC
Mwehehe, ik heb vijf maanden moeten zeuren om in de OP te komenquote:Op donderdag 23 april 2009 20:52 schreef jagga het volgende:
[..]
dan kom ik zeker nog niet in aanmerking
Ik ben pas echt actief gaan posten in de SC sinds 3 dagen ofzo
Ik zal niet zeuren... en toch kom ik eerder in de OP dan jij (hoop ik)quote:Op donderdag 23 april 2009 20:59 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Mwehehe, ik heb vijf maanden moeten zeuren om in de OP te komen
dan hoor ik erbijquote:Op donderdag 23 april 2009 20:59 schreef LudoSanders het volgende:
Waarom zou je dat überhaupt willen, in de OP?
En bij wat dan precies?quote:
mjah dat moet ik nog wel uitvinden...quote:
Jij bent over een maandje verdwenenquote:Op donderdag 23 april 2009 21:00 schreef jagga het volgende:
[..]
Ik zal niet zeuren... en toch kom ik eerder in de OP dan jij (hoop ik)
En dat zal dan geheel te wijten zijn aan het feit dat ik tof ben, zoals jitzzzze al gezegd heeft
En NG, gupje....
Lekker hendig, goedkoop, geen afwas, juiste hoeveelheidquote:
denk je?quote:Op donderdag 23 april 2009 21:10 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Jij bent over een maandje verdwenen
En niet te zuipen.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:11 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Lekker hendig, goedkoop, geen afwas, juiste hoeveelheid
Bier is bierquote:
Wacht nou maar afquote:Op donderdag 23 april 2009 21:12 schreef jagga het volgende:
[..]
denk je?
Ik zit sowieso te SCen op me werk elke dag (ma-vr) dus.....
denk het niet
Idd, op de eerste rij de bazen enzo en dan van hoog naar laag.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:53 schreef bloodysunday het volgende:
De UI's moeten weer even aangepast worden in de OP
Ik zag trouwens in keuringsdienst van waarde dat het allemaal hetzelfde is, en toch proef ik verschil....quote:Op donderdag 23 april 2009 21:14 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Bier is bier
Amstel in blik is qua prijs kwaliteit verhouding hartstikke lekker (vind ik)
quote:Op donderdag 23 april 2009 21:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Idd, op de eerste rij de bazen enzo en dan van hoog naar laag.
En jagga mag in de OP
Wat? Bier?quote:Op donderdag 23 april 2009 21:17 schreef Magere_Gein het volgende:
[..]
Ik zag trouwens in keuringsdienst van waarde dat het allemaal hetzelfde is, en toch proef ik verschil....
(jaja, ik ga zo weer terug naar TVR waar ik thuishoor).
Los van dat ontkracht je wel even in één zin wat ik net allemaal zeiquote:Op donderdag 23 april 2009 21:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oh, please. Zelf ben je ook nog haast een newbie
Het duurt ff maar dan heb je ook wat http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/aflevering?aflID=9213321&md5=5efdf2f95a8cd8048002ae76e089c7aaquote:Op donderdag 23 april 2009 21:18 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wat? Bier?
Dat is onzin, maar bier in fles en blik lijkt me wel dat het hetzelfde is ja?
Nee hoor, maar daar hoór jij je mond over te houden. Een newbie die een newbie de les leestquote:Op donderdag 23 april 2009 21:22 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Los van dat ontkracht je wel even in één zin wat ik net allemaal zei
En trouwens, als er iemand newbs haat ben jij het wel![]()
quote:Op donderdag 23 april 2009 21:22 schreef Magere_Gein het volgende:
[..]
Het duurt ff maar dan heb je ook wat http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/aflevering?aflID=9213321&md5=5efdf2f95a8cd8048002ae76e089c7aa
dat opzoeken duurde trouwens langer dan ik had gedacht
De publieke omroepen rick roll?quote:
De link naar het door u opgevraagde document werkt niet.
Maar jij net zo goedquote:Op donderdag 23 april 2009 21:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee hoor, maar daar hoór jij je mond over te houden. Een newbie die een newbie de les leest
Dat is juist, maar hem mag ik wel. Qua manier van posten en het goed in de groep liggen. Hij is 1 van de gelukkigen.
bij mij doet ie het gewoon hoor (met vuurvos)quote:Op donderdag 23 april 2009 21:24 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
[..]
De publieke omroepen rick roll?
Heb ik, doet het nietquote:Op donderdag 23 april 2009 21:25 schreef Magere_Gein het volgende:
[..]
bij mij doet ie het gewoon hoor (met vuurvos)
Eerst plugin nodig, lukt niet met downloaden ook geen zin inquote:Op donderdag 23 april 2009 21:26 schreef Magere_Gein het volgende:
[..]
http://player.omroep.nl/?aflID=9213321
zo dan?
In die tijd had ik een banquote:Op donderdag 23 april 2009 21:25 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Maar jij net zo goed![]()
Besides, mij heb je ook nooit aangevallen ()
Mag ik ze strelen?quote:Op donderdag 23 april 2009 21:29 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb zo lekker gedoucht, nu heb ik gladde benen
Dan gaan we met jou sjoelen.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:29 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb zo lekker gedoucht, nu heb ik gladde benen
Liefdevol?quote:
Ik ga met jouw naam sjoelen.quote:
Dat heb ik een hele tijd niet gedaanquote:
Nice try.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:37 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Hey ik ben je last.am kwijt, PM nog eens je profiel!
quote:Op donderdag 23 april 2009 21:39 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
ook niet zo moeilijk met 2 landskampioenschappen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga even Weeds kijken en Weeds roken
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
quote:Op donderdag 23 april 2009 21:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Idd, op de eerste rij de bazen enzo en dan van hoog naar laag.
En jagga mag in de OP
Als ik dat zou doen, moet ik weer naar therapiequote:Op donderdag 23 april 2009 21:59 schreef bloodysunday het volgende:
Ik keek net in het jaarboek van de 1e klas, ik zag er al best wel knap uit voor die leeftijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |