Kon je eerder het hoofdstuk niet afsluiten?quote:Op donderdag 23 april 2009 18:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zocht nog naar de bevestiging![]()
Piovan.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
De lol is er voor mij al heul lang uit bij ONZ.
Rond de tijd dat Ponian (wat was z'n naam ook alweer?) weg ging was de lol er met rap tempo af.
Maar, dat ben ik dan.
Nope. Waren zware tijden voor me.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kon je eerder het hoofdstuk niet afsluiten?
Bovendien hebben we je hier graag!quote:Op donderdag 23 april 2009 18:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die is opgedoekt inderdaad. Mijn soort mensen, mwah. Die liepen er toch al niet veel meer rond in ONZ zoals je wellicht weleens gelezen hebt.
En als ik er iets van zeg dat word ik op mijn fikken geslagenquote:Op donderdag 23 april 2009 18:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Piovan.
En ja de lol is er al tijden af.
Omdat het al algemeen bekend is.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En als ik er iets van zeg dat word ik op mijn fikken geslagen
quote:Op donderdag 23 april 2009 18:39 schreef Breathtaking het volgende:
Nohh, ben ik een keer mn kamer aan het opruimen zegt mn vader: Heb je nesteldrang ofzo? Ik:Hij: Je bent toch niet zwanger he?
Ik: Ha-ha
Mijn posts in KLB SC werden zelfs gelezen ten tijden van mijn mod zijn.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En als ik er iets van zeg dat word ik op mijn fikken geslagen
Verstaan ze niet eens meer nummers?quote:Op donderdag 23 april 2009 17:50 schreef Broekpaling het volgende:
![]()
Wij hebben hier van die echte ras-aziaten. Je moet je bestelling zo vaak herhalen dat je het idee hebt voor de McDrive te staan.
Gewoon bevestigend beantwoorden.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:39 schreef Breathtaking het volgende:
Nohh, ben ik een keer mn kamer aan het opruimen zegt mn vader: Heb je nesteldrang ofzo? Ik:Hij: Je bent toch niet zwanger he?
ONZ-SC, nog kanslozer dan deze.quote:Op donderdag 23 april 2009 17:58 schreef de_boswachter het volgende:
En is de ONZ SC toch niet jouw soort mensen ?![]()
Of hebben ze die inmiddels opgeheven ?
En dat je niet weet van wie. Waarschijnlijk nog niet eens zo'n onwaarschijnlijk scenario in deze.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:41 schreef LudoSanders het volgende:
Gewoon bevestigend beantwoorden.
Ik zei, ja ik maak een mooi thuis voor mn kindjesquote:Op donderdag 23 april 2009 18:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Gewoon bevestigend beantwoorden.
Maar nu is het gelukt, of heb je nog meer bevestigingen nodig?quote:Op donderdag 23 april 2009 18:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nope. Waren zware tijden voor me.
quote:Op donderdag 23 april 2009 18:43 schreef Emimich het volgende:
[..]
En dat je niet weet van wie. Waarschijnlijk nog niet eens zo'n onwaarschijnlijk scenario in deze.
Te opzichtig, je moet ze wel ff laten zweten.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zei, ja ik maak een mooi thuis voor mn kindjeshet wordt een drieling
!
Mn vader:!
quote:Op donderdag 23 april 2009 18:39 schreef Breathtaking het volgende:
Mwoah, ik denk niet dat ze het zouden geloven eigenlijkquote:Op donderdag 23 april 2009 18:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Te opzichtig, je moet ze wel ff laten zweten.
een beetje nephuilen doet al wonderen hoorquote:Op donderdag 23 april 2009 18:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mwoah, ik denk niet dat ze het zouden geloven eigenlijk!
Dat is eigenlijk nog erger. Dan komen ze uiteindelijk dus te laat voor de abortus.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:51 schreef Breathtaking het volgende:
Pappa's kleine meisje.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Papa's kleine verantwoordelijke meisje dat bovendien aan de pil is jaquote:
Enquote:Op donderdag 23 april 2009 18:55 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
een beetje nephuilen doet al wonderen hoor
Hij controleert je dagelijks?quote:Op donderdag 23 april 2009 18:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Papa's kleine verantwoordelijke meisje dat bovendien aan de pil is ja!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |