En terecht, baas boven baas.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:28 schreef bloodysunday het volgende:
Ik schaam me nu kapot dat ik Kempi aanzag voor Hendrix
Een alternatieve manier om de familienaam te behouden als je alleen maar dochters krijgt.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:29 schreef de_boswachter het volgende:
Hij moet toch weten dat er geen inteelt baby's komen he
quote:Op donderdag 23 april 2009 19:34 schreef Emimich het volgende:
[..]
Een alternatieve manier om de familienaam te behouden als je alleen maar dochters krijgt.
quote:Op donderdag 23 april 2009 19:23 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wat voor een verschil maakt dat nou?
Dat weet ik ook wel, ben niet achterlijk
ik zit zo te kijken, en op een of andere manier komt je intentie bij de onderste wel meteen over.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:04 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Voor de grap de pil een paar dagen overslaan?![]()
Voor een grap de pil een paar dagen overslaan?![]()
Of hij vind je gewoon dik.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:39 schreef Breathtaking het volgende:
Nohh, ben ik een keer mn kamer aan het opruimen zegt mn vader: Heb je nesteldrang ofzo? Ik:Hij: Je bent toch niet zwanger he?
Ik: Ha-ha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 19:37 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Of hij vind je gewoon dik.
Dan zou 'ie het wel gewoon zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
br33z4hmilfs?quote:Op donderdag 23 april 2009 19:37 schreef Breathtaking het volgende:
Kempihij schreef tenminste een nummer voor tienermoeders zoals ik
![]()
Je valt in de Kempiuesque doelgroep.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:37 schreef Breathtaking het volgende:
Kempihij schreef tenminste een nummer voor tienermoeders zoals ik
![]()
Enjoy, enjoy!quote:
Ja diequote:
Ik hoor 'm mij ook al lokken in de vertequote:Op donderdag 23 april 2009 19:41 schreef Syb-rund. het volgende:
Nouja, de uitgaan-plicht roept, goedenavond lui!
Elektrisch?quote:Op donderdag 23 april 2009 19:50 schreef LudoSanders het volgende:
Ik weet niet wat dit precies te betekenen heeft, maar als dit de avondvierdaagse is vind ik dat die rolstoelers geen recht op een medaille hebben. Valsspelers!
Hai.quote:
Nee, voortgeduwd.quote:
Misschien wel handig als iemand verdrinkt?quote:Op donderdag 23 april 2009 19:54 schreef kurk_droog het volgende:
Ik wil solliciteren bij een zwembad maar moet ehbo + reanimatie hebben. WTFIk heb godver alle zwemdiploma's die je je maar kan bedenken en dan zou ik afvallen op zulks iets onbelangrijks..
Ongelofelijk inderdaad.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:54 schreef kurk_droog het volgende:
Ik wil solliciteren bij een zwembad maar moet ehbo + reanimatie hebben. WTFIk heb godver alle zwemdiploma's die je je maar kan bedenken en dan zou ik afvallen op zulks iets onbelangrijks..
Op zo'n klein dingetjequote:Op donderdag 23 april 2009 19:55 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Misschien wel handig als iemand verdrinkt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |